دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

بهترین ماشین‌های سال 2013


10خودرو این مطلب را «فوربس» به‌عنوان خودروهایی معرفی كرده كه سال نو میلادی را تحت‌تاثیر خود قرار خواهند داد. شاید عده زیادی از كسانی كه این مطلب را می‌خوانند توان خریدن این اتومبیل‌ها را نداشته باشند اما آشنایی با آنها خالی از لطف نیست.

تهران امروز: اگر شما یكی از میلیون‌ها نفری هستید كه عشق‌تان به اتومبیل‌های جدید شهره آشنایان‌تان است باید بدانید كه سال‌نو میلادی شركت‌های بزرگ اتومبیل‌سازی دنیا خواب‌های خوبی برای‌تان دیده‌اند.

تغییراتی كه این شركت‌ها در اتومبیل‌های خود ایجاد كرده‌اند بسیار چشم‌نواز هستند. پیش‌بینی‌ها بر این است كه 15 اتومبیل در سال 2013 به بازار خواهند آمد كه تغییر محسوسی در این بازار به وجود خواهند آورد.

 البته رسانه‌های مختلف انتخاب‌های متفاوتی را به عنوان برترین‌های سال 2013 منتشر كرده‌اند. 10خودرو این مطلب را «فوربس» به‌عنوان خودروهایی معرفی كرده كه سال نو میلادی را تحت‌تاثیر خود قرار خواهند داد. شاید عده زیادی از كسانی كه این مطلب را می‌خوانند توان خریدن این اتومبیل‌ها را نداشته باشند اما آشنایی با آنها خالی از لطف نیست.

Acura ILX

بهترین ماشین‌های جدید سال 2013

این خودرو كه ورژن لوكس «هوندا سیویك» است سبكی منحصر بفرد را درظاهر درونی و بیرونی خود به نمایش می‌گذارد. موتوری با حجم دو لیتر كه 150 اسب‌بخار قدرت دارد روی آن تعبیه شده.از جمله امكانات جانبی آن می‌توان به اتصال تلفن‌های هوشمند اشاره كرد. در این سرویس با جا دادن سیم‌كارت به كیتی كه در اتومبیل نصب شده، می‌توان خودرو را مجهز به یك تلفن‌همراه شخصی كرد.



Audi Allroad

بهترین ماشین‌های جدید سال 2013

این ماشین را می‌توان جایگزینی بسیار مناسب برای سوبارو Outback دانست. قدرت موتور این اتومبیل 211 اسب‌بخار است. حجم موتور این خودرو دو لیتر است. از جمله ویژگی‌های این اتومبیل كنترل قدرت هوشمند، اتصال آن به نقشه‌های گوگل و سیستم هشدار نقطه كور را می‌توان نام برد. Audi Drive نیز به راننده امكان می‌دهد مسیر و نقاط تغییر مسیر را برای خودرو برنامه‌ریزی كند.



BMW X1

بهترین ماشین‌های جدید سال 2013

برای كسانی كه درپی خودرو زیبا و در عین حال محكم هستند، بی.ام.دبلیو جدید یكی از بهترین گزینه‌هاست. BMW X1 سریع و فرز است. این خودرو یك جانشین كوچك‌تر و ارزان‌تر برای X3 است. این خودرو، موتوری چهار سیلندر با 240 اسب‌بخار قدرت دارد. چرخ‌های این خودرو به نحوی طراحی شده‌اند كه در جاده‌های خشك و لغزنده با امنیت كامل حركت می‌كنند.



Buick Encore

بهترین ماشین‌های جدید سال 2013

این اتومبیل از نظر مكانیكی اگرچه شبیه Sonic شورولت است، اما از سیستم‌های جدیدی در آن استفاده شده. 140 اسب‌بخار قدرت دارد، حجم موتورش 1.4 لیتر است و از دنده اتوماتیك بهره می‌برد. Buick Encore به یك سیستم پیشرفته از بین بردن سروصدا در اتاق ماشین مجهز است و از سیستم‌های هشدار همچون هشدار خروج از خط بهره می‌برد.



BMW - Gran Coupe

بهترین ماشین‌های جدید سال 2013

Gran Coupe به تازگی به خودروهای سری6 بی.ام.دبلیو چهار در سال 2013 اضافه شده است. برخلاف مدل‌های دو در، اتومبیل‌های چهار در می‌توانند چهار سرنشین را در نهایت راحتی درخود جای دهند. حجم موتور این خودرو 3 لیتر است و 315 اسب بخار قدرت دارد. این خودرو از موتور شش سیلندر بهره می‌برد. در این اتومبیل مجموعه‌ای از سیستم‌های پیشرفته كنترل شاسی تعبیه شده است كه در حفظ وقار آن به شدت تاثیر دارد. انتقال سریع برای انتخاب سرعت‌های متفاوت از دیگر ویژگی‌های این خودروست.



Cadillac XTS

بهترین ماشین‌های جدید سال 2013

ویژگی‌های ساختاری این اتومبیل باعث شده است كه درون و بیرون آن بسیار زیبا و چشمگیر باشد. این خودرو از موتوری با حجم 3.6 لیتر و قدرت 300 اسب بخار بهره می‌برد. خودروهای سبك XTS سیستم‌های خود را از كادیلاك CTS-V وام گرفته‌اند. با این حال رانندگی با اتومبیل‌های مدل XTS روان‌تر از دیگر مدل‌هاست. در این اتومبیل طیف كاملی از آخرین امكانات در دسترس قرار گرفته از جمله سیستم اجتناب از برخورد و هشداردهنده نقطه كور. پشتی صندلی راننده درمواقع خطر به لرزش درآمده و به راننده هشدار می‌دهد.



Cadillac ATS

بهترین ماشین‌های جدید سال 2013

كادیلاك ATS خودرو لوكسی است كه بخشی از ساختار خود را از كادیلاك CTS وام گرفته است. این اتومبیل از موتوری با حجم 3.6 لیتر و 270 اسب بخار قدرت بهره می‌برد. در این خودرو از سیستم‌های پیشرفته امنیتی و راحتی راننده استفاده شده است. این خودرو مجهز به صفحه‌ نمایش خازنی ال.سی‌دی لمسی است كه از كنترل چند لمسی انگشت بهره می‌برد.



Chevrolet Spark

بهترین ماشین‌های جدید سال 2013

این خودرو مدل كوچك و جذابی است با چهار در. موتور آن 1.2 لیتر حجم دارد، چهار سیلندر است و می‌تواند 84 اسب‌بخار قدرت تولید كند. یكی دیگر از ویژگی‌های آن كم‌مصرف بودن آن به شكل چشمگیری است. در قسمت عقب این اتومبیل دو نفر به راحتی می‌توانند مستقر شوند. حجم صندوق عقب آن نیز بیش از 31 فوت مكعب است. این اتومبیل نیز از امكان اتصال تلفن‌های هوشمند برخوردار است.



Dodge Dart

بهترین ماشین‌های جدید سال 2013

این خودرو را باید نخستین رقیب جدی اتومبیل Dodge Neon دانست. مكانیك و طراحی این اتومبیل از تبار آلفا رومئوهای ایتالیایی است. این خودرو بسیار شیك و مقرون به صرفه و با طراحی داخلی ویژه و قابل‌توجه است. رانندگی با این ماشین این احساس را ایجاد می‌كند كه انگار فرمان ماشین گران‌تری را در دست دارید. موتور این خودرو 184 اسب بخار قدرت دارد.



Ford C-MAX


بهترین ماشین‌های جدید سال 2013

انحنا و قوس‌ زیبای این اتومبیل باعث شده است كه در اتاق داخلی آن پنج سرنشین به راحتی بتوانند مستقر شوند. حجم موتور این اتومبیل 2 لیتر است. این خودرو جدید فورد به سیستم‌های لمسی و كنترل چندرسانه‌ای مجهز شده است. یك دوربین دید عقب نیز از دیگر امكانات فورد C-MAX است. این اتومبیل از یك موتور برقی نیز استفاده می‌كند كه به اندازه 20مایل می‌توان با این موتور برقی رانندگی كرد.


ویدیو مرتبط :
خنده دارترین تصادف ماشین در سال 2013

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

26 بازی مورد انتظار در سال 2013


دانته، قهرمان این بازی در سری جدید وارد شهری می شود که توسط شیاطین تسخیر شده است. دمویی از این بازی برای دانلود در Xbox 360 و PS3 موجود است.