دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

اقدام شجاعانه دختر مبتلا به وسواس کندن موی سر + تصاویر



دختری نوجوان با تراشیدن موی سر خود امیدوار است بتواند عادت کندن موی سر خود که یک نوع اختلال روانی است را ترک کند.

یک  دختر 15 ساله که از سن 6 سالگی به بیماری روانی تریکوتیلومانیا مبتلا شده است در یک تصمیم جسورانه تصمیم گرفته است به جای پوشاندن مشکل خود با قدرت با نشان دادن آن به همه با این بیماری مبارزه کند.

اقدام شجاعانه دختر مبتلا به وسواس کندن موی سر

گفتنی است، بیماری تریکوتیلومانیا یک اختلال است که در اثر آن فرد به طور غیر ارادی موهای سر خود را می‌کند.

بررسی‌ها نشان می‌دهند، این اختلال می‌تواند سبب کندن موهای سر، ابرو و مژه فرد شود.

کارشناسان علت این مشکل را به طور دقیق نمی‌دانند اما آن را در دسته بیماری‌های روانی دسته بندی کرده‌اند.

اغلب مبتلایان به این اختلال پس از کندن موی سر خود دچار نوعی احساس آرامش می‌شوند و به همین دلیل به طور مداوم به کندن موهای سر خود می‌پردازند.

این دختر نوجوان که این اختلال در او بسیار شدید است با طاسی شدید موهای سر خود به دلیل  این بیماری مواجه شده و در طی سالها همواره با استفاده از کلاه گیس این بیماری را از همگان پنهان کرده است.

در حال حاضر او قصد دارد با کنار گذاشتن کلاه گیس و نیز داشتن انگیزه بالا بدون خجالت از ظاهر غیر عادی خود در اجتماع حضور یابد و به دیگر مبتلایان به این بیماری کمک کند و اطلاع رسانی در خصوص این بیماری در سطح دنیا انجام دهد.

خانواده او از انجام این کار توسط او بسیار استقبال کرده‌اند و امیدوار هستند او بتواند سرانجام روزی این بیماری را مهار کند.

لازم به ذکر است، از جمله درمانها برای این اختلال می‌توان هیپنودرمانی، دارو درمانی و روان درمانی را نام برد.
اخبارعلمی - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
اقدام شجاعانه حاج حسین بصیر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اقدام عجیب دختر 27 ساله برای ثابت کردن عشقش + تصاویر



 

 

 

برای ثابت کردن عشق

 

مگ فور: یکی از طرفداران کارتون  سفید برفی و 7 کوتوله در اقدامی عجیب تصاویر شخصیتهای این انیمیشن معروف را روی کمرش خالکوبی کرده است.

 

"آن فای کائو" 27 ساله از تایوان به قدری طرفدار این فیلم است که تمام پشتش را به خالکوبی این تصاویر اختصاص داده است ، این تاتوی رنگارنگ و زیبا در یک مرکز بین المللی در سنگاپور انجام گرفته است.

 

 

برای ثابت کردن عشق

 

به گفته وی اینکار 3 ماه زمان برده است و بسیار دردناک بوده است به طوریکه وی تصمیم گرفته بود این کار را رها کند اما به خاطر عشقش به این انیمیشن تحمل کرده و کار را به پایان برده است.

 

وی میگوید از کودکی عاشق این کارتون بوده و چیزی بهتر از آن برای خالکوبی سراغ نداشته است.

منبع:pardad.ir