دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

اولین ساعت هوشمند غیر لمسی دنیا ساخته شد (+تصاویر)



اخبار علمی - اولین ساعت هوشمند غیر لمسی دنیا ساخته شد (+تصاویر)

شرکت HP لقب سازنده متفاوت ترین ساعت هوشمند دنیا با بهره گیری از فناوری‌های متفاوت در دنیا را به دست آورده است.

در حالی که تمام شرکت‌های بزرگ فناوری در دنیا مانند گوگل و یا اپل در حال کار بر روی ساخت ساعت‌های هوشمند با صفحات لمسی هستند شرکت HP در اقدامی عجیب جدیدترین دستگاه خود را که مانند یک مچ بند هوشمند است بدون صفحه نمایشگر لمسی به تازگی رونمایی کرده است.

 

اخبار,اخبار علمی,ساعت هوشمند غیر لمسی


گفتنی  است این دستگاه به نام Chronowing با قیمت 349 دلار عرضه شده است و بر خلاف سایر دستگاه‌های مشابه دارای صفحه نمایش لمسی و میکروفن نیست اما دارای فناوری بلوتوث برای ارتباط با گوشی تلفن همراه هوشمند است.

 

اخبار,اخبار علمی,ساعت هوشمند غیر لمسی

 
این ساعت هوشمند شبیه به ساعت‌های مچی کلاسیک است و می‌تواند در زمینه‌هایی مانند ارسال و دریافت پیام کوتاه، نشان دادن آب و هوا، قیمت سهام و سایر نوسانات ارزی برای کاربران به کار رود.

این دستگاه به نرم افزار‌های ios و اندروید می‌تواند ارتباط بر قرار کند.

 

اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
ساعت هوشمند لمسی به کمک نابینایان می آید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین ساعت کلاسیک هوشمند دنیا رونمایی شد + تصاویر



اخبار علمی - اولین ساعت کلاسیک هوشمند دنیا رونمایی شد + تصاویر

دانشمندان از تلفیق هنر و فناوری برای ساخت یک ساعت هوشمند که به نمونه‌های کلاسیک امروزی شباهت خیره کننده دارد، به تازگی استفاده کرده، محصولی منحصر به فرد تولید کرده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، دانشمندان نخستین ساعت هوشمند لوکس ویژه آقایان را طراحی کرده‌‌اند.

 

اخبار ,اخبار علمی ,اولین ساعت کلاسیک هوشمند دنیا

 

گفتنی است، در این ساعت که به شکل ساعت‌های کلاسیک و سنتی طراحی شده، به جای نمایش عقربه‌ها یک صفحه نمایش لمسی فوق حساس تعبیه شده است.

 

اخبار ,اخبار علمی ,اولین ساعت کلاسیک هوشمند دنیا

بررسی‌ها نشان می‌دهند با استفاده از این ساعت هوشمند فرد کاربر قادر به برقراری تماس، جواب دادن به تماس‌ها و همینطور برقراری ارتباط با گوشی هوشمند خود خواهد بود.

 

اخبار ,اخبار علمی ,اولین ساعت کلاسیک هوشمند دنیا

 

طراحان هدف از ساخت این smart watch را ایجاد تفاوت در ظاهر فنی و دیجیتالی آن و ایجاد نوعی زیبایی کلاسیک در ساختار ساعت معرفی کرده‌اند.

 

کاربر با استفاده از این ساعت هوشمند می‌‌تواند به باز و بسته کردن برنامه‌های کاربری پرداخته، حتی بند چرمی ساعت خود را تعویض نماید. طراحان این ساعت اعلام کرده‌اند که آن ساعت کوچکترین حساسیتی برای پوست افراد ایجاد نخواهد کرد.

اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران