دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

اپل از دو مدل آیفون جدید رونمایی می‌کند



اخبار,اخبار تکنولوژی,آیفون

گزارش‌ها حاکی از این است که شرکت اپل هم اکنون تنها در حال تست دو مدل از آیفون‌های جدید است.

گزارش‌ها حاکی از این است که شرکت اپل هم اکنون تنها در حال تست دو مدل از آیفون‌های جدید است.

به گزارش ایسنا به نقل از بیزینس اینسایدر، بررسیهای یک شرکت تبلیغ گوشیهای موبایل موسوم به فیکسو حاکی است که اپل در حال تست دو گوشی جدید به نام آیفون 8.1 و آیفون 8.2 است.

گوشی‌های کنونی آیفون شش توسط خود اپل با کد آیفون 7.2 و آیفون شش پلاس با کد 7.1 شناخته میشوند و بنابراین دو کد شناسایی 8.1 و 8.2 به آیفون شش اس و شش اس پلاس اشاره دارند که انتظار میرود در تاریخ 9 سپتامبر رونمایی شوند.

سال گذشته شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه اپل در حال کار روی آیفون شش سی بر پایه آیفون شش با نمایشگر چهار اینچی است. اما از آن به بعد تاکنون صحبت چندانی در این زمینه نشده است.

همچنین در اسناد شرکت فیکسو هیچ نشانه ای مبنی بر ثبت یک گوشی با مشخصات آیفون شش سی وجود ندارد. اما این به معنای این نیست که ماه آینده به هیچ وجه شاهد آیفون شش سی نخواهیم بود.

اوان بلاس که در زمینه اطلاعات فاش شده از گوشیهای تلفن همراه منبع موثقی است، گفته است: اپل سه مدل آیفون جدید را همزمان عرضه خواهد کرد.


اخبار تکنولوژی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
رونمایی اپل از نسل جدید مک بوک های پرو در سه مدل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اپل دو مدل جدید گوشی هوشمند آیفون را رسما معرفی کرد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 دنیای موبایل و کامپیوتر
اپل دو مدل جدید گوشی هوشمند آیفون را رسما معرفی کرد

اپل دو مدل جدید از گوشی هوشمند آیفون را معرفی کرد که یکی از این دو محصول با نام iPhone 5C در قالب گوشی ارزان‌تر با قیمت 99 دلار به همراه یک قرارداد مخابراتی به دست کاربران می‌رسد.

اپل دو مدل جدید از گوشی هوشمند آیفون را معرفی کرد که یکی از این دو محصول با نام iPhone 5C در قالب گوشی ارزان‌تر با قیمت 99 دلار به همراه یک قرارداد مخابراتی به دست کاربران می‌رسد.

 به نقل از رویترز، پس از مدت‌ها انتظار سرانجام شرکت اپل دو مدل جدید از گوشی هوشمند آیفون را معرفی کرد که یکی از این دو محصول با نام iPhone 5C در قالب گوشی ارزان‌تر با قیمت 99 دلار به همراه یک قرارداد مخابراتی به دست کاربران می‌رسد تا شرکت اپل از این طریق بتواند عموم کاربران را تحت پوشش قرار دهد و در بازارهای فقیرتر نیز بتواند مشتریان زیادی جذب کند.

"تیم کوک"(Tim Cook) مدیرعامل اپل در مراسم روز سه‌شنبه که در دفتر مرکزی این شرکت برگزار شد، از مدل دیگر این گوشی هوشمند با نام iPhone 5S رونمایی کرد و کارشناسان در جریان قیمت این محصول گذاشت.

در حالی که تا صبح سه‌شنبه ارزش سهام اپل در تالارهای بورس سیر نزولی را دنبال می‌کرد، عصر این روز با معرفی دو گوشی یاد شده ارزش سهام شرکت اپل با رشد 0.5 درصدی به 503.48 دلار رسید.

کوک اعلام کرد که ماه آینده تعداد دستگاه‌های عرضه شده مبتنی بر سیستم‌عامل iOS شامل گوشی هوشمند آیفون و رایانه لوحی iPad از مرز 700 میلیون دستگاه هم فراتر می‌رود.

اپل که همچنان به عنوان مهمترین شرکت فناوری جهان محسوب می‌شود، تلاش می‌کند رقبای سرسختی چون سامسونگ کره‌ای و هوواوی چینی را در دنیای گوشی‌های هوشمند پشت‌سر بگذارد.

روزنامه وال‌استریت ژورنال تایید کرده است که عرضه مدل ارزان از گوشی هوشمند آیفون اقدام هوشمندانه اپل برای جلب توجه کاربران در بازارهای نوظهور است تا از این طریق بتواند سهم خود در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را افزایش دهد./فارس