دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

اعلام نتایج کنکورهای کارشناسی ارشد



 

 

 

کارشناسی ارشد

 

 

تلاش می کنیم نتایج نهایی آزمونهای کارشناسی ارشد و نتایج اولیه آزمون کاردانی به کارشناسی را تا پایان هفته بر روی سایت سازمان سنجش کشور قرار دهیم.

 ۵۵ هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد پذیرفته می شوند که داوطلبان می توانند با مراجعه به پایگاه الکترونیکی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org از نتیجه خود مطلع شوند.

وی همچنین اظهار داشت: حدود ۱۱۰ هزار نفر نیز در آزمون کاردانی به کارشناسی پذیرفته می شوند که تلاش می شود نتایج اولیه این آزمون تا آخر هفته اعلام شود.

معاون سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در این آزمون می توانند از دو روز پس از اعلام نتایج اولیه نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۸۹ با شرکت ۳۸۹ هزار و ۵۸۷ داوطلب در ۵ مرداد ماه و امتحانات ۱۳۹ کد رشته امتحانی آزمون کارشناسی ارشد صبح و بعدازظهر روزهای ۲۸، ۲۹ و ۳۰ بهمن ماه ۱۳۸۸ برگزار شد...../تحلیل:مهر


ویدیو مرتبط :
تفاوت کارشناسی با کارشناسی ارشد رشته فیزیک- آقای تنهایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد



 

 

 

کارشناسی ارشد

 

 

کارنامه پذیرفته شدگان تکمیلی ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال 89 دانشگاه آزاد از ساعت 14 امروز در پایگاه اینترنتی اعلام نتایج به نشانی http://www.azmoon.com قابل مشاهده است.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، داوطلبان می توانند با مراجعه به پایگاه یادشده با ارائه مشخصات داوطلبی کارنامه خود را مشاهده کنند.

اطلاعیه مربوط به زمان و مکان ثبت نام به طور همزمان از طریق پایگاه اطلاع رسانی آزمون به آدرس www.azmoon.net در دسترس داوطلبان قرار داده می شود.

پذیرفته شدگان می توانند روزهای شنبه و یکشنبه مورخ 24 و 25 / 7 / 89 جهت ثبت نام به واحدهای دانشگاهی محل پذیرش مراجعه کنند..../تحلیل:عصرایران