دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

ارسال ایمیل های حجیم



 

 

ارسال ایمیل های حجیم

 

 

بعضی از میل سرورها (Mail Server: برنامه كه روی سرور نصب می شود و نقل و انتقال ایمیل ها را مدیریت می كند) نسبت به ارسال ایمیل های حجیم، محدودیت هایی دارند و اجازه ارسال آنها را نمی دهند. اما برای فرار از این محدودیت، راه حل های مختلفی وجود دارد.


به عنوان مثال، فشرده سازی یكی از این روش ها است.

روش دیگری كه برنامه Outlook Express نیز از آن پشتیبانی می كند، تقسیم كردن ایمیل است. در این روش، ایمیل قبل از ارسال توسط برنامه فرستنده، به قطعات كوچك تر تقسیم و بعد از دریافت توسط برنامه گیرنده، دوباره سرهم می شود.

 


برای تنظیم این ویژگی در برنامه Outlook Express مراحل زیر را دنبال كنید:
پس انتخاب گزینه Accounts از منوی Tools به صفحه Mail بروید. در ادامه بعد از انتخاب آدرس ایمیل تان، روی دكمه Properties كلیك كنید و به صفحه Advanced بروید. در قسمت Sending، گزینه ای با نام Massage larger than...KB Break apart وجود دارد كه فعال كردن آن به OE می گویند، ایمیل هایتان را قبل از ارسال تقسیم كند. با تعیین محدوده حجمی ایمیل ها در بخش عددی این گزینه، از این پس ایمیلی كه اندازه آن از این حد بیشتر باشد، ابتدا به قطعات كوچك تر تقسیم شده و سپس ارسال می گردد.

 

 


ویدیو مرتبط :
اموزش ارسال ایمیل گروهی و بازاریابی ایمیلی ، گام چهارم (روش ارسال ایمیل در پنل)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایمیل ارسال شده را بازگردانید !!




 

ایمیل ارسال شده را بازگردانید !!

 

جی‌میل قابلیت جالبی به نام واگرد (Undo) دارد که با استفاده از آن می‌توان ایمیل‌های ارسال شده را پس گرفت.


شاید برخی اوقات شده که شما مدتی پس از ارسال یک ایمیل، متوجه شده‌اید که آدرس گیرنده را اشتباه تایپ کرده‌اید و این ایمیل از inbox یک کاربر دیگر سر در می‌آورد.

در این مواقع شاید فکر کنید با بستن مرورگر یا حتی در موارد مهمتر با از برق کشیدن رایانه می‌توان جلوی ایمیل ارسال شده را گرفت! ولی جی‌میل را نمی‌شود از برق کشید.

در چنین مواردی دکمه Undo Send که می‌تواند ایمیل ارسال شده را پس بگیرد، بسیار کارساز است.

گوگل این قابلیت را در مارس 2009 به جی‌میل افزود. در آن زمان کاربران فقط 5 ثانیه برای پس گرفتن ایمیل‌های ارسالی خود زمان داشتند.

گوگل مرتباً این مدت زمان را افزایش داده و آن را به 10 ثانیه، 20 ثانیه و اکنون به 30 ثانیه رسانده است.

 

ایمیل ارسال شده را بازگردانید !!

 

بر این اساس کاربران 30 ثانیه فرصت دارند تا ایمیلی را که اشتباهی ارسال کرده‌اند یا مایلند در متن آن تغییراتی ایجاد نمایند، با استفاده از Undo Send پس بگیرند.

برای فعال کردن این ویژگی فوق‌العاده مفید، به صفحه settings رفته و در بخش Labs گزینه Undo Send را فعال کنید. سپس بر Save changes در پایین صفحه کلیک کنید.

 

ایمیل ارسال شده را بازگردانید !!

 

http://www.sobbekheir.com/computer/tarfand-i/program-sent-email.html