دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

برترین اپلیکیشن‌های آموزشی iOS


آن دسته از کاربران پلتفورم iOS که به مطالعه علاقه دارند و می خواهند روی گوشی موبایل خود اپلیکیشن های مرتبط داشته باشند، شاید گزینه های زیر برایشان جالب باشد.

دیجیاتو: آن دسته از کاربران پلتفورم  iOS که به مطالعه علاقه دارند و می خواهند روی گوشی موبایل خود اپلیکیشن های مرتبط داشته باشند، شاید گزینه های زیر برایشان جالب باشد.

Doulingo

زبان انگلیسی کلید ورود شما به دنیاهای دیگر است. اگر این زبان را به قدر کافی بلد هستید، پیشنهاد می کنیم در ادامه به سراغ یادگیری دیگر زبان ها نیز بروید. برای این منظور، اپلیکیشن دولینگو یکی از بهترین ابزارهای آموزشی موبایل است که می تواند با متد های بی نظیر خود، یادگیری زبان را به شدت آسان نماید.

به کمک این برنامه می توانید زبان های «فرانسه، پرتغالی، آلمانی، اسپانیایی و …» را از طریق زبان انگلیسی بیاموزید. جادوی دولینگو در متد آموزشی آن نهفته است. جایی که آموزش از حالت خشک خود خارج و با روشی تعاملی همراه شده.

برترین اپلیکیشن‌های آموزشی  iOS

فرآیند آموزش هر زبان به چندین درس تقسیم شده که همگی با مرحله مبتدی آغاز می شوند و به پیش می روند. هر یک از درس ها معمولا بر روی موضوعاتی خاص همچون «خوراکی ها، اصطلاحات، حیوانات و …» متمرکز هستند. با شروع هر درس به شما ۵ قلب به عنوان جان داده می شود که با هر اشتباه آنها از دست می روند و در صورتی که تمام شوند شما Game Over می شوید و مجبور به آغاز درس از اول.

در طول هر درس ابتدا از تصاویر برای یادگیری کلمات جدید استفاده می شود و در ادامه آنقدر آن کلمات در قالب تمرین های مختلف تکرار می شوند تا ملکه ذهن تان شوند. دولینگو هربار کلمات را بیان می کند تا تلفظ آنها به گوش شما آشنا شود و به خوبی بتوانید به زبان بیاوریدشان.

برترین اپلیکیشن‌های آموزشی  iOS

در حین تمرین از شما خواسته می شود تا کلمات آموزش داده شده را به انگلیسی ترجمه کنید، آنها را تلفظ کنید، در جملات انگلیسی مورد استفاده قرار دهید و آنچه را که برنامه بیان می کند، تایپ نمایید. این روش ها در دروس آنقدر تکرار می شوند تا کلمات جدید به خوبی برای کاربر جا بیفتند.

دولینگو ساختاری اجتماعی نیز دارد و شما از طریق آن می توانید لذت یادگیری را در کنار دوستانتان تجربه می کنید. در این بخش این امکان را دارید تا پیشرفت دوستانتان را مشاهده نمایید و امتیاز روزانه آنها را با خود مقایسه کنید.

برترین اپلیکیشن‌های آموزشی  iOS

دولینگو علاوه بر اپلیکیشن موبایل، از سرویس تحت وب نیز برخوردار است و کاربران با ایجاد حساب کاربری می توانند، درس های خود را در کامپیوتر هم دنبال کنند. در صورت تمایل به استفاده از این سرویس می توانید به سایت این مجموعه مراجعه نمایید و از خدمات کاملا رایگان آن بهره ببرید.

•    قیمت : رایگان

•    سازنده: Doulingo

•    سیستم عامل : اندروید

•    حجم : ۵ مگابایت



Lumosity

بالابردن توانایی های ذهنی بدون تمرین میسر نیست. Lumosity توسط دانشمندان علوم اعصاب برای افزایش قدرت حافظه، آموزش توجه، تمرکز و بالا بردن دیگر توانایی های ذهنی با تکیه بر علم عصب شناسی و ترکیب آن با بازی و سرگرمی طراحی شده.

با ثبت نام در اپلیکیشن و انتخاب نوع تمرینات مورد نظر به صورت روزانه بازی هایی بالا بردن توانایی مورد نظر برای شما اجرا می شود. روزانه نیم ساعت از زمان خود را به این اپلیکیشن اختصاص دهید به مرور شاهد بالا رفتن توانایی ذهنی خود باشید و همچنین نمودار پیشرفت خود را با استفاده از امتیازات کسب شده در بازی ها خواهید دید.

شما می توانید با استفاده از سیستم یاد آوری داخلی اپلیکیشن، روزها و ساعت یادآوری جهت شروع تمرینات را مشخص کنید. اپلیکیشن Lumosity بسیار ساده طراحی شده و کار کردن با آن به هیچ پیش نیاز علمی احتیاج ندارد.

برترین اپلیکیشن‌های آموزشی  iOS

حداقل iOS مورد نیاز:  iOS 6.0

•    قیمت : رایگان

•    سازنده : Lumos Labs, Inc

•    سیستم عامل : iOS

•    حجم : ۴۷.۷/۸۱.۱ مگابایت



TED

سازمان غیر انتفاعی TED  همه ساله کنفرانس های ویژه ای برگزار می کند و از مدیران شرکت های بزرگ فناوری دنیا، برترین دانشمندان، هنرمندان و اساتید تمام رشته های علمی دعوت به سخنرانی می کند. محوریت این سخنرانی ها انتقال تجربیات ناب و ارائه راهکارهایی برای معضلات جهان است.

وب سایت TED تمام این سخنرانی ها را به رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد و اپلیکیشن TED نیز دسترسی به تمام محتوای موجود در وب سایت (بیش از ۱۴۰۰ ویدیو) را به گجت ها میسر می کند.

تمام سخنرانی ها (به همراه زیرنویس به بیش از ۹۰ زبان دنیا) به راحتی در دسترس شما هستند و می توانید آنها را دانلود کرده و به صورت آفلاین نیز مشاهده نمایید.  همچنین امکان ساخت پلی لیست و پی گیری سخنرانی های جدید نیز در این اپلیکیشن وجود دارد.

برترین اپلیکیشن‌های آموزشی  iOS

حداقل iOS مورد نیاز: iOS 6.1

•    قیمت : رایگان

•    سازنده : کنفرانس TED

•    سیستم عامل : اندروید، iOS

•    حجم : ۲۱.۴/۵.۱ مگابایت



iTunes U

اپلکیشن iTunes U به شما دسترسی کاملی به دوره های آموزشی دانشگاه ها و مدارس مطرح و همچنین بزرگترین محتوای رایگان و دیجیتال آموزشی در جهان می دهد. تقریبا هر موضوع آموزشی در این اپلیکیشن پیدا می شود و شما به همه آنها دسترسی خواهید داشت. از مباحث زیست شناسی مولکولی گرفته تا زبان اسپانیایی و تاریخ اروپا.

امکانات این اپلیکیشن عبارت هستند از:

- دوره های آموزشی رایگان در آرایه وسیعی از موضوعات
   
- گذراندن دوره های رایگان تولید شده توسط اساتید دانشگاه ها و مدارس مطرح
  
- مشاهده تمامی تکالیف به صورت یک جا
  
- یادداشت برداری و هایلایت نوشته ها به وسیله اپلیکیشن iBooks  و مشاهده آنها در iTunes U
  
- یادداشت برداری حین کلاس یا در هنگام پخش جلسات صوتی و تصویری
  
- دسترسی به تمام مواد آموزشی از جمله: فایل های صوتی و تصویری، کتاب، یادداشت، ارائه ها، اپلیکیشن ها و کتب iBooks
  
- به اشتراک گذاری دوره های آموزشی از طریق شبکه های اجتماعی، ایمیل و پیغام متنی
  
- دسترسی رایگان به بزرگترین فهرست محتوای آموزش رایگان جهان
  
- انتخاب بیش از ۷۵۰ هزار مورد آموزشی از جبر تا جانورشناسی به صورت کنفرانس، فایل ویدیویی، کتاب و غیره
  
- جستجو در میان مجموعه های جمع آوری شده توسط موسسات آموزشی و فرهنگی بیش از ۳۰ کشور دنیا – مانند آکسفورد، ام آی تی، کتابخانه عمومی نیویورک، دانشگاه توکیو و غیره

تنها کافی است یک آیدیوایس داشته باشید تا با نصب iTunes U به این مجموعه بسیار غنی علم و دانش به صورت رایگان دست بیابید.

برترین اپلیکیشن‌های آموزشی  iOS

حداقل iOS مورد نیاز: iOS 7.0

•    قیمت : رایگان

•    سازنده : اپل

•    سیستم عامل : iOS

•    حجم : ۲۰.۶ مگابایت


ویدیو مرتبط :
برترین اپلیکیشن های رایگان iOS در چند ماه گذشته

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برترین اپلیکیشن های اندروید برای کودکان



 

 

برترین اپلیکیشن های اندروید برای کودکان

 

امروزه تلفن های هوشمند به جنبه های بسیاری از زندگیمان وارد شده اند. در کنار تمام ویژگی هایی که این تلفن ها دارند؛ کمکشان به امر یادگیری را نمی توان نادیده گرفت. تلفن های هوشمند می توانند ابزار های آموزشی و یا کمک آموزشی قوی و خلاقانه ای برای کودک شما باشند. در ادامه مطلب به طور مختصر و مفید به معرفی 10 اپلیکیشنی می پردازیم که می توانند برای کودک شما مفید باشند.

 

0-10 Numbers

آموزش اعداد انگلیسی از یک تا ده، آن هم به کمک عدد های مهربانی که صحبت می کنند.

 

AniWorld

AniWorld اپلیکیشنی است که کودک شما را با حیوانات مختلف آشنا خواهد کرد. یک برنامه تعاملی که در آن می توانید به حیوانات غذا دهید و رشدشان را شاهد باشید.

 

Kid Mode

این برنامه تلفن شما را به دنیای رنگارنگ و زیبایی برای کودکان تبدیل می کند. محیطی جذاب و پر از بازی ها و امکانات مختلف برای سرگرم کردن کودک شما.

 

Kids Piano

اپلیکیشنی برای یادگیری مقدماتی پیانو و نت های موسیقی. از دیگر امکانات آن می توان به امکان ضبط و پخش موسیقی نواخته شده اشاره کرد.

 

MagicMarker

لمس کردن صفحه لمسی گوشی های هوشمند، به خودی خود برای کودکان جذاب هست. این اپلیکیشن امکان ایجاد خطوطی نورانی و براق را به کودک شما می دهد.

 

Math Attack

دوست داری ریاضی را برای کودکان جذاب تر کنید؟ Math Attack می تواند گزینه خوبی برایتان باشد. با بازی های ریاضی و محاسبات ساده، کودک خود را سرگرم کنید.

 

Pop Math

این یکی هم اپلیکیشن پولی مربوط به ریاضیات است که در آن کودک می تواند با ترکاندن بادکنک ها محاسبات ریاضی را هم انجام دهد.

 

Shape Builder Preschool Puzzle

ساختن پازل هم یکی دیگر از سرگرمی های کودکان است. این اپلیکیشن به کمک افکت های صوتی بسیار جذاب، کودک شما را به ساخت پازل ترقیب می کند.

 

Steamy Window

نظرتان درباره نقاشی روی شیشه های بخار گرفته چیست؟ Steamy Window اینجاست تا کار را برای کودکتان ساده کند. این بار بخار گرفتن شیشه، فقط به سادگی یک فوت است.

 

Talking Tom Cat

یک گربه با مزه و بازی گوش که هر چه می شنود را تکرار می کند. با تام بازی کنید، به او غذا دهید و حسابی سرگرم شوید.

منبع:narenji.ir