دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

از ۱۷ شهریور ماه:برترین پروژه های ستاره شناسی معرفی می شوند



 

 

از ۱۷ شهریور ماه:برترین پروژه های ستاره شناسی معرفی می شوند

 

 

کنسرسیوم ستاره شناسان با برگزاری گردهمایی، اقدام به معرفی مهمترین پروژه های ستاره شناسی خواهند کرد.

خسرو جعفری زاده دبیر انجمن نجوم اهواز در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: این گردهمایی از سوی کنسرسیوم ستاره شناسان در روزهای ۱۷ و ۱۸ شهریور ماه جاری برگزار خواهد شد.

وی معرفی پروژه های ستاره شناسی در ایران، حرکت به سمت ستاره شناسی با اهداف مشخص و منظم را از اهداف این گردهمایی نام برد و اظهار داشت: برای این منظور این گردهمایی در دو بخش رصد و همایش برگزار خواهد شد.

جعفری زاده با اشاره به مباحث ارائه شده در این همایش اشاره کرد و یادآور شد: در بخش همایش در خصوص مباحثی چون "پروژه ای بر ماه"، طرحهای نجومی اسکچ"، معرفی آسمان تاریک، دهانه های برخوردی و توریست نجومی مطرح خواهد شد.

وی به بیان برنامه های این همایش در بخش رصد پرداخت و یادآور شد: در این قسمت منجمان آماتور به صورت گروهی به رصد و عکاسی از آسمان زیبای کویر می پردازند و با حضور اساتید این حوزه به پرسشهای منجمان پاسخ خواهند داد..... /  خبرگزارى مهر


ویدیو مرتبط :
شاهد معرفی پروژه ی ستاره ی واقعیت مجازی در E3 باشید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معرفی برترین‌ های تلویزیون در ماه رمضان


مجموعه تلویزیونی «خداحافظ بچه» به عنوان بهترین سریال تلویزیون در ماه مبارک رمضان انتخاب شد.

خبرگزاری فارس: مجموعه تلویزیونی «خداحافظ بچه» به عنوان بهترین سریال تلویزیون در ماه مبارک رمضان انتخاب شد.

بر اساس نظرخواهی هفته‌نامه سروش از 52 کارگردان، بازیگر، نویسنده، کارشناس و منتقد هنری، مجموعه تلویزیونی «خداحافظ بچه» به عنوان برترین سریال ماه رمضان امسال انتخاب شد. مجموعه‌های «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» و «راز پنهان» نیز در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

همچنین بر اساس این نظرسنجی، «منوچهر هادی» به عنوان بهترین کارگردان و «سجاد ابوالحسنی» به عنوان بهترین نویسنده سریال‌های رمضان امسال انتخاب شدند.

شرکت‌کنندگان در نظرسنجی هفته‌نامه سروش، «شهرام حقیقت دوست» و «مهراوه شریفی‌نیا» را نیز به عنوان بهترین بازیگران مرد و زن مجموعه‌های تلویزیونی رمضان انتخاب کرده‌اند.

همچنین «گفت‌وگوی تنهایی» نیز به عنوان بهترین برنامه تلویزیونی ماه مبارک رمضان برگزیده شد و «فرزاد جمشیدی» نیز بر اساس رای شرکت‌کنندگان در این نظرخواهی به عنوان مجری برتر تلویزیون در ماه مبارک رمضان انتخاب شده است.