دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

برترین نرم افزارهای امنیتی برای ویندوز ۷ معرفی شدند!


لابراتوار بسیار معروف AV Test که بصورت مرتب به بررسی نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس ارائه شده برای سیستم عامل های رایانه ای می پردازد در تازه ترین بررسی خود، نرم‌افزارهای امنیتی ارائه شده برای ویندوز ۷ را آزمایش کرده و برترین‌های آنان را اعلام کرده است.

لابراتوار بسیار معروف AV Test که بصورت مرتب به بررسی نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس ارائه شده برای سیستم عامل های رایانه ای می پردازد در تازه ترین بررسی خود، نرم‌افزارهای امنیتی ارائه شده برای ویندوز ۷ را آزمایش کرده و برترین‌های آنان را اعلام کرده است.

به نقل از وب سایت مذکور:
"در ۳ ماهه اول سال ۲۰۱۱ ،ما ۲۲ نرم افزار امنیتی را در حوزه امنیت ،تعمیر و بازیابی سیستم و راحتی استفاده مورد بررسی قرار دادیم .

مولفه های ما در این آزمایش حفاظت در برابر نرم افزارهای مخرب و تشخیص منظم استاتیک و داینامیک آنان ،حفاظت واقعی در برابر بحران روز صفر ،داشتن گزینه های مختلف برای تعمیر و بازیابی سیستم و بررسی سیستم از لحاظ آلوده نبودن به روت کیت ها به بهترین نحو بوده است.

در ضمن ما کاربری نرم افزار را از لحاظ کند نکردن سیستم کاربر و همچنین داشتن ابزارهایی ساده برای فهم بهتر کاربران نیز بررسی کردیم.

هر محصول برای گرفتن لیسانس ما حداقل باید نمره ۱۱ را از ۱۸ امتیاز ممکن بدست آورد و در نهایت ۱۷ محصول از ۲۲ محصول بررسی شده توانستند که لایسنس ما را بدست اورند.”



خوب بر طبق جدول اعلام شده بر اساس حروف الفبا ،محصولات زیر موفق به دریافت گواهینامه موسسه مذکور برای ویندوز ۷ شدند که امتیاز دریافتی در جلوی نام محصول ذکر شده است:

BitDefender, F-Secure، Symantec =15

G Data, Kaspersky، Panda = 14

AVG = 13.5

Sophos = 13

ESET، Trend Micro، Webroot = 12.5

Sunbelt = 12

Avast، Avira، eScan، Microsoft = 11.5

BullGuard = 11

3 محصول به نام های بیت دفندر،سایمانتک و F-Secure موفق به دریافت امتیاز بالاتر از ۱۵ تا ۱۸ شدند.

محصولات رد شده در این بررسی نیز عبارتند از:

CA: Internet Security Suite 2011

Comodo: Internet Security Premium 5.0 and 5.3

McAfee: Total Protection 2011

Norman: Security Suite Pro 8.0

PC Tools: Internet Security

بررسی بعدی طبق اعلام لابراتوار متعلق به بررسی محصولات ارائه شده برای ویندوز XP است که در ۳ ماهه دوم سال ۲۰۱۱ انجام شده و اعلام خواهد شد. پس به صورت طبیعی اگر شما ویندوز ۷ داشته باشید نباید این ۵ محصول رد شده را بر روی رایانه خود نصب کنید.

منبع : Farnet.ir


ویدیو مرتبط :
آموزش اجرا کردن نرم افزارهای قدیمی روی ویندوز های جدید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برترین نرم‌افزارهای iOS در آیفون


با عبور تعداد نرم‌افزارهای App Store از مرز 375000 عدد ، گستره ای غیرقابل تصور از انواع نرم‌افزارهای کاربردی، سیستمی ‌و سرگرم کننده در دسترس کاربران ابزارهای دیجیتال اپل که از iOS استفاده می‌کنند، قرار گرفته است.

با عبور تعداد نرم‌افزارهای App Store از مرز 375000 عدد ، گستره ای غیرقابل تصور از انواع نرم‌افزارهای کاربردی، سیستمی ‌و سرگرم کننده در دسترس کاربران ابزارهای دیجیتال اپل که از iOS استفاده می‌کنند، قرار گرفته است. انتخاب تنها چند نرم‌افزار از میان این همه کار بسیار دشواری است و علاوه بر قابلیت‌های متنوع نرم‌افزاری به سلیقه و انتظاری که شما از آن‌ها دارید نیز وابسته است. با اینحال سعی کردیم 5 نرم‌افزار و بازی که جزو محبوب ترین‌های این پلت فرم هستند را در این مقاله به شما معرفی کنیم.

Shazam Red :کشف ناشناخته‌ها