دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

اینترنت پرسرعت چی بخرم؟


این یک سوال همیشگی است: اینکه چه اینترنتی با چه سرعتی، از چه شرکتی و چند ماهه بخرید که رضایت تان را جلب کند. آیا هر چه پول بیشتری بدهید، لزوما اینترنت مناسب تری خریده اید؟ باید بگوییم خیر.


ویدیو مرتبط :
اینترنت پرسرعت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وعده اپراتور سوم برای اینترنت پرسرعت



 

وعده اپراتور سوم برای اینترنت پرسرعت

 

عضو هیئت مدیره تامین تله‌‌كام گفت: مشتركان اپراتور سوم می‌توانند سیم‌كارت خود را داخل وسیله‌ای به نام دانگل قرار دهند و با اتصال دانگل به پورت USB لپ‌تاپ یا كامپیوتر در هر زمان و حتی در حال حركت از اینترنت پرسرعت و بدون محدودیت استفاده كنند.


مهدی افراسیابی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به ویژگی‌های شبكه نسل سوم اظهار داشت: شبكه نسل سوم می‌تواند دسترسی پرسرعت به دیتا را برای مشتركان خود فراهم كند كه حداكثر سرعت دسترسی، بسته به طراحی شبكه و نیاز پیش‌بینی شده متفاوت است و سرعت ۸ مگابیت بر ثانیه را به طور معمول می تواند ارائه دهد.


وی ادامه داد: مشترك اپراتور سوم می تواند سیم‌كارت خود را داخل دانگل ( dongle) قرار دهد كه این وسیله از طریق پورت USB به كامپیوتر یا لپ تاب متصل می‌شود و به این ترتیب مشترك می‌تواند با استفاده از لپ تاب از اینترنت با سرعت بالا استفاده كند.


وی خاطر نشان كرد: البته دانگل به هر آنچه كه در حالت یك بسته، دارای قابلیت اتصال به كامپیوتر باشد گقته می‌شود.


افراسیابی در توضیح ویژگی های ظاهری این وسیله گفت: این وسیله در ظاهر شبیه فلش، از فلش بزرگ‌تر و به اندازه‌ یك گوشی موبایل كوچك است كه در داخل آن آنتن و دستگاه گیرنده قرار دارد.


این عضو هیئت مدیره تامین تله‌ كام خاطر نشان كرد: در دنیا ارائه این وسیله در فناوری نسل عملی معمول و تجربه‌ شده است.


وی همچنین در خصوص قیمت احتمالی این وسیله گفت: ابتدا باید شبكه را برپا كنیم و پس از برقراری شبكه كسانی كه مایل به دریافت صوت، خدمات مكالمه و اینترنت روی گوشی از این اپراتور باشند، از گوشی مویابل استفاده خواهند كرد و مشتركانی كه مایل به استفاده از اینترنت همراه پرسرعت در هر حال و از طریق لپ تاپ باشند باید از این دانگل استفاده كنند.... /  خبرگزارى فارس