دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

اولین تصویر واقعی از نکسوس ۵ ال جی لو رفت



نکسوس ۵ ال جی,ویژگیهای نکسوس ۵ ال جی,Nexus5 ال جی

گوشی نکسوس 5 به اسپیکرهای استریو و پورت اتصال USB Type-C مجهز است

 

اولین تصویر واقعی از نکسوس ۵ ال جی لو رفت
این روزها نکسوس های جدید خبر ساز شده اند.پس از انتشار رندر های ۳ بعدی هر دو نسخه نکسوس ۲۰۱۵ ، حالا اولین تصویر واقعی از نکسوس ۵ ساخت ال جی منتشر شده که با رندر های فاش شده از آن نیز همخوانی دارد.


عکس منتشر شده، رنگ سفید بدنه‌ی گوشی نکسوس ۵ را در کنار وجود سنسور اثر انگشت در قسمت پشتی و زیر دوربین را نشان می‌دهد. در شایعات قبلی و همچنین رندرهای مختلفی که از این گوشی منتشر شده بود نیز به وجود این سنسور در بخش پشتی گوشی اشاره شده بود و حالا خود شاهد وجود آن هستیم. مورد دیگری که در گوشی نکسوس ۵ دیده می‌شود، فلاش دوگانه‌ی LED که احتمالا فوکوس لیزری همراه خواهد شد، است که بالای نام تجاری و علامت “Nexus” قرار گرفته است.

 

ویژگیهای نکسوس ۵ ال جی,نکسوس ۵ ال جی,Nexus5 ال جی

سیستم‌عامل Android M به صورت پیش‌فرض بر روی گوشی نکسوس ۵ قرار گرفته است

 

شایعات قبلی نشان می‌دهند که محصول مشترک گوگل و ال‌جی به صفحه‌نمایشی ۵.۲-اینچی، اسپیکرهای استریو و پورت اتصال USB Type-C مجهز خواهد شد. همچنین سیستم‌عامل Android M نیز به صورت پیش‌فرض بر روی این گوشی قرار گرفته و احتمالا پس از عرضه‌ی این گوشی با این سیستم‌عامل، کار عرضه‌ی آن برای سایر محصولات بازار نیز آغاز شود. این سومین باری است که کمپانی LG با همکاری Google، یکی از محصولات سری نکسوس را تولید می‌نماید.

منبع : gadgetnews.ir


ویدیو مرتبط :
تصویر سه بعدی از نکسوس جدید ال جی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین تصویر از نمای پشتی G5 ال جی


تلفن هوشمند G5 ال جی بدون شک یکی از موبایل هایی محسوب می شود که بسیاری از افراد منتظر معرفی و ورودش به بازار در سال آتی میلادی هستند.

وب‌سایت دیجیاتو - رضا مقدری: تلفن هوشمند G5 ال جی بدون شک یکی از موبایل هایی محسوب می شود که بسیاری از افراد منتظر معرفی و ورودش به بازار در سال آتی میلادی هستند. تا به امروز شایعات متعددی را در مورد این اسمارت فون شنیده ایم و شاید مهم ترین آنها دیروز و توسط یکی از کاربران Reddit به بیرون درز یافت.

انتشار اولین تصویر کامل از نمای پشتی تلفن هوشمند G5 ال جی

در خبر یاد شده کاربر مذکور تصویری از سنسور دوربین اصلی تلفن هوشمند مورد بحث و همچنین دکمه فیزیکی که در بخش پشتی دستگاه واقع شده را با ما به اشتراک گذاشت و البته جزئیاتی را نیز از مشخصه های فنی آن فاش ساخت.

نکته در اینجاست که دیروز تنها می توانستیم بخشی ناچیز از موبایل G5 را ببینیم که البته قسمت عمده ی آن نیز ظاهراً توسط محافظی مشکی رنگ پوشانده شده بود، اما حالا تصویری در اختیار داریم که اجازه می دهد نگاهی دقیق تر به جزئیات این محصول داشته باشیم.

انتشار اولین تصویر کامل از نمای پشتی تلفن هوشمند G5 ال جی

اگر به عکسی که در انتهای مطلب قرار گرفته نگاهی بیاندازید می توانید تصوری نسبتاً کلی را از پرچمدار بعدی ال جی به دست آورید. ناگفته نماند که در درون تصویر مورد بحث بازهم شاهد بخش پشتی دیوایس هستیم با این تفاوت که حالا به نظر می رسد کره ای ها قصد دارند مهم ترین موبایل آتی خودشان را با بدنه ای فلزی به تولید برسانند.

جزئیات مرتبط به سنسور دوربین اصلی و دکمه ی فیزیکی پشتی اکنون بهتر قابل ملاحظه اند و قدری انحنا در لبه های دستگاه نیز به چشم می خورد. لوگوی شرکت سازنده در میانه بدنه چشم نوازی می کند و نواری هم در قسمت بالایی و در دو طرف دوربین اصلی جای گرفته که احتمالاً مربوط به آنتن است.

تصویری که در بالا به آن پراختیم تنها سندی نیست که امروز لو رفته و اگر دیگر عکسی که در انتهای مطلب آورده شده را نیز ببینید قادر خواهید بود راجع به مشخصه های فنی موبایل مورد اشاره آگاهی بیشتری کسب کنید.

انتشار اولین تصویر کامل از نمای پشتی تلفن هوشمند G5 ال جی

بر طبق اطلاعات موجود، G5 نمایشگری ۵.۲۹ اینچی با رزولوشن QHD خواهد داشت و به سه گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد بود. دوربین اصلی اسمارت فون مذکور ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی است و اگرچه به اسنپدراگون ۸۲۰ اشاره ای نشده ولی از پردازنده گرافیکی آدرینو ۵۳۰ سخن به میان آمده که در همین چیپست حاضر بوده و وجود برترین تراشه کوالکام در پرچمدار آتی ال جی را تائید می کند.