دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

استفاده از ماهواره به جای جعبه سیاه



 

 

ماهواره به جای جعبه سیاه

 

 

يک مقام فرانسوي روز سه شنبه اعلام کرد انتظار مي رود در آينده نزديک به منظور ثبت آخرين حوادث و رويدادهاي هواپيماها بتوان از سيستم ماهواره اي بجاي جعبه سياه استفاده کرد.

 

 

به گزارش خبرگزاري فرانسه از مونترال "دومينيک بوسرو" وزير مشاور در امور ترابري فرانسه گفت: "ما از حادثه سقوط هواپيماي مسافربري فرانسه بر فراز اقيانوس اطلس تجارب زيادي کسب کرديم.

 

 

يک فروند هواپيماي مسافربري فرانسه که بين ريودوژانيرو و پاريس در پرواز بود اول ژوئن سال جاري ميلادي بر فراز اقيانوس اطلس سقوط کرد که براثر اين حادثه 228 سرنشين آن کشته شدند.

 

 

اين در حالي بود که تلاش براي يافتن جعبه سياه اين هواپيما به منظور دست يافتن به علت اصلي سقوط هواپيما به رغم تلاشهاي فراوان بي نتيجه ماند.

 

 

اين مقام فرانسوي به منظور گفت وگو با مسوولان کانادايي پيرامون امنيت پروازها و رويدادهايي هوايي که منشا آنها تغييرات جوي است به مونترال سفر کرده است.

 

 

وي به همين منظور با "روبرتو کوبه" رييس شوراي سازمان هواپيمايي غيرنظامي بين المللي ديدار و گفتگو کرد.

 

 

وزير مشاور در امور ترابري فرانسه افزود: ما اميدواريم که در يک تلاش مشترک بتوانيم به فناوري و راهکارهاي جديدي براي يافتن و ثبت اطلاعات پرواز در هواپيماهاي مسافربري دست يابيم.

 

 

 


ویدیو مرتبط :
آموزش استفاده از جعبه سیاه ویندوز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: افزایش استفاده ایرانی ها از ماهواره


تصاویری از افزایش استفاده از ماهواره را مشاهده می کنید.