دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

انتخاب پشت سر هم در جیمیل



 

 

انتخاب پشت سر هم در جیمیل

 

همان طور كه می‌دانید انتخاب یك ایمیل در جیمیل به روش بسیار ساده‌ای امكان‌پذیر است. برای انجام این كار كافی است علامت چك‌مارك كنار عنوان ایمیل را فعال كرده سپس عملیات موردنظر خود اعم از حذف، انتقال به آرشیو، الصاق برچسب و... را روی آن اعمال كنید. حالا فرض كنید قصد دارید مجموعه‌ای از ایمیل‌های پشت سرهم را انتخاب كنید و یك عملیات خاص روی آنها انجام دهید.

مطمئنا انجام این كار از روش فوق بسیار خسته‌كننده و تكراری است؛ چراكه در برخی موارد مجبور می‌شوید 100 ایمیل پشت سرهم را انتخاب كنید و با فعال كردن چك‌مارك كنار عنوان هر ایمیل، به دفعات 100 مرتبه برای هر كاربری خسته‌كننده است. اگر شما هم بارها به این مشكل برخورد كرده‌اید و به دنبال راه‌حلی برای رفع آن هستید، پیشنهاد می‌كنیم از روش زیر استفاده كنید:

1 ـ‌ ابتدا به محیط كاربری خود در سرویس جیمیل وارد شوید، سپس علامت چك‌مارك كنار عنوان اولین ایمیل موردنظر خود را فعال كنید.

 

2 ـ‌ حالا كلید Shift را از روی صفحه‌كلید پایین نگه داشته و علامت چك‌مارك كنار عنوان آخرین ایمیل موردنظرتان را نیز فعال كنید.

 

3 ـ‌ مشاهده می‌كنید تمام ایمیل‌هایی كه بین اولین و آخرین ایمیل انتخابی شما قرار داشته‌اند به حالت انتخاب درآمده و می‌توانید عملیات موردنظر خود را روی آنها اعمال كنید.

منبع:jamejamonline.ir


ویدیو مرتبط :
رقصیدن سر کلاس پشت سر معلم‬

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لاك پشت دو سر در چین!



 

 

لاك پشت دو سر در چین

 

سكنه یك روستا در شرق چین از كشف یك لاك پشت دو سر در این منطقه خبر دادند.رسانه های دولتیچین در گزارشی از كشف یك لاك پشت دو سر در منطقه «هفئی » در شرق این كشور خبر دادند.

 

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری شین هوا، این لاك پشت سبز رنگ روز گذشته توسط روستاییان در این منطقه كشف شد و دارای دو سر مجزا است كه از گردن به هم چسبیدند./خبرگزاری ایسنا