دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

به صرفه ترین گوشی های هوشمند بازار


با گذشت زمان شرایط بازار هم تغییر می‌کند و گوشی‌های گران قیمت دیروز پا به رده میان قیمت‌ها می‌گذارند.جایی که تا چند وقت پیش نمی توانستید اثری از گوشی‌های هوشمند ساده هم در آن بیابید، اکنون به مکانی برای خودنمایی برندها تبدیل شده است.

با گذشت زمان شرایط بازار هم کم کم تغییر می‌کند و گوشی‌های گران قیمت دیروز پا به رده میان قیمت‌ها می‌گذارند.جایی که تا چند وقت پیش نمی توانستید اثری از گوشی‌های هوشمند ساده هم در آن بیابید ، اکنون به مکانی برای خودنمایی برخی برندها تبدیل شده است.

مسلما پرداخت هزینه کمتر سبب کاهش امکانات در دسترس خواهد شد اما ما سعی کرده ایم این بار توازن میان کیفیت،اطمینان ، قابلیت‌ها و قیمت را حفظ کنیم و گزینه‌هایی را به شما معرفی کنیم که بیشترین ارزش را در برابر بهای پرداختی تان در اختیار شما قرار می‌دهند.

Samsung S8500 Wave  :اولین موج


ویدیو مرتبط :
بررسی گوشی هواوی p8لایت گوشی فوق العاده به صرفه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بهترین گوشی‌های هوشمند بازار


در این مطلب، راهنمایی برای شما علاقه‌مندان به خرید دستگاه‌های پرچم‌دار گرد آورده‌ایم با ما همراه باشید.