دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

این خودروهای جدید غوغا به پا خواهند کرد!


خودرو جدیدخودرو‌ های انتخاب شده در این لیست همگی حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و هنگام عرضه به بازار قطعا تغییرات زیادی در کلاس خود ایجاد خواهند کرد. در ادامه شما را به مطالعه‌ی فهرست ۱۵ خودرو جدید و فوق‌العاده‌ دعوت می‌کنیم که طی دو سال آینده وارد بازار خواهند شد.

فرادید: خودرو‌ های انتخاب شده در این لیست همگی حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و هنگام عرضه به بازار قطعا تغییرات زیادی در کلاس خود ایجاد خواهند کرد. در ادامه شما را به مطالعه‌ی فهرست ۱۵ خودرو جدید و فوق‌العاده‌ دعوت می‌کنیم که طی دو سال آینده وارد بازار خواهند شد.
 
۱- فورد جی تی (GT)

تصاویر/ ۱۵ خودرو جدید که غوغا به پا می‌کنند

شرکت فورد با معرفی مدل جدید GT، در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۵ همگان را شگفت زده کرد. این خودرو جدید به طرز فوق‌العاده‌ای جذاب و مدرن است و همزمان به راحتی می‌توان روح نیاکانش را در آن دید. فوردGT از دیرباز یکی از پرافتخار‌ترین اتومبیل‌های مسابقه‌ای بوده و ما امیدواریم این مدل با زندن نگهداشتن نام بزرگ GT بتواند به افتخارات فورد نیز اضافه کند.



۲- استون مارتین DB11

تصاویر/ ۱۵ خودرو جدید که غوغا به پا می‌کنند

بعد چند سال که فروش مدل DB9 رو به افول گذاشت و انتظارات کارخانه را در برآورده کردن سود به‌جا نیاورد، استون مارتین سرانجام جانشین آن را با کد DB11 معرفی کرد. اولین سوالی که برای دنبال کنندگان استون مارتین پیش می‌آید این است که چه اتفاقی برای DB10 افتاده؟ خب، جواب این سوال را باید از سازمان MI6 پرسید چون آنها برای جیمز باند در آخرین فیلم سری ۰۰۷ جدید سفارش DB10 را داده بودند! در مدل DB11 پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر قدیمی جای خود را به پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر جدیدتر داده که با کمک دو توربوشارژر، ۶۰۰ اسب بخار تولید می‌کنند.



۳- فیات ۱۲۴ اسپایدر EaborazioneAbarth

تصاویر/ ۱۵ خودرو جدید که غوغا به پا می‌کنند

مزدا میاتا‌ خودرو جدید فوق‌العاده است؛ اما ایتالیایی‌ها بی‌کار ننشسته‌اند و با طراحی و ساخت فیات۱۲۴ اسپایدر Abarth به هیجان این رقابت افزوده‌اند. این اتومبیل مانند میاتا است اما با ظاهر، پیشرانه و البته صدایی ایتالیایی!



۴ – کوینیگزگ رگرا (Regera)

تصاویر/ ۱۵ خودرو جدید که غوغا به پا می‌کنند

همه چیزِ جدیدترین ساخته‌ی کوینیگزگ بر روی کاغذ دیوانه کننده است. ۱۵۰۰ اسب بخار قدرت از یک پیشرانه‌ی V8 توربو که با کمک دو موتور برقی و نداشتن جعبه دنده! از رگرا به راستی هیولایی ساخته که شبیه هیچ چیزِ دیگری نیست. امیدواریم در آینده بتوانیم توضیحاتی کامل‌تر درباره این اتومبیل و مخصوصا نحوه کارکرد موتور و سیستم انتقال نیرویش که کاملا جعبه دنده را با فناوریی جدید به طور کلی حذف کرده، خدمتتان ارایه دهیم.



۵- آلفارومئو جولیا (Giulia)

تصاویر/ ۱۵ خودرو جدید که غوغا به پا می‌کنند

آلفارومئو یکی از اصیل‌ترین برند‌های صنعت خودروسازی جهان است اما با توجه به تاریخچه پر فراز و نشیب این شرکت در سالیان اخیر، نمی‌توان خیلی روی آن حساب باز کرد. با این حال خودروی جدید جولیا (Giulia) توانایی بازگرداندن افتخارات این برند را دارد؛ پس این‌بار سعی می‌کنیم خوشبین‌تر از سابق چشم به راه این زیباروی ایتالیایی باشیم.



۶- لکسوسLC500

تصاویر/ ۱۵ خودرو جدید که غوغا به پا می‌کنند

سرانجام لکسوس در مورد LC500 تصمیم خود را گرفت و اعلام کرد که به زودی تولیدش را آغاز خواهد کرد. این مدل جوابی محکم به کسانی‌ است که لکسوس را متهم به طراحی‌های محافظه‌کارانه و کسل کننده می‌کنند. لکسوس با این مدل نشان داد که هنوز می‌داند چگونه اتومبیلی جذاب و چشم‌گیر طراحی کند.



۷ – مورگان EV3

تصاویر/ ۱۵ خودرو جدید که غوغا به پا می‌کنند

سه چرخه‌ی الکتریکی مورگان برای بسیاری از افراد فوق‌العاده جذاب است (و برای خیلی‌ها هم بر عکس!) این مدل موفق شده روح و اصالت سه چرخه‌‌ی مورگان را با پکیج آینده نگرانه‌ی پشتیبان محیط زیست یکجا جمع‌آوری کند.



۸– جیپ رانگلر پیک‌آپ

تصاویر/ ۱۵ خودرو جدید که غوغا به پا می‌کنند

‌برای آن دسته از افرادی که سال‌ها منتظر پیک‌آپ جیپ بودند هیچ خبری خوشحال کنند‌ه‌تر از این نیست که بالاخره جیپ تصمیم به ساخت آن گرفته و سال پیش خبرش به طور رسمی در تیزری کوتاه همراه با معرفی کانسپتی از آن تایید کرد.



۹- پورشه Mission E

تصاویر/ ۱۵ خودرو جدید که غوغا به پا می‌کنند

زمانی که خودروسازی پرافتخار مسیر خود را به سمت تکنولوژیِ بسیار جدیدی تغییر می‌دهد، همیشه دلیلی برای نگرانی وجود دارد اما زمانی که از اشتوتگارت خودروی بسیار زیبای Mission E با دست پخت پورشه در نمایشگاه فرانکفورت سال ۲۰۱۵ رونمایی شد همگان منتظر ساخت آن هستند و آینده‌ای بسیار روشن برای پورشه متصور می‌شوند.
 


۱۰- هوندا سیویک تایپ آر (Civic Type R)

تصاویر/ ۱۵ خودرو جدید که غوغا به پا می‌کنند

هوندا در چند سال اخیر مسیر خود را گم کرده اما با معرفی نسل جدید خودرویی که قابلیت های کاربردیِ بالایی دارد و عموم علاقمندان به خودروی هوندا را به خاطر ساخت این مدل می‌شناسند، رقابتی جدید بین این مدل و هاچ‌بک‌های پرقدرت بازار آغاز شده است. این مدل مستقیما با گلف R32، فورد فوکوسRS و سیتروین DS3 روبه رو خواهد شد.



۱۱-  تسلا مدل ۳

تصاویر/ ۱۵ خودرو جدید که غوغا به پا می‌کنند

آیا تسلا به واسطه‌ی مدل ۳ پای خودرو‌های الکتریکی را به صورت انبوه به خیابانها باز می‌کند؟ فراموش نکنید که این مدل از یک BMW سری ۳ ارزان‌تر است و در صورت تولید نسخه‌ی قویترش می‌تواند کابوسی برای اتومبیل‌های عادی باشد. این خودروی تسلا از اواخر سال ۲۰۱۶ تولید خواهد شد.



۱۲ – بوگاتی شیرون (Chiron)

تصاویر/ ۱۵ خودرو جدید که غوغا به پا می‌کنند

بوگاتی کار بسیار مشکلی در توانمندتر کردن جانشین هیولایی به اسم ویرون داشت ولی به نظر می‌رسد آنها این کار را به خوبی انجام داده‌اند. درست است که حداکثر سرعت محصول جدید بوگاتی به ۴۲۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است، اما مهندسان فولکس واگن قول داده‌اند که شیرون برای رانندگی بسیار لذت بخش‌تر از نسل قبلی خود باشد.



۱۳- شورولت کامارو ZL1

تصاویر/ ۱۵ خودرو جدید که غوغا به پا می‌کنند

کاماروی نسل قبل دارای پیشرانه‌ی فوق‌العاده بود که البته در بعضی از شرایط رانندگی در تعامل و تناسب کاملی با شاسی خود نبود. کامارو ZL1 جدید، پیشرانه‌ی کادیلاک CTS-V را به عاریت گرفته و از پلتفرم جدید آلفا جنرال موتورز بهره می‌برد که پیش از این در کامارو SS شاهدش بودیم و از عملکرد بسیار خوب آن شگفت‌زده شدیم. حال ZL1 با پیشرانه‌ی قوی‌تر و شاسی تقویت شده نوید بهترین کامارویی که تا به حال تولید شده است را می‌دهد.



۱۴- مرسدس بنز AMG GT R

تصاویر/ ۱۵ خودرو جدید که غوغا به پا می‌کنند

مرسدس بنز AMG GT اولین خودروی اسپرت (نه GT) این کارخانه بعد از یک دهه است. در مدل GT S شما قدرت و سرعت بیشتری خواهید داشت اما مدل GT R خودرویی است که تنها  به دنبال شکست پورشه ۹۱۱ GT3 است.



۱۵ –رنو آلپاین

تصاویر/ ۱۵ خودرو جدید که غوغا به پا می‌کنند

رنو بار دیگر نام خودروهای اسپرت خویش، آلپاین را زنده کرده. درست است که در حال حاضر این مدل به صورت کانسپت ارائه شده است؛ اما بیش از هر خودروی مفهومی دیگری به تولید و عرضه نزدیک است. آلپاین یک ماشین سبک، موتور وسط و دو سرنشینه است که تمام معیارهای یک خودروی اسپرت کلاسیک را به همراه دارد.


ویدیو مرتبط :
ویدئویی که در عراق غوغا به پا کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شاسی بلند هایی که در بازار ایران غوغا به پا کردند!


راهنمای تصویری خودروی شاسی بلند