دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

برترین وسایل هوشمند سال 2013+ عکس



اخبار علمی - برترین وسایل هوشمند سال 2013+ عکس

دانشمندان لیستی از فناوری‌های نوین هوشمند را که در فناوری وسایل خانگی مورد استفاده در سال 2013 قرار گرفته به تازگی منتشر کرده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشمندان لیستی از برترین فناوری‌های پیشرفته و مقرون به صرفه سال 2013 را معرفی کرده‌اند.  

 

گفتنی است، این وسایل در زمینه‌های مختلفی سبب افزایش آسایش، سلامت و ایمنی افراد در خانه و محل کارشان شده‌اند و دانشمندان امیدوار هستند که استفاده از آن‌ها متداول‌تر گردد.

 

اخبار ,اخبار علمی برترین وسایل هوشمند سال 2013,

 

اخبار ,اخبار علمی برترین وسایل هوشمند سال 2013,

 

بررسی‌ها نشان می‌دهند، از جمله این وسایل می‌توان ترموستات هوشمند کنترل دمای خانه که با صدای افراد دما را تنظیم می‌کند، دستگاه wifi مرکزی که تمامی وسایل هوشمند خانه را می‌تواند به شبکه اینترنت متصل کند، سیستم هوشمند تشخیص دود و آتش که دیگر در مواقع عادی اخطار اشتباه نمی‌دهد، سیستم‌های امنیتی خانه و ضد سرقت که فرد می‌تواند حتی از فاصله‌های دور کنترل تمامی ورودی خروجی‌ها را به صورت بصری داشته باشد را نام برد.

 

اخبار ,اخبار علمی ترموستات هوشمند کنترل دمای خانه

 

فناوری‌های دیگری نیز به تازگی جای خود را در صنعت ساختمان باز کرده‌اند از جمله چراغ‌های هوشمند LED که مصرف برق را کاهش می‌دهند و همین طور قفل هوشمند که حالت ضد سرقت دارد و با گوشی تلفن همراه هوشمند کنترل می‌شود.

اخبار علمی  باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
برترین گوشی‌های هوشمند سال 2013

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتخاب برترین اتومبیل زنان در سال 2013 +عکس



برترین اتومبیل زنان

 خودرویی اقتصادی با موتور اکوبوست ۱.۰ لیتری و توان ۱۲۵ اسب بخار و میزان آلودگی تنها ۹۹ گرم در کیلومتر، که نشان از یک خودروی تمیز و اقتصادی دارد.


این انتخاب بر اساس معیارهایی چون ایمنی، ارزش در برابر پول پرداختی، زیبایی ظاهری، فضای داخلی برای مسافر و بار، سهولت رانندگی، جاذبه جنستی، رنگ آمیزی، محیط زیست و امکانات خاص کودکان، توسط ۱۸ نویسنده خودرویی صورت پذیرفته است.
در ماه اکتبر این جایزه در مراسمی در لندن به شرکت فورد اهدا خواهد شد. قبل از این نیز موتور سه سیلندر اکوبوست فورد جوایز بسیاری از جمله بهترین موتور سال را از آن خود کرده بود.

منبع:pardad.ir