دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

با اتومبیل تان هنگام رانندگی موبایلتان را شارژ کنید!



اخبار علمی - با اتومبیل تان هنگام رانندگی موبایلتان را شارژ کنید!

در آینده‌ای نزدیک به سادگی هنگامی که در حال رانندگی هستید می توانید گوشی موبایل خود را نیز شارژ کنید.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران؛ در حالی که در حال حاضر ممکن است به صورت بی سیم تلفن های هوشمند خود را  در اتومبیل شارژ کنید و یا کسانی هستند که در  اتومبیل خود مجهز به یک پد شارژ ویژه برای تلفن هستند که گوشی باید روی آن قرار داده شود دانشمندان با توسعه  "نانو"، در نهایت توانستند با ارتعاشات داخل اتومبیل تلفن همراه را شارژ کنند.

یک تیم از دانشمندان از دانشگاه ویسکانسین مدیسون، دانشگاه مینه سوتا دولوت و دانشگاه سون یات سن در چین، توانستند به طور مستقیم با تعبیه نانو در بخشی از گوشی فن اوری جدید را به وجود اورند.

 

اخبار ,اخبار علمی ,شارژ موبایل با اتومبیل


این وسیله  از یک "پلیمر فیزوالکتریک" به عنوان فلوراید پلی یا PVDF ساخته شده است.

با این کار دیگر به سادگی می توان هنگامی که در اتومبیل و یا هر مکان دیگری هستید با لرزش های خفیف و ارتعاش تلفن همراه و یا حتی با تکان دادن پوست دست در آینده ای نزدیک گوشی  خود را شارژ کنید.

اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
دیگر موبایلتان هیچ جا بدون شارژ نخواهد ماند.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اتومبیل دست ساز کشاورز چینی با باد شارژ می شود



شگفتی‌ها , اخبار گوناگون

کشاورز چینی در سن 55 سالگی مخترع شده و اتومبیل ساخته که هم با انرژی باد کار می کند هم برق!

اختراع تانگ ژنگ پینگ اگر مورد قبول واقع شود، او را به مردی میلیونر تبدیل خواهد کرد. ساخت اتومبیل 3 ماه وقت کشاور را گرفته و 1 متر ارتفاع و سه متر طول دارد. سرعت این اتومبیل که با باد کار می کند به 140 کیلومتر بر ساعت می رسد. البته این داستانی است که سازنده آنرا می گوید.
ولی کارشناسی از پکن می گوید اتومبیل در واقع از قدرت برق و باطری استفاده می کندو تنها نکته ای که وجود دارد این است که برای شارژ باطری از فن بزرگی در جلوی اتومبیل استفاده می شود. همچنین دو ژنراتور تولید برق از انرژی خورشیدی نیز در عقب اتومبیل قرار دارد و هر دو روز این ماشین باید شارژ شود.
سازنده  1600 دلار  برای ساخت اتومبیل هزینه کرده است.

شگفتی‌ها , اخبار گوناگون

شگفتی‌ها , اخبار گوناگون

شگفتی‌ها , اخبار گوناگون

منبع:khabaronline.ir