دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

بیپ تونز، خانه سرگرمی ایرانیان


سایت بییپ تونز، به عنوان اولین سایت دانلود قانونی موسیقی ایرانی، توانسته است با جلب مشارکت بیش از 40 ناشر و تهیه کننده فعال موسیقی، قدمی بزرگ در راستای عرضه دیجیتال محصولات موسیقی برداشته

صبح بخیر: چندان دور نیست خاطره روزهایی که شرکت بزرگ اپل، در کنار عرضه گسترده پخش کننده موزیک مشهور خود (iPod) فروشگاهی مجازی‌ ایجاد کرد که خریداران آیپاد اپل میتوانستند از طریق آن به سادگی قطعات موزیک مورد علاقه شان را انتخاب نموده و آن را خریداری کنند.

در آن سالها کمتر کسی فکر می‌کرد که افتتاح این فروشگاه مجازی، که بعدها به نام iTunes Store مشهور شد، در کمتر از ده سال چنان انقلابی در عرصه تجارت الکترونیک ایجاد کند که رقبا یک به یک به تکاپوی ایجاد چنین بازار مجازی و در عین حال قدرتمندی  برای خود بیفتند. علاقمندان موسیقی حتماً با نامهایی چون Yahoo Music یا Amazon MP3 و اخیراً Google Play آشنایی دارند.



اخیراً با تلاش و کوشش گروهی از مهندسین ایرانی، سایت جذابی که شاید بتوان آن را اولین نمونه ایرانی چنین خدماتی برشمرد، طراحی و پیاده سازی گردیده است. مدیران سایت اینترنتی «بییپ تونز» (به نشانی www.BeepTunes.com) همانطور که از نامش پیداست، مدعی این مهم هستند که موفق به راه اندازی یک iTunes کاملاً بومی شده اند. کافیست تا با کمی  صرف وقت و بررسی اجمالی در محیط جذاب و در عین حال ساده بییپ تونز، از نزدیک به این گواه پی ببرید.

سایت بییپ تونز، به عنوان اولین سایت دانلود قانونی موسیقی ایرانی، توانسته است با جلب مشارکت بیش از 40 ناشر و تهیه کننده فعال موسیقی، قدمی بزرگ در راستای عرضه دیجیتال محصولات موسیقی برداشته و در این مسیر حقوق مادی و معنوی صاحبان آثار نیز در نظر گرفته شده است.

گروه بییپ تونز، آن را «خانه سرگرمی ایرانیان» نامیدند. محیطی سرگرم کننده و سیال برای تمامی کاربران جامعه مجازی ایرانی. از جمله خدمات ارائه شده در خانه سرگرمی ایرانیان، می توان به آرشیوی بزرگ از موسیقی ملی، دسترسی به جدیدترین آلبوم ها با بهترین کیفیت و قیمت مناسب اشاره کرد. از دیگر جذابیت های کاربری این وب سایت خرید و هدیه کردن قطعات و یا آلبوم موسیقی مورد علاقه هر کاربر به فردی دیگر در فضای اینترنت می باشد.

شایان ذکر است ، گروه بییپ تونز ضمن ارج نهادن و رعایت کلیه حقوق مادی و معنوی ناشرین و صاحبان اثر، آماده است تا با دریافت اظهار نظرات شما مخاطبان و کاربران، گامی در جهت پیشرفت و فرهنگ سازی حقی کپی رایت در کشور ایران اسلامی برداشته و به نوعی پیشقدم باشد.


ویدیو مرتبط :
دانلود آلبوم نگاه محسن یگانه از بیپ تونز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قذافی؛ لیبی خانه ایرانیان است



 

 

معمر قذافی در دیدار با منوچهر متکی لیبی را خانه ایرانیان خواند و همکاری طرابلس- تهران را بسیار مهم توصیف کرد.

به گزارش ایسنا منوچهر متکی وزیر امور خارجه در حاشیه چهاردهمین اجلاس سران اتحادیه آفریقا که در آن ریاست دوره یی این اتحادیه از لیبی به مالاوی واگذار شد با معمر قذافی رهبر لیبی دیدار کرد و در مورد روابط دو کشور با یکدیگر گفت وگو کردند. قذافی سفر اخیر وزیر خارجه ایران به لیبی را مهم و سازنده توصیف کرد و از اینکه هنگام سفر متکی به لیبی به دلیل عدم حضور در پایتخت (طرابلس) موفق به دیدار با وی نشده بود ابراز تاسف کرد. منوچهر متکی وزیر امور خارجه ایران نیز دوره جدید همکاری در روابط دو کشور را همه جانبه اعلام کرد و گفت اجرایی شدن توافقات مورد گفت وگو با مقامات لیبیایی در سفر اخیرش به این کشور به ویژه در زمینه همکاری های زیربنایی اقتصادی، چهره روابط فی مابین را متحول خواهد کرد.