دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

برترین گجت های سال 2013 میلادی


در این مطلب به صورت خلاصه 11 گوشی هوشمند و تبلت که از نظر مجله استاف در صدر صبح بخیر قرار دارند را انتخاب و به شما معرفی کرده ایم.





صبح بخیر: در این مطلب به صورت خلاصه 11 گوشی هوشمند و تبلت که از نظر مجله استاف در صدر صبح بخیر قرار دارند را انتخاب و به شما معرفی کرده ایم.

HTC One



اگر لوگوی اپل را پشت بدنه اچ‌تی‌سی وان نصب می کردیم، ترکیب آیکون های آن که بسیار مشابه iOS7 است دیگران را به این خطا می انداخت که این گوشی جدید آی‌فون است. بدنه وان از آلومینیوم یکپارچه ساخته شده است و یکی از زیباترین و خوش دست ترین گوشی های موبایل مبتنی بر اندروید است.


LG G2



گوشی هوشمند G2، صفحه نمایش بسیار بزرگ 5.2 اینچ با رزولوشن فول اچ‌دی و دوربین بسیار خوب 13 مگاپیکسل دارد. پردازنده این گوشی سرعت و عملکرد عالی دارد و مهم ترین مزیت آن نیز این است که باتری آن شارژدهی بالا دارد و تا مدت زیادی همراه کاربر باقی می ماند و رفیق نیمه راه نمی شود.


Google Nexus 7



نکسوس 7 که در سال 2013 میلادی و توسط کمپانی ایسوس عرضه شده است نیز یکی از بهترین گوشی های موبایل هوشمند در بازار جهانی است. این گوشی بسیار زیبا و مبتنی بر اندروید است و پردازنده چهار هسته ای دارد. عمر باتری این اسمارت‌فون، 11 ساعت است  و نسخه آب‌نبات ژله‌ای اندروید روی آن نصب است. بدنه این گوشی نیز بسیار مستحکم و بادوام است.


Google Glass



عینک گوگل نیز در میان گجت های منتخب بهترین گجت های سال 2013 میلادی قرار دارد. این عینک با فناوری واقعیت افزوده کار می کند و درست روی چشم های کاربر، وب، اینترنت و همه اطلاعات لازم در مورد چیزی که به آن نگاه می کند را در اختیار او قرار می دهد. کاربر می تواند با عینک خود در اینترنت جست‌وجو کند و این کار به واسطه فرمان های صوتی صورت می گیرد. عینک گوگل یکی از بهترین و با ارزش ترین فناوری های پوشیدنی در دنیا است.


Pebble



نخستین ساعت هوشمند جهان جزو برترین گجت های دنیا است. این ساعت، طراحی زیبا، صفحه نمایش با مصرف باتری کم و خوانا زیر نور آفتاب و قابلیت استفاده با هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS را دارد. این ساعت ضدآب نیز هست.


Apple iPhone 5s



نخستین گوشی هوشمند 64 بیتی دنیا را اپل چند ماه پیش عرضه کرد. این گوشی نسخه 7 سیستم عامل iOS را در خود دارد که نسبت به نسخه های پیشین تغییرات عمده ای داشته است. در ضمن، قابلیت های داخلی جدید و امکان تشخیص اثر انگشت کاربر برای باز کردن قفل نمایشگر از دیگر مزیت های این گوشی هوشمند زیبا هستند.


Samsung Galaxy Note 3



سال 2013 میلادی، سال فبلت ها بود. خانواده Noteهای سامسونگ از جمله این اعضای جدید فناوری هستند که توجه کاربران بسیاری رابه جلب کرده اند. این فبلت، پردازنده 4 هسته ای و 3 گیگابایت رم دارد. صفحه نمایش آن 5.7 اینچ بارزولوشن 1080p است و بسیار شفاف است و رنگ ها و نور در آن کاملا طبیعی و خالص هستند.


Apple iPad Air



اپل با کم کردن حاشیه های کنار صفحه نمایش و وزن دستگاه، نسخه Air آی‌پد را طراحی و عرضه کرد. این تبلت، حمل آسان تر دارد. پردازنده آن نیز A7 64 بیتی است و همچون آی‌فون 5S اپلکیشن های بسیار و عمر باتری بسیار عالی دارد.


PS4



نسل چهارم کنسول های بازی پلی استیشن سونی، بهبودهای بسیاری نسبت به نسخه های پیشین یافته است. این در حالی است که قیمت آن چندان زیاد نیست و دوستداران بازی های ویدئویی می توانند آن را خریداری و از بازی های جدید لذت ببرند.


Xbox One



مایکروسافت ایکس‌باکس را به گونه‌ای طراحی و عرضه کرده است که فقط به عنوان یک کنسول از آن استفاده نمی شود. این کنسول با انواع امکاناتی که دارد به تلویزیون وصل می شود و می تواند نقش دی‌وی‌دی پلیر را نیز داشته باشد. یا با کینکت می توان هیجان بازی بدون دسته را تجربه کرد. با اپلیکیشن اسکایپ این کنسول می توانید به اینترنت اکسپلورر وصل شوید.


Nokia Lumia 1020

در رقابت میان دوربین ها، لومیا 1020 نوکیا یکی از بهترین گوشی های هوشمند است که دوربین 41 مگاپیکسل دارد. این گوشی از فناوری سوپر پیکسل بهره می برد و می تواند به راحتی در محیط های تاریک و کم نور عکس های بسیار خوب ثبت کند. 


ویدیو مرتبط :
سجاد یعقوبی برترین مخترع جوان جهان در سال 2013 میلادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

میلیاردرهای سال 2013 میلادی +عکس


مجله فوربس در جدیدترین آمار خود فهرستی از ثروتمندترین مردان و زنان دنیا را منتشر کرده است.