دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد



 

 

 

کارشناسی ارشد

 

 

کارنامه پذیرفته شدگان تکمیلی ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال 89 دانشگاه آزاد از ساعت 14 امروز در پایگاه اینترنتی اعلام نتایج به نشانی http://www.azmoon.com قابل مشاهده است.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، داوطلبان می توانند با مراجعه به پایگاه یادشده با ارائه مشخصات داوطلبی کارنامه خود را مشاهده کنند.

اطلاعیه مربوط به زمان و مکان ثبت نام به طور همزمان از طریق پایگاه اطلاع رسانی آزمون به آدرس www.azmoon.net در دسترس داوطلبان قرار داده می شود.

پذیرفته شدگان می توانند روزهای شنبه و یکشنبه مورخ 24 و 25 / 7 / 89 جهت ثبت نام به واحدهای دانشگاهی محل پذیرش مراجعه کنند..../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
نتایج تکمیل ظرفیت مقطع دکترای تخصصی دی ماه اعلام میشود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد



دانشگاه آزاد اسلامی,زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

نتایج مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی فردا یکشنبه اعلام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، دکتر ناصر اقبالی با اعلام این خبر گفت: نتایج مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت 14:00 فردا یکشنبه - 14 مهرماه - اعلام خواهد شد، لذا آن دسته از داوطلبانی که قبلاً در مرحله تکمیل ظرفیت ثبت‌نام اینترنتی انجام داده‌اند می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون به آدرس www.azmoon .com از نتیجه خود اطلاع حاصل کنند.

اقبالی در ادامه افزود: پذیرفته‌شدگان می‌توانند در روز دوشنبه - 15مهرماه - به واحدهای موردنظر مراجعه و نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

رئیس مرکز آزمون در خصوص کسب اطلاع از جزئیات مرحله تکمیل ظرفیت گفت: اطلاعیه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد و دکتری در روز یکشنبه -14 مهرماه - همزمان با اعلام اسامی، در سایت www.pubr-azmoon.com منتشر خواهد شد.

رئیس مرکز آزمون توصیه کرد: داوطلبان می‌توانند در صورت مواجه شدن با هر سؤال یا ابهامی به سایت www.pubr-azmoon.com مراجعه کنند و در قسمت پرسش و پاسخ، سؤال خود را مطرح کنند و یا به آدرس الکترونیکی [email protected] ایمیل خود را ارسال نمایند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند. /ایسنا