دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

باز شدن خودکار سایت‌ها در زمان مشخص در فایرفاکس



 

افزونه مرورگر فایرفاکس, ترفند اینترنتی

گاهی به دلایلی مایلیم در روز یا ساعتی به‌خصوص یک صفحه‌ی اینترنتی را باز کنیم. مثلاً در روز تولد یکی از نزدیکان مایلیم در تاریخ مشخصی سایتی که برای ارسال کارت تبریک است به طور خودکار باز شود تا بتوانیم برای او کارت تبریکی ارسال کنیم. و یا مایلیم که هفته‌ای یک‌بار در مثلاً روزهای شنبه و در ساعتی خاص، سایت بانک‌مان به‌طور خودکار باز شود تا به عملیات انجام شده روی حساب بانکی‌مان رسیدگی کنیم. طبیعتاً این موضوعات نیاز به یادآوری دارند، به خصوص اگر حافظه‌ی ضعیفی داشته باشیم. برای این کار نیازی نیست از نرم‌افزارهای یادآور استفاده کنید، بلکه در صورتی که از مرورگر فایرفاکس استفاده کنید می‌توانید با استفاده از یک افزونه کاری کنید که سایت‌های مورد نظر طبق زمان‌بندی مشخصی باز شوند.

بدین منظور:
نیازمند یک افزونه به نام TabAlarm هستیم. برای نصب این افزونه ابتدا به لینک زیر مراجعه کنید:

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/tabalarm-reloaded

سپس بر روی دکمه‌ی Add to Firefox کلیک کنید.
با نمایش پنجره‌ی Software Installation بر روی Install کلیک کنید.
افزونه بر روی فایرفاکس نصب خواهد شد.
نیاز است که یک‌بار مرورگر را بسته و مجدد باز کنید.
سپس کلید Alt را فشار دهید تا نوار منو نمایان شود.
اکنون از منوی Tools بر روی TabAlarm کلیک کنید.
با باز شدن پنجره‌ی TabAlarm Options ابتدادر قسمت URL آدرس صفحه‌ی اینترنتی مد نظر خود را وارد کنید.
سپس در قسمت Date تاریخ باز شدن صفحه و در قسمت Time ساعت این کار را مشخص کنید.
همچنین در قسمت Repeat نیز میزان تکرار این عملیات را بر اساس یک‌بار، هر روز و یا هر هفته تنظیم نمایید.
در پایان بر روی دکمه‌ی Add و نهایتاً OK کلیک کنید.
صفحه‌ی اینترنتی در تاریخ وارد شده و بر مبنای میزان تکرار از این پس در یک تب جدید باز خواهد شد.
منبع:tarfandestan.com


ویدیو مرتبط :
مشکل باز نشدن سایت گوگل در مرورگر فایرفاکس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان ال كلاسیكو بعدی مشخص شد



 

 

زمان ال كلاسیكو بعدی مشخص شد

 

با قرعه‌کشی رقابت‌های باشگاهی اسپانیا تاریخ دیدار رفت و برگشت رئال مادرید و بارسلونا مشخص شد.

فدراسیون فوتبال اسپانیا روز گذشته رقابت‌های لالیگا، لیگ دسته دو، سه و چهار را قرعه کشی و تقویم متشکل از بازی های اروپایی، جام حذفی، سوپر جام ها و بازی های ملی را نیز با آن منطبق و به صورت یکپارچه منتشر کرد.

بر این اساس بازی بسیار مهم ال کلاسیکودربی بین بارسلونا و رئال مادرید در تاریخ یازدهم دسامبر(20 آذر) در برنابئو تنها دو روز قبل از عزیمت بارسلونا به ژاپن برای برگزاری جام باشگاه‌های جهان برگزار می‌شود و این احتمال وجود دارد که با توافق دو طرف تاریخ این بازی تغییر کند.

در هفته اول لالیگا جدال حساس رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو، دربی آندلوس میان تیم‌های رئال بتیس و سویا، پذیرایی مالاگا از بارسلونا و مصاف اوساسونا و والنسیا به چشم می‌خورد.

لالیگا بر اساس تقویم رسمی فدراسیون فوتبال اسپانیا از تاریخ 21 آگوست (31 مرداد) آغاز می‌شود و 23 اردیبهشت پایان می‌پذیرد. چهار هفته از 38 هفته لالیگا چهارشنبه برگزار می‌شود: هفته پنجم، هفته دهم، هفته بیست و نهم و هفته سی و سوم.

جواد نکونام و مسعود شجاعی پس از آزمایش سخت هفته اول در هفته دوم به پایتخت اسپانیا سفر می‌کنند و برابر اتلتیکومادرید قرار می گیرند. بارسا پذیرای ویارئال است و رئال مادرید میهمان رئال ساراگوسا.

طوفان برای اوساسونا تمامی ندارد و این تیم در هفته های چهارم و پنجم به ترتیب برابر بارسلونا و سویا قرار می‌گیرد.
شاید پس از شوک هفته اول برای رئال مادرید، دیگر بازی سخت و غیر قابل پیش بینی این تیم در هفته هفتم برابر اسپانیول و در خاک کاتالونیا باشد.
رئال مادرید در هفته سیزدهم به خانه والنسیا می رود و بارسلونا در همان هفته پذیرای رئال ساراگوسا است.

دربی بزرگ مادرید هفته چهاردهم بین رئال مادرید و اتلتیکومادرید در برنابئو کلید خواهد خورد و اولین ال دربی کلاسیکو اسپانیا در این فصل در هفته شانزدهم و به میزبانی رئال مادرید در تاریخ 20 آذر برگزار می شود.
پس از ال دربی بارسلونا فرصت استراحت برابر رایو والکانو را البته بعد از جام باشگاه های جهان خواهد داشت اما رئال مادرید درست یک هفته بعد از ال دربی میهمان سویا در آندلوس است.

بازی برگشت ال کلاسیکو در هفته سی و پنجم لالیگا به میزبانی بارسلونا در تاریخ یک یا 2 اردیبهشت 91 برگزار می‌شود.