دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

بهترین هدفون‌های موجود در بازار


اگر به دنبال خرید یک هدفون عالی هستید می توانید با مطالعه موارد زیر یکی از آنها را به سلیقه شخصی خود انتخاب کنید. البته، هدفون ها انواع مختلف توگوشی، روگوشی و بی‌سیم یا کابل‌دار دارند. پس از تعیین نوع موردنیاز خود، می توانید بهترینشان را انتخاب کنید و بخرید.



صبح بخیر: اگر به دنبال خرید یک هدفون عالی هستید می توانید با مطالعه موارد زیر یکی از آنها را به سلیقه شخصی خود انتخاب کنید. البته، هدفون ها انواع مختلف توگوشی، روگوشی و بی‌سیم یا کابل‌دار دارند. پس از تعیین نوع موردنیاز خود، می توانید بهترینشان را انتخاب کنید و بخرید.

Plantronics Backbeat Go 2


اگر به دنبال خرید یک جفت هدفون بی‌سیم هستید گزینه های انتخابی بسیاری در اختیار دارید. اما در میان همه آنها، باید به Backbeat Go 2 اشاره کرد که کیفیت و وضوح صدای بسیار عالی دارند. گوشی‌های آنها نیز در چندین اندازه ارایه می شود تا گوش های بزرگ یا کوچک، توان استفاده از آن را داشته باشند. این هدفون ها از طریق بلوتوث با دستگاه موردنظر ارتباط برقرار می کنند. همه کنترل های آن نیز روی کابل هدفون تعبیه شده اند. این هدفون چون کوچک و ظریف است، قابلیت حمل آسانی دارد. با یک بار شارژ نیز می توان تا 6 ساعت از آن استفاده کرد. قیمت آن حدود 60 پوند است.

بهترین هدفون‌های موجود در بازار



Sennheiser CX300

یکی از بهترین هدفون های توگوشی و کوچک که کیفیت صدای بسیار خوب و قیمت مناسب دارد، Sennheiser CX300 است. این هدفون حدود 30 پوند قیمت دارد.

بهترین هدفون‌های موجود در بازار



Bose QuietComfort 20

این هدفون ارزان نیست اما ویژگی های خوبی دارد که ارزش آن به شمار می روند: از جمله باید به سیستم حذف نویز اشاره کرد که واقعا عالی است. کاربر با قرار دادن این هدفون ها در گوش هیچ صدای اضافه و آزاردهنده ای را از بیرون دریافت نخواهد کرد و می تواند به طور کامل از موسیقی دلخواه خود لذت ببرد. در ضمن، گزینه ای برای حذف کامل نویز یا گزینه aware دارد که اجازه می دهد تا از برخی از صداهای بیرون به طور کامل جدا نشوید.

بهترین هدفون‌های موجود در بازار



AKG K451

این هدفون های تاشو را می توان پس از استفاده تا کنید و در کیف خود به هر جا که می خواهید حمل کنید.  استفاده از این هدفون ها بسیار آسان است و کیفیت صدای عالی دارند. قیمت این هدفون ها نیز معقول است. این هدفون ها میکروفون داخلی نیز دارد و می توان برای تماس های تلفنی از آنها استفاده کرد. قیمت این هدفون از 70 پوند آغاز می شود.

بهترین هدفون‌های موجود در بازار



Sennheiser Momentum On-ear

Momentum یکی از زیباترین هدفون های کمپانی اشنایزر است که بیشتر بر طراحی و رنگ تاکید دارد. کلیدهای کنترلی این هدفون روی کابل آن قرار دارند و می توان موسیقی یا تماس های تلفنی با دستگاه های اپلی را با آنها کنترل کرد. این هدفون بسیار عالی به نظر می رسد و وقتی روی سر یا گوش قرار دارد، به هیچ عنوان وزن آن را احساس نمی کنید. قیمت آن نیز 150 پوند است.

بهترین هدفون‌های موجود در بازار



Parrot Zik

یکی از بهترین هدفون های بلوتوث موجود در بازار که کیفیت صدای عالی، سیستم حذف نویز، کنترل های لمسی و پشتیبانی از اپلیکیشن های آی‌فون و اندروید برای کنترل صدا دارد، Parrot Zik است. تنها ایراد این هدفون فوق‌العاده عالی، عمر کوتاه باتری آن است. قیمت این هدفون از 221 پوند آغاز می شود.

بهترین هدفون‌های موجود در بازار



فیلیپس Fidelio M1BT

جدیدترین هدفون بلوتوث و بی‌سیم فیلیپس، Fidelio M1BT است. این هدفون کیفیت صدا، بالانس عالی صدا و عمر باتری بسیار زیاد دارد. این هدفون، جزو هدفون های روگوشی است و 250 پوند قیمت دارد.

بهترین هدفون‌های موجود در بازار


ویدیو مرتبط :
تفاوت اسکوپ های موجود در بازار - بازار معمار - 09130175066

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مشخصات و قیمت لپ تاپ های موجود در بازار


با نوت بوک های موجود در بازار بیشتر آشنا شوید