دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

این تصویر یک جنگل مریخی نیست!



اخبار,اخبار علمی,تصاویر سطح مریخ

عکس روز ناسا به تصویری از حوالی قطب شمال مریخ اختصاص پیدا کرده است.

 عکس روز ناسا به تصویری از حوالی قطب شمال مریخ اختصاص پیدا کرده است. در این تصویر شاید به نظر برسد که با درخت‌هایی روی سطح مریخ مواجه هستیم اما واقعیت این نیست.

 

اخبار,اخبار علمی,تصاویر سطح مریخ

 

در بهار مریخ نور خورشید، یخ کربن‌دی‌اکسیدی سطح این سیاره را ذوب کرده و در نتیجه شن‌های تیره‌رنگ داخل رمل‌های شنی پیدا شده‌اند. وقتی نور خورشید یخ‌های قسمت‌های بالایی رمل‌ها را ذوب می‌کند، شن‌های تیره‌رنگ از بالا به پایین سرازیر می‌شوند و از ارتفاع به شکلی دیده می‌شوند که انگار روی مریخ انبوهی از درخت وجود دارد.

اخبار علمی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
مشکلات پیش روی طرح تنفس جنگل‌ها و توقف بهره‌برداری تجاری از جنگل‌های شمال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل هولناک دوست قدیمی با ضربات چکش/ جسد قربانی پس از 5 ماه در جنگل پیدا شد + تصویر



اخبار,اخبار حوادث, جنایت

جسد یک قربانی پس از 5 ماه در جنگل پیدا شد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،جسد آقای " نیکولاس کولینز" 30 ساله پس از اعتراف شریک جرم و گفتن محل پنهان کردن جسد توسط پلیس در ماه آپریل یافت شد .

براساس گزارش پلیس آقای" کولنیز " توسط دوست خود آقای " همیش استوارت مورای " با همدستی نامزدش خانم " مارین پکهام " در نوامبر 2012 در خانه جنایت کار واقع در شهر " کنز استرالیا " توسط یک چکش به طرز وحشتناکی به قتل رسید .

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که خانم " پکهام " که مادر 2 فرزند بود به همراه مادر خود در خانه اش واقع در " کنز " زندگی می کرد و با آقای " مورای " که یک مصرف کننده مواد مخدر بود نامزد بود و بیشتر وقتها با او در خانه ی خود به مصرف مواد مخدر می پرداخت .

خانم " پکهام " پس از متهم شدن به عنوان شریک جرم در به قتل رساندن آقای" کولنیز " و محکومیت 5 سال زندانی حقیقت این جنایت را با جزئیات برای پلیس شرح داد .

او در گزارش خود بیان کرد آقای " کولنیز " و " مورای " در یک بحث و نزاع با یکدیگر درگیر شدند و " مورای " جنایت کار برای دفاع از خود چکش که وسیله کارش بود برداشت و با ضربات متعدد بر سرقربانی باعث مرگ او شد .

"پکهام " در ادامه افزود " مورای " چشمهای " کولینز " را با یک پیچیدن نوار چسب به دور سر او پوشاند و بازهم شروع به وارد کردن ضربات به سر اوکرد به طوری که " مورای " و "کونیز" هر دو غرق در خون بودند .

وی افزود،من هم که ترسیده بودم ،احساس کردم که مجبورم به نامزد خود کمک کنم و شروع به تمیز کردن محل جنایت کردم و به کمک او جسد " کولنیز " را داخل یک لحاف پیچیدم و در صندلی عقب خودرو انداختیم و آن را به شمال جنگل‌های " کوئیزلند " انداختیم .

" پکهام " در پایان افزود قبل از انداختن او در یک چاله " مورای "لباسهای او را در آورد و چشمهای او را نیز باز کرد اما او کاملا مرده بود سپس با آب رود خانه آثار خون را که بر روی دست و لباس هایمان بود پاک کردیم  و به خانه ی " مورای " رفتیم .

پلیس در ادامه افزود ؛آنها با دریافت گزارش گم شدن قربانی 3 ماه بعد از به قتل رسیدن او؛ شروع به جستجوی او کردند اما بی فایده بود تا اینکه با اعترافات " پکهام " پس از 5 ماه بقایای جسد را که جمجمه آن براثر ضربات شدید آسیب دیده بود یافتند .


اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران