دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

بررسی بازی Mortal Kombat X


بازی Mortal Kombat X دهمین نسخه از این سری محبوب و فراموش نشدنی دنیای بازی محسوب می‌شود.


ویدیو مرتبط :
بررسی زومجی از Mortal Kombat X

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

منوی مخفی در بازی Mortal Kombat


بعد از گذشت ۲۰ سال، منوی مخفی جدیدی در بازی Mortal Kombat پیدا شد.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: به‌تازگی یکی از بازی‌کننده‌های علاقه‌مند به مجموعه بازی‌های «مورتال کامبت» (Mortal Kombat) یک منوی مخفی به نام EJB را در قسمت‌های اول تا چهارم این مجموعه بازی‌های پیدا کرده است.

کشف منوی مخفی Mortal Kombat بعد از سال‌ها

مجموعه بازی‌های مورتال کامبت سرشار از رازها و قسمت‌های مخفی هستند. حتی قسمت‌های اولیه‌ی این مجموعه بازی‌ها که نزدیک به ۲۰ سال پیش راهی بازار شده‌اند هم هنوز رازهایی دارند که کسی از آن‌ها خبر ندارد. به‌تازگی یکی از بازی‌کننده‌های این بازی موفق شده‌ منوی مخفی جدیدی را در این بازی پیدا کند.

برای اینکه به این منوی مخفی دسترسی پیدا کنید، باید ترکیب پیچیده‌ای از دکمه‌های مختلف را فشار دهید. بازی‌کننده‌ها باید به سرعت دکمه‌های دفاع کردن را با ترتیبی خاص فشار دهند. این منو در نسخه‌‌ی دستگاه‌های آرکید بازی‌های Mortal Kombat، Mortal Kombat 2، Mortal Kombat 3 و Ultimate Mortal Kombat 3 قابل دسترس است. این منو مربوط به قسمت آزمایش این عنوان‌ها روی دستگاه‌های آرکید بوده و این اجازه را به بازی‌کننده‌ها می‌دهد که بتوانند Leaderboard بازی را به شکل دستی تغییر دهند و حتی برخی از پایان‌هایی که برای شخصیت‌های بازی در نظر گرفته شده را مشاهده کنند. در بازی Ultimate Mortal Kombat 3 بازی‌کننده‌ها می‌توانند چند شخصیت مخفی و «فیتالیتی‌های» (Fatalities) مخفی را مشاهده کنند.