دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

بهترین گوشی های موبایل چه مشکلاتی دارند؟


هیچ محصول بی عیب و ایرادی در دنیا وجود ندارد. نکته مهم که همیشه باید در نظر داشته باشیم این است که مشکلات نرم افزاری تلفن های هوشمند همیشه با ارائه به روزرسانی از طرف شرکت های تولیدکننده برطرف می شود و ایرادات سخت افزاری نیز توسط مکمل های نرم افزاری یا بعضا با تعویض تلفن همراه خریداران و اهدای یک موبایل نو از همان مدل قابل حل است.


ویدیو مرتبط :
خریدن گوشی موبایل و دعوا کردن سر گوشی موبایل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تولید ۱۵۰ هزار گوشی موبایل ایرانی در سال۸۹



 

تولید ۱۵۰ هزار گوشی موبایل ایرانی در سال۸۹

 

 

مدیرعامل شرکت نیمه هادی عماد با اشاره به تولید ۱۵۰ هزار گوشی موبایل در سال گذشته از تولید قطعی ۱۵۰ هزار دستگاه گوشی هیوندایی دیگر در سال جدید خبر داد و گفت: این گوشی های ملی مطابق با فناوری های روز تولید می شود.

 


حمیدرضا منجی در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه این شرکت تولید سالانه ۱۵۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه ساخت داخل را در دستور کار دارد گفت: گوشی ملی هیوندایی با برندهای موجود در بازار قابل رقابت است.

 


وی با بیان اینکه تعرفه فعلی واردات قطعات برای تولید گوشی تلفن همراه در کشور مناسب است، اضافه کرد: گستردگی قاچاق انواع گوشی تلفن همراه، جایی برای گوشی های داخلی در کشور باقی نگذاشته است.

 


به همین دلیل تمایلی برای ساخت و تولید گوشی وجود ندارد و اکثر مشتریان نیز تمایل به خرید گوشی های قاچاق برندهای معتبر جهانی دارند.

 


منجی به روند تولید گوشی در کشور توسط شرکت نیمه هادی عماد اشاره کرد و گفت: شرکت نیمه هادی عماد با وجود محدودیت ها به تولید خود ادامه می دهد به نحوی که سال گذشته بیش از ۱۵۰ هزار دستگاه گوشی ملی با برند هیوندایی تولید و به بازار عرضه کرد.این شرکت هم اکنون نیز تلاش خود را برای تولید و توزیع ۱۵۰ هزار دستگاه گوشی دیگر به بازار به کار می گیرد.

 


نیمه هادی عماد یکی از شرکت های طرف قرارداد وزارت صنایع برای تولید سالانه یک میلیون دستگاه گوشی تلفن همراه در کشور بود که اردیبهشت سال ۸۵ تفاهمنامه ای را در این رابطه با این وزارتخانه به امضا رساند.... /  خبرگزارى مهر