دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

بهترین بازی های X BOX ONE کدام است؟


کنسول مایکروسافت از لحاظ فروش هنوز هم در درجه پایین تری نسبت به پلی استیشن 4 قرار دارد. اما امید می رود این اختلاف خیلی زود برطرف شود.





مجله همشهری دانستنیها: با وجود درخشش کنسول سونی در بازار، ایکس باکس جدید نتوانست آن طور که باید و شاید مورد حمایت کاربران قرار گیرد؛ هرچند با ورود «فیل اسپنسر» به بخش مدیریت مایکروسافت اوضاع دستخوش تغییر و تحول شد و اکنون شاهد پیشرفت ایکس باکس وان در زمینه های بسیاری هستیم.

حذف کینکت، ارزان شدن ایکس باکس، عرضه عناوین انحصاری بیشتر، جلوگیری از سیاست های آنلاین و همجنین توجه بیشتر به سازندگان مستقل سبب شده تا ایکس باکس پس از گذراندن چندماه ناموفق بار دیگر در چرخه رقابت قرار یرد. البته کنسول میاکروسافت از لحاظ فروش هنوز هم در درجه پایین تری نسبت به پلی استیشن 4 قرار دارد. اما امید می رود این اختلاف خیلی زود برطرف شود.

بهترین نبردها


نبرده جاده ها Forza  Horizon 2


X BOX ONE

این سری برعکس سری اصلی، المان های آرکید فراوانی دارد که به لطف محیط عظیم اش به کاربران اجازه می دهد با خودروهای متنوعی در سرتاسر نقشه گشت و گذار کرده و در زمان مناسب به انجام مسابقات بپردازند. مسابقات در این عنوان از تنوع بالایی برخوردار است. طوری که بسیاری به عنوان مذکور لقب «تاپ گیر» دنیای بازی را اعطا کرده اند.


اسپارتان ها نمی میرند Halo: Master Chief Collection

X BOX ONE

اغراق نکرده ایم اگر این بازی را بهترین عنوان ایک باکس وان خطاب کنیم. درست است که هیچ کدام از عناوین این جعبه اسرارآمیز حدید نیستند،اما چه طرفدار شوتر حاضر می شود به راحتی قید چنین مجموعه ای را که در آن 4 قسمت هیلو وجود دارد، بزند. قسمت دوم به صورت کامل برای ایکس باکس وان به روز شده و همچنین 6 نقشه بخش چند نفره بار دیگر بازسازی شده اند.


من، روبات و ایکس باکس Titanfall

X BOX ONE

اگر اهل عناوین تیراندازی نیستید و بدتان هم نمی آید که دوستان تان را رد بخش آنلاین محک بزنید، حتی یک لحظه هم در تهیه بازی غفلت نکنید. در بازی می توانید تیراندازی کنید، از در و دیوار بالا بریود. به مدرن ترین سلاح ها مجهز شوید و البته روبات های عظیم الجثه ای را هدایت کنید. اما بدانید که بازی مذکور فقط به صورت آنلاین اجرا می شود و خبری از بخش تک نفره نخواهد بود.


هیولاهای خوش آب و رنگ Sunset Overdrive

X BOX ONE

سانست یک فرق بزرگ با عناوین زامبی محور دارد. در اینجا خبری از حال و هوای آثار آخرالزمانی نیست. برعکس احساس می کنید سازندگان شما را در یک اثر مفرح پلتفرم رها کرده اند، با این تفاوت که موجودات ظریف این بازی جای خود را به زامبی ها داده اند. این را بگذارید در کنار محیط کاملا باز و قدرت پارکور و آکروباتیکی که شخصیت اصلی بازی دارد.

 

بهترین دانلودی ها

دنیای خود را شکل بده   Project Spark

X BOX ONE

این بازی از جهاتی به ماینکرافت شبیه است به بیان بهتر شیوه ساخت و ساز آن در همان صحنه نخست شما را به یاد میانکرافت می اندازد؛ هرچند تفاوت های این دو عنوان با پیشروی هرچه بیشتر پررنگ و پررنگ تر می شود. پروژه اسپارک می تواند از اثری استراتژی به عنوانی کاملا اکشن مبدل شود. این بازی به شما اجازه می دهد دنیا خود را بسازید و عنوانی کاملا متفاوت را تجربه کنید.


برادر فداکار Max: The Curse oh Brotherhood

X BOX ONE

Max از منظر گیم پلی تا حدودی به آثار کلاسیک همچون Heart of Darkness شباهت دارد، البته در اینجا پازل نقش مهم تری را ایفا می ند. بازی دارای 20 مرحله است و این مراحل آقندر جذاب هستند که بازی را در فهرست بهترین های سال قرار دهند. همچنین این بازی دنباله ای برای عنوان Max & the Magic Marker  محسوب می شود.


گل بود به زامبی نیز آراسته شد Plants vs. Zambies: Garden Warfare

X BOX ONE

این سری یکی از معروف ترین آثار چند سال اخیر است و به لطف همین محبوبیت سازندگان بازی دست به ریسکی بزرگ زده و عنوان چند نفره ای برا برا یکنسول ها عرضه کردند که گرافیک کاملا متفاوتی دارد. این اکشن سوم شخص به شما اجزه می دهد تا برای نخستین بار تیم زامبی ها را انتخاب کرده و این بار به نبردگ یاهان بروید. البته انتخاب گیاهان هم آزاد است.


رویاهای بد در کمین هستند D4

X BOX ONE

شما در نقش «دیوید یانگ» قرار می گیرید؛ یک کارآگاه خصوصی که زن اش به تازگی به قتل رسیده اما او نمی تواند لحظات پایانی مرگ او را به خاطر بیاورد. با این حال شوک این حادثه باعث شده که قدرتی جادویی پیدا کرده و روح اش به زمانگذشته بازگردد. احتمالا شما هم به یاد فیلم معروف ممنتو افتادید. اما باید خاطرنشان کنیم که این بازی با وجود شباهت نسبی، تفاوت های بسیاری با ممنتو دارد.


ویدیو مرتبط :
تریلر بازی Forza 5 -X Box One

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بررسی بازی Mortal Kombat X


بازی Mortal Kombat X دهمین نسخه از این سری محبوب و فراموش نشدنی دنیای بازی محسوب می‌شود.