دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

از این پس با گوگل صحبت کنید!


گوگل تازه ترین امکانات خود یعنی توانایی جستجوی عکس یا صدا در کامپیوتر را به کاربرانش معرفی کرد.

گوگل تازه ترین امکانات خود یعنی توانایی جستجوی عکس یا صدا در کامپیوتر را به کاربرانش معرفی کرد. این غول جستجوی اینترنتی تجربه جستجو با صدا را روی پلت فرم تلفن همراه خود داشته است و به زودی این امکان را برای کامپیوترها هم فعال خواهد کرد. استفاده از گوگل وویس (Google Voice) یا امکان جستجو با استفاده از صدا در گوگل در سال گذشته شش برابر شده است.



برای استفاده از امکان جستجو با استفاده از صدا در گوگل کافیست جمله مورد نظر خود را بگویید یا بنویسید. به این ترتیب گوگل آن را برای شما جستجو خواهد کرد. برای جستجو با استفاده از عکس هم می توانید عکس را بکشید و به وبسایت گوگل ببرید یا اینکه آن را آپلود کنید. عکسی در زمینه مسافرت می تواند نتایجی درباره محل عکس را به همراه داشته باشد، در حالی که ارسال لوگوی یک شرکت یا نهاد می تواند اطلاعات آن را به نمایش درآورد.

منبع : Banki.ir
باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir


ویدیو مرتبط :
صحبت های مدیر ارشد گوگل در مورد کلمات کلیدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

از این پس میتوانید با گوگل فارسی صحبت کنید


چندی پیش بود که گوگل امکان جستجوی صوتی به زبان فارسی را فراهم کرد، حالا گوگل به صورت رسمی این موضوع را اعلام کرده است. شاید گام بعدی اجرای دستورات صوتی به زبان فارسی باشد.

باشگاه خبرنگاران: «چلوکبابی‌های تهران». تایپ کردنش زمان زیادی نمی‌برد اما گفتنش از تایپ کردنش سریع‌تر است. با جستجوی صوتی می‌توانید با تلفن‌تان حرف بزنید و نتایج جستجو را سریع و آسان به دست آورید. جستجوی صوتی اکنون به زبان فارسی کار می‌کند.

چندی پیش بود که گوگل امکان جستجوی صوتی به زبان فارسی را فراهم کرد، حالا گوگل به صورت رسمی این موضوع را اعلام کرده است. شاید گام بعدی اجرای دستورات صوتی به زبان فارسی باشد.

این که چطور کار با جستجوی صوتی Google را شروع می‌کنید به نوع تلفن‌تان بستگی دارد. اگر تلفن‌تان Android نسخه ۲.۲ یا بالاتر را اجرا می‌کند و نماد میکروفن را در ابزارک جستجوی Google در صفحه اصلی‌تان می‌بینید، کافی است این نماد را لمس کنید تا جستجوی صوتی آغاز شود. در غیر این صورت می‌توانید برنامه Voice Search را از Google Play نصب کنید.