دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

برترین اپلیکیشن های اندروید برای کودکان



 

 

برترین اپلیکیشن های اندروید برای کودکان

 

امروزه تلفن های هوشمند به جنبه های بسیاری از زندگیمان وارد شده اند. در کنار تمام ویژگی هایی که این تلفن ها دارند؛ کمکشان به امر یادگیری را نمی توان نادیده گرفت. تلفن های هوشمند می توانند ابزار های آموزشی و یا کمک آموزشی قوی و خلاقانه ای برای کودک شما باشند. در ادامه مطلب به طور مختصر و مفید به معرفی 10 اپلیکیشنی می پردازیم که می توانند برای کودک شما مفید باشند.

 

0-10 Numbers

آموزش اعداد انگلیسی از یک تا ده، آن هم به کمک عدد های مهربانی که صحبت می کنند.

 

AniWorld

AniWorld اپلیکیشنی است که کودک شما را با حیوانات مختلف آشنا خواهد کرد. یک برنامه تعاملی که در آن می توانید به حیوانات غذا دهید و رشدشان را شاهد باشید.

 

Kid Mode

این برنامه تلفن شما را به دنیای رنگارنگ و زیبایی برای کودکان تبدیل می کند. محیطی جذاب و پر از بازی ها و امکانات مختلف برای سرگرم کردن کودک شما.

 

Kids Piano

اپلیکیشنی برای یادگیری مقدماتی پیانو و نت های موسیقی. از دیگر امکانات آن می توان به امکان ضبط و پخش موسیقی نواخته شده اشاره کرد.

 

MagicMarker

لمس کردن صفحه لمسی گوشی های هوشمند، به خودی خود برای کودکان جذاب هست. این اپلیکیشن امکان ایجاد خطوطی نورانی و براق را به کودک شما می دهد.

 

Math Attack

دوست داری ریاضی را برای کودکان جذاب تر کنید؟ Math Attack می تواند گزینه خوبی برایتان باشد. با بازی های ریاضی و محاسبات ساده، کودک خود را سرگرم کنید.

 

Pop Math

این یکی هم اپلیکیشن پولی مربوط به ریاضیات است که در آن کودک می تواند با ترکاندن بادکنک ها محاسبات ریاضی را هم انجام دهد.

 

Shape Builder Preschool Puzzle

ساختن پازل هم یکی دیگر از سرگرمی های کودکان است. این اپلیکیشن به کمک افکت های صوتی بسیار جذاب، کودک شما را به ساخت پازل ترقیب می کند.

 

Steamy Window

نظرتان درباره نقاشی روی شیشه های بخار گرفته چیست؟ Steamy Window اینجاست تا کار را برای کودکتان ساده کند. این بار بخار گرفتن شیشه، فقط به سادگی یک فوت است.

 

Talking Tom Cat

یک گربه با مزه و بازی گوش که هر چه می شنود را تکرار می کند. با تام بازی کنید، به او غذا دهید و حسابی سرگرم شوید.

منبع:narenji.ir


ویدیو مرتبط :
برترین اپلیکیشن های اندروید در یک نگاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برترین اپلیکیشن‌های عکاسی اندروید



برترین اپلیکیشن‌های عکاسی اندروید
با دوربین گوشی‌های هوشمند امروزی که در جیب خود قرار می‌دهید موقعیت‌های زیادی هستند که می‌توانند شرایط گرفتن عکس باشند. دوربین گوشی‌های اندرویدی اکنون بسیار پیشرفته شده اما هر کدام از گوشی‌های هوشمند با یک اپلیکیشن متفاوت که توسط شرکت سازنده توسعه داده شده در دسترس عموم قرار می‌گیرند. ویژگی اصلی این اپلیکیشن‌ها راحتی استفاده از آن‌ها است، اما مشکل کجاست؟


در واقع مشکلی وجود ندارد این خواسته ما است که همیشه بیشتر را می‌پسندد، تنظیمات بیشتر، افکت‌های بیشتر و ترفند‌های بیشتر. در این مطلب قصد داریم اپلیکیشن‌هایی را به شما معرفی کنیم که همه این ویژگی‌های بیشتر را داشته باشند و جایگزین اپلیکیشن دوربین گوشی اندرویدی شما شوند.
خوشبختانه تعداد زیادی اپلیکیشن در گوگل پلی وجود دارد که به پیشرفت عکاسی شما کمک می‌کند. حتی اگر گوشی هوشمند شما اپلیکیشن دوربین عالی دارد ما شما را تشویق می‌کنیم که چند اپلیکیشن زیر را امتحان کنید و به همراه آن‌ها تنظیمات بیشتری را برای گرفتن عکس‌های جالب‌تر داشته باشید.
اپلیکیشن‌هایی که ما انتخاب کردیم بهترین‌هایی هستند که تا این لحظه از سال 2014 برای گوشی‌های اندروید منتشر شده‌اند.


1. اپلیکیشن Camera Zoom FX
اپلیکیشن Camera Zoom FX برنامه‌ای است که با خود تنظیمات بسیار بیشتر را در محیطی کاربر پسند ارائه می‌دهد. ویژگی‌هایی همچون گرفتن عکس‌های پایدار، زمان سنج، عکس‌های time-laps و بالاخره حالت burst.

 

عکاسی,اپلیکیشن‌های عکاسی ,بهترین اپلیکیشن‌های عکاسی اندروید

 
2.اپلیکیشن Google Camera
گوگل نیز اپلیکیشن دوربین خود را منتشر کرده است و اگر آن را بر روی گوشی اندرویدی خود ندارید، حتما از لینک پایین آن را نصب کنید. برنامه‌ای سریع و راحت که گزینه‌های پیشرفته‌ای را برای گرفتن تصاویر 360 درجه پانورما، Photo Sphere و غیره فراهم می‌کند. همچنین دارای گزینه Lens Blur فوق‌العاده‌ای است که به شما اجازه رسیدن به افکت‌های مختلف را می‌دهد و همچنین توانایی فوکوس در عکس‌ها بعد از گرفته شدن آن‌ها نیز مهیا است.

 

عکاسی,اپلیکیشن‌های عکاسی ,بهترین اپلیکیشن‌های عکاسی اندروید

 
3.اپلیکیشن Perfectly Clear
برنامه Perfectly Clear سازنده فیلتر‌های خلاق یا پیشرفت دهنده گرفتن عکس نیست. این اپلیکیشن برنده تکنولوژی در تحریف عکس‌های شما است. تنها با یک تب ساده 12 شیوه اصلاح تصویر پیدا می‌کنید که با هر کدام در چند ثانیه می‌توانید عکس‌های بسیار حرفه‌ای تری درست کنید.

 

عکاسی,اپلیکیشن‌های عکاسی ,بهترین اپلیکیشن‌های عکاسی اندروید

 
4.اپلیکیشن Camera FV-5
برنامه‌ای بسیار حرفه‌ای برای گوشی‌های موبایلی که دوربین‌های پیشرفته دارند. با این برنامه می‌توانید کنترل‌های دستی DSLR را بر سر انگشتان خود داشته باشید. اگر به عکس‌های خود علاقه مندید و دوست دارید تغییراتی را در آن‌ها اعمال کنید، Camera FV-5 برای شما عکس‌های خامی می‌گیرد که با انجام فرآیند‌های مختلف می‌توانید نتایج خیره کننده‌ای را در حد خیال و تخیل رقم بزنید.

 

عکاسی,اپلیکیشن‌های عکاسی ,بهترین اپلیکیشن‌های عکاسی اندروید

 
5.اپلیکیشن ProCapture
با ProCapture می‌توانید تجربه کار با اپلیکیشن دوربین را تغییر دهید، در واقع حالت‌های عالی در گرفتن‌ عکس‌ها وجود دارد که در اینجا به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم: زمان سنج، Burst، کم کننده نویز، عکس‌های عریض و پاناروما.

 

عکاسی,اپلیکیشن‌های عکاسی ,بهترین اپلیکیشن‌های عکاسی اندروید

 

6.اپلیکیشن Camera Awesome
اپلیکیشن تحسین شده آیفون حالا برای اندروید نیز در دسترس است. با این اپلیکیشن می‌توانید افکت‌های هنری را اضافه کنید، عکس‌ها را برش دهید،بچرخانید و ویرایش کنید. ویژگی‌های دیگر برنامه Camera Awesome شامل: عکس Burst، زمان سنج، عکس‌های با فاصله زمانی، تثبیت کننده عکس‌ و حالت پاناروما.

 

عکاسی,اپلیکیشن‌های عکاسی ,بهترین اپلیکیشن‌های عکاسی اندروید

 
7.اپلیکیشن Vignette
در این برنامه بیش از 70 فیلتر برای شخصی سازی و 50 فریم در حالت‌های مختلف وجود دارد که می توان عکس‌های بسیار جالبی را ساخت. Vignette همچنین ویژگی‌های کامل اپلکیشن‌های دوربین را در اختیار دارد، برای مثال می‌توان زوم دیجیتال، تایم-لپس، زمان گیر را نام برد.

 

عکاسی,اپلیکیشن‌های عکاسی ,بهترین اپلیکیشن‌های عکاسی اندروید

 
8.اپلیکیشن Retro Camera
برنامه Retro Camera دوربین گوشی اندرویدی شما را به حالت‌های قدیمی عکاسی می‌برد و افکت‌های جالب و نوستالژیک لومو، پولاروید و دیانا را در اختیار شما می‌گذارد.

 

عکاسی,اپلیکیشن‌های عکاسی ,بهترین اپلیکیشن‌های عکاسی اندروید

 
منبع:farnet.ir