دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

با پوشیدن این تی‌شرت آیفون خود را شارژ کنید!


اپراتور مخابراتی اورنج در حال توسعه یک طرح جدید برای شارژ تلفن همراه آیفون است. این پروژه که Orange Sound Charge نام دارد هنوز در مراحل اولیه خود بسر میبرد و در فستیوال سالیانه Glastonbury نمونه آزمایشی آن مورد بررسی قرار گرفت.

اپراتور مخابراتی اورنج در حال توسعه یک طرح جدید برای شارژ تلفن همراه آیفون است. این پروژه که Orange Sound Charge نام دارد هنوز در مراحل اولیه خود  بسر میبرد و در فستیوال سالیانه Glastonbury نمونه آزمایشی آن مورد بررسی قرار گرفت.



ویدیو مرتبط :
پوشیدن 155 تی شرت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شاهکار جدید فوتبالیست پر حاشیه / پوشیدن تی شرت معروف پس ازشاهکارش(+تصاویر)




 اخبار ورزشی  - شاهکار جدید فوتبالیست پر حاشیه / پوشیدن تی شرت معروف پس ازشاهکارش

ماریو بالوتلی مهاجم ایتالیایی لیورپول سابقه به آتش کشیدن منزل اجاره‌ای خود را هم داشته و می‌توان آن را به همه شاهکارهای سوپر ماریو اضافه کرد.

به گزارش جام نیوز و به نقل از دیلی میل، به تازگی تصاویری از منزل سابق ماریو بالوتلی منتشر شده که نشان نمی‌دهد ولی در سال 2011 این خانه‌ اجاره‌ای را به آتش کشیده بود.

بالوتلی مقدار زیادی وسایل آتش بازی نزد خود درخانه نگهداری می‌کرد و بر اثر بی‌احتیاطی موجب آتش گرفتن آنان و سوختن سرویس بهداشتی و حمام منزل سابق خودشد.

صاحب‌خانه بالوتلی تمامی مبلغ 400 هزار پوند تعمیر خانه را از او گرفت و فردای اتمام کار بازسازی وی را مجبور به تخلیه خانه کرد. سوپر ماریو پس از این آتش سوزی تی‌شرت معروف خود با عنوان "چرا همیشه من؟" را بر تن کرد.

اخبار,اخبارورزشی,ماریو بالوتلی

 

اخبار,اخبارورزشی,ماریو بالوتلی

 

اخبار,اخبارورزشی,ماریو بالوتلی

 

اخبار,اخبارورزشی,ماریو بالوتلی


 اخبار ورزشی  -  جام نیوز