دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

اولین تصویر از گوشی هوشمند وان پلاس 3



اخبار تکنولوژی,خبر های تکنولوژی,گوشی

گوشی وان پلاس2 با ورود خود، کاربران موبایل زیادی را شیفته خود کرد و هنوز چند ماه از ورودش نمی‌گذرد که تصویر مربوط به نسل بعد منتشرشده است.

به گزارش خبرآنلاین، پرچم‌دار 2016 بنام  وان پلاس 3 با طراحی اختصاصی در ویدئوی جدیدی روی فضای مجازی آمده است.

دوآل بودن فلش ال ای دی در پشت‌گوشی، یو اس بی پورت Type-C، اسپیکرهای استریو در جلوی گوشی؛ گوشی 5.5 اینچی را پیش روی ما می‌گذارد تا با رزولوشن QHD کاربران را به‌سوی خود جذب کند.

گفته می‌شود وان پلاس 3 در دو نسخه راهی بازار می‌شود: یکی با 4 گیگ رم و 16 گیگ حافظه داخلی و دیگر با 5 گیگ رم(حافظه موقت) و 64 گیگ حافظه داخلی.

البته هر دو مجهز به پردازنده اسنپ دراگون 820 خواهند بود و شاهد نصب باتری 3500 میلی‌آمپری نیز در کنار دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی خواهیم بود.

و نکته آخر اینکه تابستان 2016 باید منتظر ورود وان پلاس 3 باشیم.

وان پلاس کمپانی مستقر در چین است که در سال 2013 تأسیس‌شده (مؤسس پیتی لائو، کارل پی) و بیش از 300 میلیون دلارفروش سالانه دارد. به 34 کشور صادرات گوشی هوشمند داشته و وان پلاس 2 پرطرفدارترین گوشی این کمپانی چینی است.

 

اخبار تکنولوژی,خبر های تکنولوژی,گوشی


اخبار تکنولوژی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
رونمایی از تلفن هوشمند وان‌پلاس وان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گوشی هوشمند وان پلاس ایکس رسما معرفی شد



گوشی وان پلاس ایکس,قیمت گوشی OnePlus X,مشخصات گوشی وان پلاس ایکس

گوشی هوشمند وان پلاس ایکس

 

گوشی هوشمند وان پلاس ایکس رسما معرفی شد
سرانجام وان پلاس ایکس (OnePlus X) رسما معرفی شد. یک گوشی ۲۵۰ دلاری که مشخصاتی در حد پرچم داران ۵۰۰ دلاری بازار دارد. وان پلاس این گوشی را در دو مدل با نام های Onyx و  Ceramic ساخته که در تفاوت آنها در جنس بدنه‌شان است.


طراحی وان پلاس ایکس
طراحی نمای خارجی این گوشی را می توان یکی از نقاط قوت وان پلاس ایکس دانست که می تواند نگاه هر خریداری را به خود جلب کند. این محصول در دو مدل Onyx و Ceramic عرضه خواهد شد. مدل نخست یعنی Onyx از فریمی فلزی و بدنه ای شیشه ای ساخته شده است که نمایی زیبا و چشم نواز را به این گوشی می بخشد.

 

قیمت گوشی OnePlus X,گوشی وان پلاس ایکس,مشخصات گوشی وان پلاس ایکس

گوش هوشمند وان پلاس ایکس- OnePlus X

 

طراحی مدل دوم یعنی سرامیکی نیز در نوع خود بی نظیر است چرا که از مقاومت بالایی در برابر خط و خش برخوردار است به طوری که سختی آن به ۸.۵H در مقیاس موس می رسد که در نوع خود عدد قابل توجهیست و نشان از مقاومت بالای این گوشی دارد. همچنین یک اسلایدر هشدار نیز در یکی از دو طرف این گوشی تعبیه شده است که امکان سوئیچ کردن بین نوتیفیکشن ها و پروفایل های صوتی را فراهم می کند.  ابعاد این گوشی برابر با ۱۴۰ در ۶۹ در ۴.۶ میلیمتر و وزن آن نیز ۱۳۸ گرم است.

 

صفحه نمایش گوشی وان پلاس ایکس
این شرکت چینی از نمایشگرهای OLED اکتیو ماتریکس در مدل‌های سری ایکس خود استفاده کرده است که با این کار قدم جای پای کمپانی های بزرگی همچون سامسونگ که از پیشگامان در استفاده از چنین نمایشگرهایی محسوب می شود، گذاشته است.
ابعاد این صفحه نمایش برابر با ۵ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰Pو تراکم پیکسل ۴۴۱ppi خواهد بود که می تواند پاسخ قانع کننده ای برای منتقدانی باشد که همواره تراکم پیکسل نمایشگر گوشی ها را مورد انتقادهای خود قرار می دهند. وان پلاس در خصوص این نمایشگر ادعا کرده است که می تواند تصاویر را با وضوح بسیار بالا به نمایش درآورد و حتی زیر نور مستقیم خورشید نیز قابل مشاهده و کار کردن است.

 

گوشی وان پلاس ایکس,قیمت گوشی OnePlus X,مشخصات گوشی وان پلاس ایکس

گوشی هوشمند OnePlus X

 

پردازنده و حافظه رم
وان پلاس در قلب محصول خود از پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون ۸۰۱ استفاده کرده است که می تواند به خوبی بار پردازشی این گوشی را به دوش بکشد. البته نباید از فضای رم ۳ گیگابایتی این گوشی نیز غافل شد که می تواند برای علاقه مندان بسیار جالب توجه باشد. حافظه داخلی این گوشی برابر با ۱۶ گیگابایت بوده که این فضا از طریق کارت حافظه میکرو اس‌دی قابل ارتقاست. ناگفته نماند کاربران می توانند این کارت حافظه را درون یکی از درگاه های نانوسیم کارت این گوشی جای دهند.

 

قیمت گوشی OnePlus X,مشخصات گوشی وان پلاس ایکس,گوشی وان پلاس ایکس

ابعاد صفحه نمایش OnePlus X برابر با ۵ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰Pو تراکم پیکسل ۴۴۱ppi خواهد بود

 

دوربین
علاقه‌مندان به دنیای عکاسی و فیلم برداری نیز می توانند از سنسورهای پشتی ۱۳ و جلوی ۸ مگاپیکسلی برای ثبت لحظات خاطره انگیز خود استفاده کنند. دوربین پشتی این گوشی مجهز به سنسور ISOCELL شرکت سامسونگ است که می تواند در تشخیص فاز و فوکوس خودکار ۰.۲ ثانیه ای، بسیار موثر باشد.

 

گوشی وان پلاس ایکس,قیمت قیمت گوشی OnePlus X,مشخصات گوشی وان پلاس ایکس

حافظه داخلی گوشی OnePlus X برابر با ۱۶ گیگابایت است

 

گشودگی دیافراگم این دوربین برابر با f/2.2 است که امکان ثبت ویدیوهایی با کیفیت ۱۰۸۰p را برای کاربران فراهم می کند. همچنین، قابلیت ضبط ویدیوهای حرکات آهسته HD نیز از دیگر ویژگی های بارز دوربین این گوشی محسوب می شود. در خصوص سایر ویژگی های وان پلاس اکس نیز باید گفت که یک باتری ۲۵۲۵ میلی آمپر ساعتی، انرژی را به رگ های این گوشی تزریق می کند.

 

مدل های گوشی وان پلاس ایکس,قیمت گوشی OnePlus X,مشخصات گوشی وان پلاس ایکس

گوشی OnePlus X

 

قیمت و تاریخ عرضه
عرضه مدل Onyx در اروپا از ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان) و با قیمت ۲۶۹ یورو و در آمریکا نیز با قیمت ۲۴۹ دلار آغاز خواهد شد. مدل سرامیکی و خاص این گوشی نیز از ۲۴ نوامبر (۳آذر) در اروپا و همچنین هند و با قیمت ۳۶۹ یورو عرضه خواهد شد.

منبع : gadgetnews.ir