دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

بتا 3 برایiOS 7 عرضه شد



گوشی iOS 7 اپل,انواع گوشی اپل

بتا 3 برایiOS 7 عرضه شد
همچنان که انتظار می رفت اپل روز دوشنبه بتا سوم از iOS 7 را عرضه نمود. دقیقا دو هفته بعد از دومین از سرگیری کار بر روی این نرم افزار بوسیله توسعه دهندگان این کار را اپل انجام داد.
این عرضه دو هفته بعد از گمانه زنی های اخیر است که کمپانی اپل برنامه ریزی کرده بود که در بازه های زمانی دو هفته ای بتا را در اختیار توسعه دهندگان قرار دهد.


نسخه جدید شامل بهبود در عملکرد کلی و تعمیر تعدادی از مشکلات مربوط به بتا دوم می باشد. این مشکلات شامل مسائل مربوط به iCloud ، AirPlay و اپلیکیشن پیام بود.

گوشی iOS 7 اپل,انواع گوشی اپل


واسط کاربری نیز چند مشکل کوچک نیز داشت که بیشتر مربوط به ناپیدا بوددن پوشه ها، طراحی مجدد کنترل های موزیک و تقویمی که رویدادها را بر رویش نشان دهد . این آبدیت ها همچنین بهبود FaceTime و Siri voice بهتر را با خود به هممراه داشته است.

 

عملیات استاندارد سازی اپل نشان می دهد که چندین ورژن بتا برای این نرم افزار خواهد آمد تا نسخه اصلی به عموم عرضه شود. اپل می گوید که iOS 7 برای پاییز به عرضه عمومی گذاشته خواهد شد. 6 iOS نیز چهار نسخه بتا داشت که بین اوایل جون تا اواخر سپتامبر سال گذشته عرضه شد. در نتیجه انتظارات بر این است که یک نسخه بتای دیگر نیز بعد از این بتا بیاید.

منبع:technologyha.com


ویدیو مرتبط :
(+18) عرضه نسخه بتا Evolve برای Xbox One

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آفیس ۲۰۱۰ از ماه ژوئن عرضه می شود



 

 

آفیس 2010

 

 

مایکروسافت اعلام کرد که نرم افزار آفیس ۲۰۱۰ از ماه ژوئن در چهار نسخه مختلف که بین ۹۹ تا ۴۹۹ دلار قیمت خواهند داشت عرضه می شود.

 


غول نرم افزاری دنیا ضمن اعلام این خبر تاکید کرد که تمام نسخه های بسته نرم افزاری آفیس ۲۰۱۰ در سیستم جدید "آفیس وب" نیز ارائه می شوند.

 


برنامه جانبی "آفیس وب" استفاده از این نرم افزار را از طریق یک مرورگر اینترنت امکانپذیر می کند به طوری که کاربر بدون نیاز به نصب نرم افزار روی رایانه خود می تواند وارد اینترنت شده و به صورت آنلاین از عملکردهای آفیس استفاده کند.

 


"آفیس" در حال حاضر محبوب ترین نرم افزار برنامه های نوشتاری و ایجاد پرونده های متنی اداری است.

 


نسخه های خانگی و دانشجویی آفیس ۲۰۱۰ که شامل برنامه های "وورد"، "اکسل"، "پاور پوینت" و "وان نوت" است ۱۴۹ دلار قیمت خواهد داشت و لیسانس این دو نسخه برای نصب بر روی سه رایانه مختلف اعتبار دارد.

 


برای خرید لیسانس استفاده (Product Key Card) برای یک بسته آفیس ۲۰۱۰ پیش نصب شده بر روی یک رایانه جدید کاربر باید ۱۱۹ دلار پرداخت کند.

 


همچنین نسخه Office Home and Business که علاوه بر برنامه های ذکر شده مجهز به سرویس Outlook نیز هست ۲۹۷ دلار قیمت دارد.

 


Office Professional که علاوه بر Outlook از سرویس "مایکروسافت پابلیشر" نیز برخوردار است به قیمت ۴۹۹ دلار عرضه می شود.

 


ارزانترین نسخه این نرم افزار که Office Professional Academic دارد به قیمت ۹۹ دلار تنها در کتابفروشیهای دانشگاهها عرضه می شود.