دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

با "پرفروش ترین گوشی جهان" آشنا شوید + عکس



با "پرفروش ترین گوشی جهان" آشنا شوید + عکس

فروش کل گوشی نوکیا 1100, دویست و پنجاه میلیون عدد است و همین امر این گوشی را به محبوب ترین گوشی دنیا بدل ساخته است.

آیا می دانستید که پرفروش ترین گوشی دنیا یک iPhone یا حتی یک Galaxy نیست. فروش کل این گوشی 250 میلیون عدد است و این رکورد متعلق به Nokia 1100 است و همین امر این گوشی را به محبوب ترین گوشی دنیا بدل ساخته است.
بهترین دلیل فروش بیش از اندازه این گوشی, قیمت مناسب آن بوده است.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,پرفروش ترین گوشی دنیا

 

جالب است بدانید که تصویر آن منوکروم بوده است و تنها توانایی خواندن 4 خط را در یک تصویر داشتید و رزولوشن آن نیز 96*65 است. نه دوربینی داشته است و نه مرورگر اینترنتی. تنها یک گوشی برای تماس صوتی و متنی بوده است. بازی نصب شده بر روی آن نیز Snake معروف بود که کماکان طرفدارهای خود را دارد.
مقام دوم پرفروش ترین ها به iPhone5s تعلق دارد و تعداد فروش آن تا به حال 100 میلیون بوده است و این رقم رو به افزایش است.مقام سوم این عرصه نیز به سامسونگ Galaxy S III تعلق دارد که در 2013, تعداد 50 میلیون از آن فروش رفت.

اخبار تکنولوژی - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با ملکه زیبایی جهان را در سال 2012 آشنا شوید +عکس



یک دانشجوی امریکایی دختر شایسته جهان در سال 2012 شد. او توانست رقبایش از 6 قاره جهان را پشت سر گذاشته و بعد از 1 دهه این عنوان را به امریکایی ها باز گرداند.

ملکه زیبایی جهان ,  دختر شایسته

"اولویا کولپو" 20 ساله است و این عنوان پر زرق و برق را در رقابت فینال که در لاس وگاس انجام گرفت از آن خود کرد. این عنوان سال گذشته متعلق به "لیلا لوپز" از آنگولا بود.
امریکا از سال 1997 و بعد از کسب عنوان توسط "بروک لی" طی یک دهه از دست یابی به مقام نخست دور بود . این دختر بوستونی موفق شد 88 رقیب از 6 قاره دنیا را پشت سر گذاشته و تاج ملکه زیبایی را بر سر بگذارد.
بنابر گزارشات هیچ کس به اندازه خانواده او از شنیدن خبر موفقیت این دختر شگفت زده نشده است. او اولین بار رقابتش را در سطح دانشگاه با یک لباس 20 دلاری که یک سوراخ هم داشت آغاز کرد و بعد از آن بود که با رژیم های سخت و ورزش کردن کارش را شروع کرد و با تلاش موفق شد دختر شایسته امریکا و نماینده این کشور در رقابتهای جهانی باشد.
دختر شایسته فیلیپین در این رقابتها دوم و دختر شایسته ونزوئلانیز سوم شدند. این رقابتها که در لاس وگاس امریکا برگزار شد حدود 2 هفته به طول انجامید.

ملکه زیبایی جهان ,  دختر شایسته

ملکه زیبایی جهان ,  دختر شایسته

منبع:pardad.ir