دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

انگور برای رفع خستگی مفید است



 

 

انگور برای رفع خستگی مفید است

 

 

مصرف انگور به دلیل داشتن پتاسیم برای رفع خستگی مفید است.انگور برای سلامت قلب، ریه و كلیه مفید است و به دلیل داشتن املاح و مواد سلولزی ، ملین است و موجب كاهش اوره خون می‌شود.

 


این متخصص تغذیه در گفتگو با فارس افزود: انگور حاوی ویتامین‌ های A ، B و C است و مقداری منیزیم ، كلسیم ، آهن ، فسفر ، پتاسیم و آلبومین دارد.

 


وی گفت: انگور میوه‌ای ضدعفونی كننده است و برای درمان بیماری‌های یبوست ، عوارض رماتیسم ، كم‌خونی و برای پیشگیری از سرطان سودمند است. انگور به دلیل اینكه خاصیت ضد عفونی كننده دارد یكی از میوه‌های ضد سرطان شناخته شده است.

 


این متخصص تغذیه اضافه كرد: انگور سرشار از پتاسیم است كه برای برطرف كردن ضعف بدن بسیار مفید است و مصرف آن برای افراد مبتلا به ناراحتی‌های قلب و اعصاب بسیار مفید است.

 


صفوی گفت: انگور برای سلامت قلب، ریه و كلیه مفید است و به دلیل داشتن املاح و مواد سلولزی، ملین و مدر است و موجب كاهش اوره خون می‌شود.

 


دانه‌های خشك انگور صفرا و بلغم را رفع می‌كند و حالت‌های خستگی را برطرف می‌كند.

 


این متخصص تغذیه افزود: روغن هسته انگور نیز حاوی اسید‌های چرب غیر اشباع است و برای سلامت بدن مؤثر است.... / خبرگزارى فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
رفع خستگی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویری برای رفع خستگی هفته!