دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

اولین ساعت هوشمند جهان با دو صفحه نمایش +عکس



لنوو در رویداد Tech World خود در شهر پکن، از اولین سایت هوشمند دو صفحه نمایشی جهان به نام Magic View رونمایی کرد.

  شرکت لنوو که بعد از خرید موتورولا و آی‌بی‌ام پیشرفت باور نکردنی در صنعت دستگاه‌های هوشمند را تجربه کرد، اکنون قصد ورود به بازار ساعت‌های هوشمند را دارد. 

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,ساعت‌های هوشمند

 

شرکت لنوو با فروش خارق‌العاده و بازار بزرگی که در صنعت گجت‌های هوشمند دارد امروزه دیگر نامی شناخته شده در بازار محسوب می‌شود. این شرکت با نوآوری جدیدی قصد ورود به بازار ساعت‌های هوشمند را دارند. Magic View اولین ساعت هوشمند با دو صفحه‌ی نمایش مجزا توسط این شرکت چینی رونمایی شد.

اخبار,اخبار تکنولوژی,ساعت‌های هوشمند

 

این ساعت در کنار صفحه‌ی نمایش گرد که مانند Moto 360 طراحی شده‌، صفحه‌ی نمایشی جانبی با پشتیبانی از تکنولوژی VID یا همان "نمایشگر تعاملی مجازی" استفاده می‌کند. به گفته‌ی لنوو این ساعت با سیستم عامل اندروید Wear اکنون در حال سپری کردن مراحل تولید است.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,ساعت‌های هوشمند


صفحه‌ی نمایش دوم این ساعت به گفته‌ی لنوو تنها ویدیو و تصاویری را نمایش خواهد داد. ساعت هوشمند Magic View، سال ۲۰۱۶ راهی فروشگاه‌های سراسر جهان می‌شود.

 اخبار  تکنولوژی - صبحانه


ویدیو مرتبط :
ایده نوکیا برای ساعت هوشمند؛ دست بندی با چندین صفحه نمایش!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نازک‌ترین صفحه نمایش جهان را با حباب صابون + عکس



نازک‌ترین صفحه نمایش جهان,ساخت صفحه نمایش با حباب صابون

 نازک‌ترین صفحه نمایش جهان را با حباب صابون + عکس
پژوهشگران دانشگاه توکیو توانستند با استفاده از حباب صابون نازک‌ترین صفحه نمایش جهان را بسازند. این پژوهشگران با ابتکاراتی موفق شدند از حباب صابون به عنوان یک صفحه نمایش انعطاف پذیر و مستحکم استفاده کنند.
پژوهشگران دانشگاه توکیو در ژاپن موفق شده‌اند تصاویری را بر روی یک حباب صابون پخش کنند. به گفته این دانشمندان در حالت معمولی سطح بیرونی حباب صابونی قادر به انعکاس نور‌ها و تصاویر نیست. آن‌ها برای حل این مشکل سطح بیرونی حباب‌های صابون را در معرض امواج مافوق صوتی قرار دادند که از چند بلندگو پخش می‌شد. امواج مافوق صوت، تنیدگی متراکم غشای بیرونی حباب را کاهش می‌دهد و بافت ماتی به آن می‌بخشد که قابلیت انعکاس نور و تصاویر را داراست.
مشکل دیگر استفاده از حباب صابون به عنوان صفحه نمایش، شکنندگی و نازک بودن آن است و ممکن است با تاثیر کوچک‌ترین محرکی بترکد. دانشمندان ژاپنی برای جلوگیری از ترکیدن حباب صابون ترکیب شیمیایی جدیدی ساختند که استحکام و انعطاف پذیری حباب را تا حد بسیار زیادی افزایش می‌دهد. این ترکیب از شکر، گلیسیرین، صابون، آب، شیر و روکنشگرهای شیمیایی به دست آمده است. استفاده از این ترکیب استحکام و انعطاف پذیری حباب را تا حدی افزایش می‌دهد که حتی با فرو بردن انگشت نمی‌توان آن را ترکاند.
دانشمندان متوجه شدند که با تغییر بسامد امواج صوتی می‌توانند قابلیت بازتابی حباب صابون و در نتیجه شفافیت تصویر پخش شده بر روی آن را به نحو دلخواه تغییر دهند. دستیابی به این قابلیت از این جهت مهم است که صفحه نمایش‌های مدرن امروزی هیچکدام چنین قابلیتی ندارند.

منبع:iranvij.ir