دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

انگشتان خود را هك كنید!



انگشتان خود را هك كنید!

محققان ژاپنی دستگاهی ابداع كرده‌اند كه می‌تواند انگشتان فرد را كنترل و هك كند.

دستگاه «PossessedHand(دست در اختیار)» كه توسط مهندسان دانشگاه توكیو ساخته شده، با بند به ساعد دست بسته شده و به اعمال جریانهای الکتریکی برای هدایت حركت مفاصل انگشتان می‌پردازد.

كل این دستگاه شامل یك ریزكنترلگر و یك جفت نوار ساعد بوده كه روی هم از 28 پد برخوردارند. هر كدام از این پدها بر روی یك حس خاص عضلات تخصص دارد.

یكی از كاربردهای این دستگاه در حوزه موسیقی است. برای مثال می‌توان براحتی این دستگاه را برای آموزش یك ابزار خاص موسیقایی برنامه‌ریزی كرد.

كاربریهای بسیار خوب دیگری برای این فناوری وجود داشته كه از جمله می‌توان به بازیهای رایانه‌ای و بیماران دارای اختلالات عصبی برای كنترل عضلات دست اشاره كرد.

این فناوری قرار است در نشست سیگراف در لس‌آنجلس ارائه شود./ایسنا

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب


ویدیو مرتبط :
هك بازى clash of clans و تیم ما(هك جم نیست)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بانگاه به انگشتان‌تان استعدادتان را زودتر پیدا كنید


بیخود نیست كه پلیس‌ها از اثر انگشتان برای شناسایی افراد استفاده می‌كنند. آن‌ها می‌دانند كه تنها چیز منحصربه‌فرد در انسان‌ها، اثر انگشت‌شان است.