دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

اپلیکیشنی برای گرفتن عکس پرسنلی



عکس پرسنلی,اپلیکیشن گرفتن عکس پرسنلی, اخبار تکنولوژی

اپلیکیشن عکس‌ پرسنلی بانوان

 

اپلیکیشنی برای گرفتن عکس پرسنلی
قطعا گرفتن عکس پرسنلی آن هم در زمانی که فوری به این عکس نیاز دارید شما را در شرایط سخت و پیچیده‌ای قرار می‌دهد. اما کمک گرفتن از اپلیکیشن «عکس‌ پرسنلی بانوان» می‌تواند این پیچیدگی را برای شما کمی آسان‌تر کند.


همان‌طور که از اسم این اپلیکیشن هم پیداست، این اپ تنها می‌تواند مورد استفاده خانم‌ها قرار بگیرد. به کمک این اپلیکیشن می‌توانید در عرض چند دقیقه یک عکس پرسنلی با حجاب با زمینه سفید برای خود تهیه کنید. این اپ، 86 مقنعه و روسری و 170 فریم عینک مختلف برای امتحان روی صورت شما را در اختیارتان می‌گذارد. برای شروع کار کافی است عکس مورد نظر خود را از گالری گوشی به این برنامه منتقل کنید، سپس از بین مقنعه‌های مختلف، یکی را که با چهره شما هماهنگ است انتخاب و عکس را با جابه‌جایی و زوم (توسط دو انگشت)، در محل مناسب قرار دهید.


اگر دوست دارید در این عکس پرسنلی از عینک استفاده کنید می‌توانید از عینک‌های مخصوص در اپ استفاده و با دو انگشت آن را کوچک یا بزرگ کنید. در صورت نیاز به جابه‌جایی با دقت بالا (یک پیکسل) امکان حرکت عکس به کمک 4 کلید بالا، پایین، چپ و راست به میزان یک پیکسل نیز وجود دارد تا بتوانید به بهترین نحو، عکس را درون مقنعه پیش‌فرض اپلیکیشن جابه‌جا کنید. بعد از رسیدن به نتیجه نهایی حالا می‌توانید فایل عکس را در ابعاد 472 در 354 پیکسل و با وضوح تصویر 72 DPI در گوشی خود ذخیره کنید.
منبع : donya-e-eqtesad.com


ویدیو مرتبط :
‫سطح اول آموزش اصول گرفتن عکس پرسنلی به همراه نورپردازی و ادیت به فارسی‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس گرفتن از صفحه مانیتور



 

طریقه عکس گرفتن در ویندوز

 

طریقه عکس گرفتن از صفحه مانیتور ویندوز XP را تقریبأ تمامی کاربران مبتدی و پیشرفته آگاه هستند ؛ زدن کلید PrtScr و سپس Paste کردن در محیطی مانند Paint. در ویندوز ویستاهم این کار امکان پذیر است ، اما همان طور که مشخص است این روش چندان مطلوب نیست چرا که عکس از کل صفحه گرفته میشود در نتیجه بسیاری ترجیح میدهند از نرم افزارهای مرتبط استفاده کنند.

 

اما ویندوز ویستا تدبیری بسیار عالی را در این زمینه اندیشیده است و ابزاری با توانایی های بالا را برای گرفتن عکس از صفحه مانیتور را در خودگنجانده است. در این ترفند قصد داریم به معرفی ابزار Snipping Tool ویندوز ویستا که اکثراً کاربران از آن بی خبرند بپردازیم.

 

بدین منظور:

بر روی دکمه Start کلیک کنید.
در داخل فیلد جستجوی موجود در منوی Start ، عبارت snip را وارد کنید.

پس از ظاهر شدن Snipping Tool بر روی آن کلیک کنید.
خواهید دید که پنجره این ابزار باز میشود.

 

با انتخاب دکمه New چهار گزینه خواهید داشت که هر کدام برای گرفتن عکس از صفحه برای یک منظور خاص است:
Free-form Snip به شما امکان عکس برداری از یک محدوده بدون قاعده را میدهد.
Rectangular Snip به منظور عکس برداری از یک محدوده مستطیلی استفاده میشود.
Windows Snip اجازه عکس برداری از پنجره ای که اکنون باز است را به شما میدهد.
و در آخر نیز Full-screen Snip از کل صفحه مانیتور عکس میگیرد.


پس از گرفتن عکس از صفحه ، تصویر شما در Clipboard ویندوز ذخیره میشود. اکنون شما میتوانید با استفاده از یک نرم افزار ویرایش عکس همانند Paint ویندوز ، تصویر خود را با انجام عمل Paste بازیابی کنید.