دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

بازی RS2012 مخصوص اندروید معرفی شد


شرکت Gameloft بازی فوتبال مخصوص اندروید را معرفی و برروی اندروید مارکت قرار داد . نام این بازی Real Soccer 2012 است ...




صبح بخیر:  شرکت  Gameloft بازی فوتبال مخصوص اندروید را معرفی و برروی اندروید مارکت قرار داد . نام این بازی Real Soccer 2012  است و شرکت طراح ، این بازی را بصورت مجانی برای بسیاری از دستگاه های اندروید معرفی کرده است حتی اسمارت فون گالکسی نکسوس .

بازی Real Soccer 2012 به شما اجازه ساخت تیمی شخصی ، گرفتن آخرین اخبار فوتبال با استفاده از RSS feeds رسمی GOAL.COM  و دسترسی به حالات مختلف بازی مانند Exhibition, League و International Cup را می دهد . البته شما قابلیت انجام تمرین های تخصصی برای بالابردن مهارت خود را نیز دارید .

شرکت Gameloft دارای گواهینامه رسمی FIFPro است که شامل هزاران نام واقعی بازیکنان ، ۳۵۰ تیم و ۱۴ لیگ مختلف برای بازی شامل اسپانیا ، انگلستان ، فرانسه ، آلمان و امریکای جنوبی است . به این نکته نیز توجه داشته باشید که نصب این بازی حدود ۴۸۳ مگابایت از فضای دستگاه شما را اشغال خواهد کرد .


ویدیو مرتبط :
دسته بازی iPega PG-9017S (مخصوص اندروید)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معرفی لپ‌تاپ G501 ایسوس مخصوص بازی



لپ‌تاپ G501 ایسوس,لپ‌تاپ,ویژگیهای لپ‌تاپ G501 ایسوس

معرفی لپ‌تاپ G501 ایسوس مخصوص بازی
ایسوس  از یک لپ‌تاپ جدید مخصوص گیمرها رونمایی کرد.
لپ‌تاپ جدید ایسوس که با نام G501 شناخته می‌شود، دارای بدنه‌ای باریک و تجهیزات داخلی پیشرفته از جمله پردازشگر گرافیکی GTX960M GPU ساخت انویدیا می‌باشد. این پردازنده گرافیک با نیتی خاص برای نوت‌بوک‌های مخصوص بازی طراحی شده و در ساخت آن توجه ویژه‌ای بر قابلیت حمل شده، با طیف وسیعی از فنّاوری‌های انویدیا سازگاری دارد.


جدیدترین لپ‌تاپ مخصوص بازی ایسوس، دارای ۲.۰۵ کیلوگرم وزن و ۲۰.۶ میلی‌متر ضخامت دارد که کمی ضخیم‌تر از مدل GX500 به نظر می‌رسد. این محصول به کارت گرافیک جدید انویدیا، GeForce GTX 960M مجهز است که دارای چهار گیگابایت حافظه رم داخلی از نوع GDDR5 می‌باشد. پردازنده به کار گرفته در این دستگاه  قرار است از DirectX 12 پشتیبانی کند و با سرویس ShadowPlay سازگاری داشته باشد؛ از دیگر قابلیت‌ها این پردازنده می‌توان به ویژگی ذخیره‌ی انرژی BatteryBoost اشاره کرد.

 

لپ‌تاپ G501 ایسوس,لپ‌تاپ,ویژگیهای لپ‌تاپ G501 ایسوس

 

علاوه بر موارد مذکور، لپ‌تاپ مخصوص بازی G501 ایسوس دارای صفحه‌نمایش مات غیر لمسی ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل، پردازنده‌ی i7-4720HQ اینتل، ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی از نوع SSD می‌باشد. در کنار دستگاه نیز ۳ درگاه‌های خروجی و ورودی یو‌اس‌بی ۳، HDMI و کارت‌خوان تعبیه گردیده است.
منبع : farnet.ir