دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

با این آموزش‌ می‌توانید صدای خودتان را از جستجوگر صوتی گوگل پاک کنید



صداهای ذخیره شده خود در گوگل, ترفندهای گوگل

جستجوی صوتی در گوگل

 

یکی از بهترین و می‌شود گفت پرکاربردترین سرویس‌های گوگل موتور جستجوگر صوتی گوگل است که شما می‌توانید با آن بدون تایپ کردن به جستجو در اینترنت بپردازید . ولی آن چیزی که مهم است این است که آیا شما می‌دانستید که گوگل صدا و تمام فرمان‌های صوتی شما را (شامل جستجو یا دستور اجرایی) در سرورهای خود ذخیره می‌کند.

 

در این آموزش شما فراخواهید گرفت که چگونه به صداهای ذخیره شده خود در گوگل دسترسی داشته باشید. این صداها در هنگام هنگام انجام جستجوی صوتی یا اجرای یک دستور، در سرورهای گوگل ذخیره شده اند.

 

قدم اول: در ابتدا وارد لینک زیر که مربوط به تاریخچه‌ی جست‌وجوهای انجام گرفته توسط شما است شوید .در این صفحه می‌توانید تمام جستجوهای که با صوت انجام داده‌اید را به ترتیب تاریخ را مشاهده کنید

https://history.google.com/history/audio?pli=1

 

تاریخچه‌ی جست‌وجوهای گوگل, ترفندهای گوگل

پاک کردن صداهای دخیره شده در جستجوگر صوتی گوگل

 

قدم دوم: برای گوش دادن به این صداها که گوگل از شما ضبط کرده است، روی دکمه‌ی Play کلیک کنید. در این بخش تمامی اصوات موجود شما در دسترس خواهد بود . حتی دستوراتی را که گوگل موفق به شناسایی آن نشده است در اینجا آورده شده است .

 

قدم سوم: برای از بین بردن این صداها از گوگل، کافی است تا روی آیکون سه نقطه در منوی بالای این صفحه که در کنار دیگر آیکون‌ها یعنی جستجو و… قرار گرفته است کلیک کنید و گزینه‌ی Delete Options را انتخاب کنید.

 

تاریخچه‌ی جست‌وجوهای گوگل, ترفندهای اینترنتی

 

قدم چهارم: با انتخاب این گزینه، پنجره ای به صورت پاپ آپ باز خواهد شد که گزینه‌های مختلف مانند  “حذف جستجوهای صوتی انجام شده در امروز”، “حذف جستجوی‌های صوتی انجام شده در دیروز” و حالت‌های دیگر نشان داده می‌شود . برای از بین بردن همه این صداها که از شما در گوگل موجود است روی گزینه‌ی Advanced و انتقال به صفحه‌ی بعدی کلیک کرده و گزینه‌ی All Time را انتخاب کنید.

 

قدم پنجم: روی گزینه‌ی REMOVE کلیک کنید و گوگل تمام صداهای ذخیره شده را پاک کند .
کار پایان پذیرفت و همه صداهای شما که در گوگل ذخیره بود از بین رفت . ولی اگر نمی‌خواهید هیچ وقت دیگر گوگل صداهای شما را ذخیره نکند ، می‌توانید مراحل زیر را نیز انجام دهید .

 

قدم ششم: وارد لینک زیر شوید تا تنظیمات در اختیار شما قرار گیرد . اگر گزینه‌ی سوئیچ موجود در این صفحه حالت آبی داشت، این یعنی گوگل همچنان در ضبط صدای شما توانایی دارد .

https://www.google.com/settings/accounthistory/audio

 

صداهای ذخیره شده خود در گوگل, ترفندهای گوگل

 

قدم هفتم: برای ممانعت از این توانایی گوگل و ذخیره نکردن صدای شما ، روی این سوئیچ کلیک کرده و این گزینه را غیر فعال کنید

منبع:ariamoons.com


ویدیو مرتبط :
۶ هدیه عکاسی که می توانید خودتان آن ها را بسازید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خودتان كرم پاک كننده بابونه درست کنید



گل بابونه 50 گرم,آب مقطر 500 ميلي ليتر,آب ليمو يک قاشق چايخوري,سديم بنزوات يك دوم قاشق چايخوري

کرم بابونه

گل بابونه و آب مقطر را در يك قابلمه بريزيد و به مدت 10 تا 15 دقيقه روي شعله ملايم بگذاريد.

 

کرم بابونه

 

سپس آن را صاف كنيد و بگذاريد تا خنك شود. آب ليمو و بنزوات سديم را به آن اضافه كنيد. اين مخلوط را در شيشه بريزيد و در يخچال نگهداري كنيد.

persianv.com