دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

باریک‌ترین گوشی همراه جهان از راه رسید



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

باریک‌ترین گوشی همراه جهان از راه رسید

خبرگزاری فارس: پس از عرضه گوشی هایی با ضخامت 12، 10، 8 و 7 میلیمتر حال گوشی هوشمند جدیدی روانه بازارهای جهانی شده که تنها 6.65 میلیمتر ضخامت دارد.

به گزارش فارس به نقل از اینتوموبایل، نکته جالب آن است که این گوشی از سوی شرکت های مشهور سازنده گوشی مانند اپل، سامسونگ، موتورولا، اچ تی سی و ... عرضه نشده، بلکه یک شرکت چینی به نام Oppo آن را در دسترس علاقمندان قرار داده است.

گوشی یاد شده مجهز به نسخه 4 سیستم عامل آندروید یا Ice Cream Sandwich است. در این گوشی از پردازنده دو هسته ای 1.5 گیگاهرتزی استفاده شده و دارای RAM یک گیگابایتی است. نمایشگر این گوشی از نوع 4.3 اینچی و AMOLED Plus است و بر روی بخش جلوی آن دوربین 1.3 مگاپیکسلی نصب شده است.

دوربین مذکور از توان فیلم برداری با دقت 720p هم برخوردار است. اما در پشت گوشی دوربینی 8 مگاپیکسلی با دقت ضبط ویدیویی 1080p نصب شده است.

گوشی یاد شده 3999 یوآن معادل 632 دلار است. پیش از این در میان گوشی های باریک عرضه شده به بازار آیفون 4 از همه محبوب تر بود که ضخامت آن 9.3 میلیمتر بود. رتبه بعدی با ضخامت 8.45 میلیمتری متعلق به گالکسی اس سامسونگ و رتبه سوم با ضخامت 7.1 میلیمتری متعلق به Droid Razr شرکت موتورولا است./فارس


ویدیو مرتبط :
باریک ترین گوشی جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باریک‌ ترین گوشی جهان از چین رسید


هوواوی اعلام کرده است که محصول با ضخامت بدنه 6.18 میلیمتر ساخته شده است و این اتفاق به گونه‌ای است که می‌توان آن را باریک‌ترین گوشی هوشمند جهان دانست.

خبرگزاری فارس: هوواوی اعلام کرده است که محصول با ضخامت بدنه 6.18 میلیمتر ساخته شده است و این اتفاق به گونه‌ای است که می‌توان آن را باریک‌ترین گوشی هوشمند جهان دانست.

 شرکت چینی هوواوی گوشی هوشمند جدید خود را با نام Ascend P6 طی یک کنفرانس مطبوعاتی در شهر لندن روانه بازار کرد و توضیح داد که این محصول به زودی به دست کاربران جهانی می‌رسد.

این گوشی هوشمند شامل نمایشگر لمسی 4.7 اینچی می‌شود که تصاویر در آن با کیفیت 720 پیکسل به نمایش درمی‌آیند. این محصول تراشه K3V2 ساخت شرکت هوواوی را در خود جا داده است که البته پیش‌تر در دیگر محصولات این شرکت هم مورد استفاده قرار گرفته بود.

شرکت هوواوی روی این تراشه پردازنده چهارهسته‌ای Cortex-A9 با توان 1.5 گیگاهرتز برای هر هسته پردازشگر را مورد استفاده قرار داده و توضیح داده است که این محصول را با رم دو گیگابایتی به دست کاربران جهانی می‌رساند.

نکته قابل ملاحظه این گوشی هوشمند که آن را از تمام گوشی‌های موجود در سراسر جهان متمایز می‌کند ضخامت آن است. هوواوی اعلام کرده است که محصول با ضخامت بدنه 6.18 میلیمتر ساخته شده است و این اتفاق به گونه‌ای است که می‌توان آن را باریک‌ترین گوشی هوشمند جهان دانست. همچنین لازم به ذکر است که گوشی Ascend P6 هوواوی 120 گرم وزن دارد.

از دیگر قابلیت‌های مهم به کار رفته در این گوشی هوشمند می‌توان به دوربین دیجیتالی 8 مگاپیکسلی اشاره کرد که تصاویر را با کیفیت 1080 پیکسل ذخیره می‌کند. همچنین باید گفت که این محصول دوربین دوم با کیفیت 5 مگاپیکسل مخصوص برقراری تماس‌های تصویری را در خود جا داده است و شامل حافظه داخلی 8 گیگابایتی و باتری 2000 mAh می‌شود.