دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

بدون تلویزیون شاید، بدون اینترنت هرگز



اخبار,اخبار علمی,اینترنت


 اخبار علمی - بدون تلویزیون شاید، بدون اینترنت هرگز

بر این اساس زنان بیش از مردان به اینترنت وابسته هستند . براساس نتایج این نظرسنجی ، آمریکایی های تحصیل کرده یا ثروتمند نیز بیشتر از بقیه آمریکایی ها به اینترنت وابستگی دارند.

حدود 53 درصد از کاربران آمریکایی اینترنت رها کردن اینترنت را بسیار دشوار می دانند و این درحالی است که شمار این افراد در سال 2006 ،38 درصد بود.
 
به گزارش فارس به نقل از دیجیتال‌ترند براساس نتایج یک نظرسنجی به مناسبت 25 سالی پنجمین سالگی شبکه اطلاع رسانی جهانی در 12 مارس اکثر آمریکایی ها اعلام کرده اند اگر قرار باشد بین جدایی از تلویزیون یا اینترنت یکی را انتخاب کنند ، جدایی از تلویزیون را انتخاب خواهند کرد.
 
بر اساس تحقیقی که مرکز تحقیقاتی پیو انجام داده  حدود 53 درصد از کاربران آمریکایی اینترنت رها کردن اینترنت را بسیار دشوار می دانند و این درحالی است که شمار این افراد در سال 2006 ،38 درصد بود.
 
با در نظر گرفتن افرادی که از اینترنت استفاده نمی کنند ،46 درصد از آمریکایی ها رها کردن شبکه را دشوار می‌دانند.
 
در مقابل35 درصد  آمریکایی ها جدایی از تلویزیون را دشوار می دانند درحالی که این رقم در سال 2006، 44 درصد بود.
 
بر این اساس زنان بیش از مردان به اینترنت وابسته هستند . براساس نتایج این نظرسنجی ، آمریکایی های تحصیل کرده یا ثروتمند نیز بیشتر از بقیه آمریکایی ها به اینترنت وابستگی دارند.
 
تلفن همراه پس از اینترنت در رده دوم قرار می گیرد:49 درصد از دارندگان یک تلفن همراه جدایی از آن را دشوار می دانند درحالی که این رقم در سال 2006، 43 درصد بود.
 
در خصوص تلفن های ثابت ، فقط 28 درصد از مالکان آنان جدایی از آن را دشوار می دانند درحالی که این رقم در سال 2006، چهل و هشت درصد بود.
 
امروزه ، 87 درصد از آمریکایی ها از اینترنت استفاده می کنند درحالی که این رقم 20 سال پیش یعنی در سال 1995، 14 درصد بود.
 
در سال 1995، 42 درصد از آمریکایی ها هرگز کلمه اینترنت به گوششان نرسیده بود و 21 درصد فقط مفهوم مبهمی را از آن در ذهن داشتند.
 
آمریکایی ها همچنین اغلب از شبکه اینترنت استفاده می کنند:71 درصد از آنان هر روز به اینترنت مراجعه می کنند درحالی که این رقم سال 2000 بیست و نه درصد بود.دسترسی به اینترنت به موازات توسعه دستگاه های موبایل افزایش یافته است.
 
بنابراعلام پیو ، اکنون،68 درصد از آمریکایی ها از طریق تلفن همراه ، تبلت یا دیگر دستگاه های همراه برخی از اوقات به اینترنت متصل می شوند.
 
حدود 90 درصد از آمریکایی ها یک دستگاه تلفن همراه دارند و دو سوم آنان برای متصل شدن به اینترنت از تلفن‌های همراه خود استفاده می کنند.
 
بر این اساس حدود 90 درصد از کاربران اینترنت اعلام می کنند که شبکه چیز خوبی برای شخص آنان است در حالی که فقط شش درصد آن با این نظر مخالفند.
 اخبار علمی - فارس
 


ویدیو مرتبط :
چگونه تلویزیون خود را به اینترنت وصل کنید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چرا اینترنت ، موبایل ،رادیو و تلویزیون ورزشگاه یادگار امام قطع شد؟



اخبار,اخبار ورزشی ,لیگ برتر

اتفاق عجیبی در ورزشگاه رخ داد. ما از طریق تلویزیون از داخل رختکن بازی‌های دیگر را پیگیری می‌کردیم اما از دقیقه 87 شبکه‌های تلویزیونی، رادیویی و حتی شبکه موبایل قطع شد و هیچ راه ارتباطی نداشتیم. در همان لحظات بود که اعلام کردند دیدار سپاهان و سایپا در اصفهان دو بر دو مساوی شده است!

 فوتبال ایران هنوز از شوک اتفاق شب آخر لیگ برتر خارج نشده . دقایقی پس از پایان همه مسابقات لیگ برتر دوتیم در حال شادی قهرمانی بودند سپاهان در اصفهان و ترکتورسازی در تبریز . دلیل این اتفاق هم چیزی نبود به غیر از اینکه به کسانی که در استادیوم یادگار امام حضور داشتند اطلاعات غلط دادند.

در ساعات پایانی روز جمعه مدیرعامل نفت تهران برای روشن شدن حقایق دست به افشاگری زد. او در مصاحبه با ایسنا گفت:«اتفاق عجیبی در ورزشگاه رخ داد. ما از طریق تلویزیون از داخل رختکن بازی‌های دیگر را پیگیری می‌کردیم اما از دقیقه 87 شبکه‌های تلویزیونی، رادیویی و حتی شبکه موبایل قطع شد و هیچ راه ارتباطی نداشتیم. در همان لحظات بود که اعلام کردند دیدار سپاهان و سایپا در اصفهان دو بر دو مساوی شده است!

وی افزود: همان طور که حتما دیده‌اید در 6-5 دقیقه آخر بازی بازیکنان تراکتورسازی بازی را نگه می‌داشتند و سعی می‌کردند وقت را تلف کنند. حتی پس از بازی منصوریان به تونی تبریک گفت و مربی تراکتورسازی هم خوشحال به نظر می‌رسید. پس از آن هم بازیکنان و تماشاگران تبریزی برای شادی به زمین ریختند.

قنبرزاده ادامه داد: واقعا باید بررسی شود که چرا این خبر کذب به نیمکت تراکتورسازی، بازیکنان این تیم و سپس تماشاگران انتقال پیدا کرد. معلوم نیست چه کسی به نیمکت تراکتورسازی این خبر را اعلام کرده است و چرا تمام کانال‌های ارتباطی از دقیقه 87 قطع شد و سه چهار دقیقه پس از تمام شدن بازی دوباره وصل شد.

هنوز هیچ مسوولی توضیح نداده که چرا و چطور کانال های ارتباطی قطع شد اما به نظر می رسد که اتفاقات رخ داده برای جلوگیری از عکس العمل هواداران تراکتورسازی نسبت به از دست دادن قهرمانی بوده باشد و البته غم انگیز است که لیگ ایران به تنها لیگی تبدیل شود که در عصر اطلاع رسانی ، به خاطر قطع ارتباطات جمعی دقایقی دوقهرمان داشته باشد. 

 

اخبار ورزشی - عصرایران