دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

این دستگاه قصه‌گو، خواندن را به کودک می‌آموزد + عکس



اخبار علمی - این دستگاه قصه‌گو، خواندن را به کودک می‌آموزد + عکس

بعضی اوقات شاید والدین وقت نداشته باشند و یا به هر دلیلی نباشند تا برای بچه‌هایشان قصه بگویند، به همین دلیل دستگاهی که صدای آرامش بخششان را ضبط می‌کند و قصه می‌گوید و خواندن را به کودک می‌آموزد، ساخته شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ در هنگام خواب کودکان علاقه دارند کسی برایشان داستان بگوید و احساس آ‌‌رامش بیشتری پیدا می‌کنند.

 

اخبار ,اخبار علمی ,دستگاه قصه‌گو


اما گاهی اوقات به دلایل زیادی این کار برای اطرافیان امکانپذیر نیست، به همین دلیل دستگاه جدیدی به شکل قلم طراحی شده است که اطرافیان می‌توانند صدای خود را بر روی آن ذخیره کنند و کودکان با مشاهده کتاب و نوشته‌های آن به وسیله این قلم از دیدن کتاب و شنیدن صدای اطرافیانشان لذت ببرند و نقاشی‌های جذاب کتاب را همزمان ببینند، این کار یک ایده عالی برای هنگامی که پدر و مادر از کودک دور هستند می‌باشد، البته هیچ‌چیز نمی‌تواند جایگزین صدای گرم اطرافیان باشد، همچنین همانطور که گفته شد این محصولی برای تشویق مهارت‌های اولیه خواندن برای کودکان است.
اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
کودک قصه گو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: آقای رئیس جمهور قصه گو!


باراک اوباما رئیس جمهور ایالات متحده امریکا،در مراسم عید پاک امسال برای کودکانی که به کاخ سفید آمده بودند قصه خواند.

فرارو: باراک اوباما رئیس جمهور ایالات متحده امریکا،در مراسم عید پاک امسال برای کودکانی که به کاخ سفید آمده بودند قصه خواند.

هزاران امریکایی که خواستار شرکت در مراسم عید پاک که هر ساله برگزار میگردند، بودند، فضای سبز کاخ سفید را پر کردند. اوباما و همسرش، به میهمانان، از بالکن کاخ سفید خیرمقدم گفتند.

اوباما رئیس جمهور ایالات متحده امریکا، ضمن تبریک عید پاک، ابراز داشت که مراسم عید پاک در کاخ سفید، بزرگترین و هیجان انگیز ترین جشن در طول سال میباشد.

این زوج سپس به همراه "خرگوش عید پاک"، وارد فضای سبز شده، با میهمانان دست داده و با کودکان صحبت کردند. در ادامه اوباما یک کتاب قصه انتخاب کرده و آن را برای کودکان خواند.

 او که از زمینهای بسکتبال و تنیس نیز دیدن کرد، برای مدت کوتاهی با کودکان بازی و به عنوان داور در مسابقه قل دادن تخم مرغ شرکت کرد. عکس های گتی ایمیج از کاخ سفید را در زیر می بینید.