دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2015


لپ تاپ های گیمینگ یا مخصوص بازی ، به سخت افزارهایی مجهز شده اند تا از پس بازی های سنگین امروزی به خوبی برآیند.


ویدیو مرتبط :
ده لپ تاپ برتر گیمینگ 2015 و 2016

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

10 لپ‌تاپ استاد گیمینگ+تصاویر



اخبار تکنولوژی - سفارشی برای بازی‌خورها
10 لپ‌تاپ استاد گیمینگ+تصاویر

شاید در نظر افراد بسیاری یک لپتاپ برای اجرای بازی های رایانه ای مناسب نباشد اما با این حال بسیاری از کاربران حاضر هستند تا هزینه هایی زیادی برای استفاده از یک لپتاپ قدرتمند پرداخت کنند.

 ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که در آن تکنولوژی با سرعت بالایی در حال پیشرفت است. کامپیوترها روز به روز کوچک‌تر و قدرتمندتر می‌شوند.

این رشد سریع‌السیر باعث می‌شود تا این افراد مبلغ زیادی برای خرید یک لپ‌تاپ قدرتمند هزینه کنند.

شاید بتوان گفت که از مشتریان زیادی که به خرید لپ‌تاپ‌های قدرتمند می‌پردازند، بیشتر آنها از کامپیوتر خود برای اجرای بازی‌های سنگین و گرافیکی نیز استفاده می کنند.

نگاهی داریم به 10 لپتاپ برتر گیمینگ در جهان.

Sager NP 8265
با قیمت پایه 1400 دلار این لپ‌تاپ یکی از بهترین مدل‌ها برای افرادی است که می‌خواهند با هزینه‌ای متوسط یک مدل گیمینگ داشته باشند. با اینکه سیستم این لپ‌تاپ آنچنان قدرتمند نیست اما به دلیل قابلیت جایگزینی بسیاری از قطعات می‌توان تا مدت زیادی قدرت آن را بهبود بخشید. این مدل در دو اندازه 15 اینچ و 17 اینچی وارد بازار می شود که هر دو برای کاربران انتخاب های مناسبی هستند.

اخبار ,اخبار تکنولوژی, لپ‌تاپ

 
Falcon Northwest TLX
این لپتاپ برای افرادی مناسب است که علاقه دارند تا حد امکان وسایلشان را شخصی سازی کنند. شرکت تولیدکننده به کاربران اجازه می‌دهد تا محصول مورد نظر خود را از میان چندین رنگ و طرح انتخاب کنند و حتی در صورت درخواست طراحی خودشان را بر روی آن بزنند. قیمت پایه این وسیله 2676 دلار است.

 

اخبار ,اخبار تکنولوژی, لپ‌تاپ

 
Digital Storm Behemoth
با قیمت پایه 2534 دلار یکی این وسیله یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ با ظاهری زیبا و سیستمی قدرتمند است. این محصول به یک پخش‌کننده بلوری نیز مجهز است که می‌تواند برای علاقه‌مندان به فیلم‌های سینمایی با کیفیت بسیار بالا مناسب باشد.

اخبار ,اخبار تکنولوژی, لپ‌تاپ

 
Falcon Northwest DRX
با رنگی زیبا و طراحی چشم گیر این لپ‌تاپ توانسته توجه افراد زیادی را به سوی خود جلب کند. همانند مدل دیگر این شرکت که در این فهرست ذکر شده است شما می توانید آن را با سلیقه خود شخصی سازی کنید. یکی از بهترین ویژگی های این لپ‌تاپ راحتی تعویض قطعات سخت افزاری در آن است به طوری که یک کاربر عادی می تواند خود قطعات سخت افزاری این دستگاه را جایگزین کند. قیمت پایه این لپتاپ 3143 دلار اعلام شده.

اخبار ,اخبار تکنولوژی, لپ‌تاپ

 
Digital Storm Carbine
یکی از چشم گیرترین ویژگی های این لپ‌تاپ گرافیک قدرتمند آن است که حتی در پایین ترین مدل آن بسیار قدرتمند است. حداقل حافظه داخلی این دستگاه 750 گیگابایت است که از بسیاری لپ‌تاپ‌‌های  رقیب بیشتر است. این مدل به یک سیستم خنک کنندگی پیشرفته نیز مجهز است که از داغ شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری می کند یکی از چشم گیرترین ویژگی های این لپتاپ گرافیک قدرتمند آن است که حتی در پایین ترین مدل آن بسیار قدرتمند است. حداقل حافظه داخلی این دستگاه 750 گیگابایت است که از بسیاری لپتاپ های رقیب بیشتر است. این مدل به یک سیستم خنک کنندگی پیشرفته نیز مجهز است که از داغ شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری می کند . قیمت پایه این دستگاه 1799 دلار است.

اخبار ,اخبار تکنولوژی, لپ‌تاپ

 
Battalion 101 W370ST
این هم یکی دیگر از مدل‌های لپ‌تاپ موجود است که به مشتریان خود اجازه می‌دهد تا طبق سلیقه خود آن را شخصی‌سازی کنند. این لپ‌تاپ مخصوص گیمینگ به 16 گیگابایت رم مجهز است و قیمت پایه 1489 دلار دارد.

اخبار ,اخبار تکنولوژی, لپ‌تاپ

 
Valkyrie CZ-27 V1
با قیمت پایه 1429 دلار این لپ‌تاپ تعدادی از بهترین امکانات ضروری برای گیمر ها را فراهم می کند . یکی از ویژگی های خاص این مدل وجود مانیتوری با رزلوشن 1920*1080 است که می تواند به کاربران بهترین کیفیت را ارایه دهد.

اخبار ,اخبار تکنولوژی, لپ‌تاپ

 
MSI GT70 20D Dragon Edition 2
با قیمت پایه 1729 دلار این لپتاپ همانند نامش بسیار قدرتمند است با ظرفیت گرافیکی 4 گیگابات شما می توانید با این دستگاه هرآنچه که در نظر دارید را با بهترین کیفیت اجرا کنید.

 

اخبار ,اخبار تکنولوژی, لپ‌تاپ

 
Origin Eon 17-S
مجهز به صفحه نمایش فول اچ دی با رزلوشن 1920*1080 این لپتاپ می تواند هم به عنوان یک وسیله عالی برای بازی و هم به عنوان یک وسیله عالی برای تماشای فیلم باشد. قیمت پایه این لپتاپ 1666 دلار است.

 

اخبار ,اخبار تکنولوژی, لپ‌تاپ

 
Alienware 18
این سری لپ‌تاپ‌ها همیشه به عنوان برترین در این زمینه فعال بوده اند. با ظاهری زیبا و سرعتی عالی شما می توانید بهترین کیفیت را از این دستگاه دریافت کنید. نکته ای که این شرکت را از سایر شرکت های تولید ککنده لپتاپ گیمینگ متمایز می کند این است که شما می توانید مشخصات لپ‌تاپ را کاملا بر اساس سلیقه شخصی انتخاب کنید و حتی ظاهر آن را از میان چندین مدل انتخاب کنید. هرچند که این موارد هزینه هنگفتی را برای خریداران به همراه دارد. قیمت پایه این لپتاپ 2099 می باشد.

 

اخبار ,اخبار تکنولوژی, لپ‌تاپ

اخبار تکنولوژی - بازار خبر