دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

اختراعی برای پیامک نزدن هنگام رانندگی



پیامک,اختراعی برای پیامک نزدن هنگام رانندگی,اختراعات جدید

اختراعی برای پیامک نزدن هنگام رانندگی
ارسال پیامک هنگام رانندگی از مهمترین عوامل تصادفات می باشد،با استفاده از ORIGOSafe دیگر نمی توان هنگام رانندگی پیامک ارسال کرد.
طبق بررسی های انجام شده یکی از مهمترین علل تصادفات ارسال پیامک هنگام رانندگی می باشد.
هنگام ارسال پیامک علاوه بر ایجاد حواس پرتی کنترل وسیله نقلیه به علت درگیر شدن دست ها برای نوشتن متن کاری دشوار خواهد بود.به تازگی یک اختراع جدید به نام ORIGOSafe به بازار آمده که از ارسال پیامک و کار با تلفن همراه هنگام رانندگی جلوگیری می کند.
این دستگاه بسیار ساده عمل می کند.کاربر برای راه اندازی و حرکت خودرو نیاز دارد تا ابتدا تلفن همراه خود را درون دستگاه قرار داده  و سپس اقدام به روشن کردن خودرو نماید.بدون قرار دادن تلفن همراه درون دستگاه نمی توان موتور خودرو را روشن کرد.
پس از قرار دادن تلفن همراه درون این دستگاه که شبیه یک کاست پلیر قدیمی می باشد می تواند با خودرو حرکت کرد.
با بیرون کشیدن موبایل از ORIGOSafe نیز هنگام رانندگی،کاربر با صدای هشدار رو به رو می شود و مجبور است دوباره تلفن همراه را درون دستگاه قرار دهد.
تنها هنگامی که ترمز دستی کشیده می شود و خودرو متوقف است می توان از تلفن همراه استفاده کرد. ORIGOSafe می تواند هنگام قرار گرفتن تلفن همراه آن را شارژ کرده و از طریق ارتباط بلوتوث با سیستم صوتی خودرو مکالمات صوتی را برقرار کند.

منبع:konjkav.com

 


ویدیو مرتبط :
رانندگی و پیامک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تغییر شماره پیامک تخلفات رانندگی



اخباراجتماعی,شماره پیامک تخلفات رانندگی

 تغییر شماره پیامک تخلفات رانندگی

رییس مرکز اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از تغییر شماره پیامک تخلفات رانندگی از 30005151 به 110005151 خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "کرمی اسد" به پل ارتباطی پلیس راهور با شهروندان از طریق سامانه پیامکی تخلفات رانندگی به شماره 30005151 به منظور آگاهی از وضعیت خلافی خودرو، نمره منفی و اطلاعات پرداخت آن، اشاره کرد و گفت: به علت تغییر در بستر مخابراتی فاوای نیروی انتظامی، شماره این پیامک تغییر خواهد کرد بنابراین به منظور حفظ این پل ارتباطی، به صورت موقت شماره 30005151 به 110005151 تغییر پیدا کرده تا در روند خدمات رسانی به شهروندان مشکلی بوجود نیاید.

وی ادامه داد: شهروندان برای آگاهی از وضعیت خلافی خودرو خود می توانند با ارسال VIN وسیله نقلیه به شماره 110005151 از میزان خلافی خود مطلع شوند؛ در صورتی که همراه با VIN خودرو، یک ستاره اضافه شود علاوه بر دریافت صورت وضعیت و میزان خلافی، شناسه پرداخت به آنها نیز داده می شود.

رییس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا افزود: در کنار شماره مزبور، شهروندان می توانند از طریق تماس با شماره 88288888 به صورت شبانه روزی از اطلاعات نمره منفی و میزان تخلفات خود آگاهی یابند./خبرآنلاین