دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

اجاق گازی که با سوخت موشک کار می‌کند + تصاویر



اجاق گازهای جدید دارای فناوری عجیب و منحصر بفرد برای طبخ مواد غذایی با استفاده از فناوری موشک های فضایی شده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، یک کمپانی در سان فرانسیسکوی ایالات متحده نوعی اجاق گاز منحصر بفرد برای طبخ غذا با استفاده از فناوری‌های بکار رفته در موشک سفینه‌های فضایی تولید کرده است.

 

اخبار,اخبار علمی , اجاق گاز

 
گفتنی است، با استفاده از این فناوری کارشناسان می‌توانند به طبخ غذا با درجه حرارت دقیق بپردازند.

بررسی‌ها نشان می دهند، برای استفاده از این دستگاه ابتدا فرد باید نوع ماده غذایی را انتخاب کند و آنگاه دستگاه دمای لازم برای طبخ آنها را تنظیم می‌کند.

اخبار,اخبار علمی , اجاق گاز

 
این شرکت قصد دارد در سال 2016 این محصول را وارد بازارهای جهانی کند.

قیمت این دستگاه در حدود 499 دلار خواهد بود و می‌تواند برای طبخ و مغز پخت کردن انواع مواد غذایی از جمله استیک بکار رود.

از جمله ویژگی‌های این دستگاه وزن 5 کیلوگرم، میزان جریان برق مورد استفاده در حدود 120 ولت و حداکثر دمای مورد استفاده برای حرارت مواد غذایی 290 درجه سانتی گراد است.

 

اخبار,اخبار علمی , اجاق گاز

 
از جمله مزایای این دستگاه قابلیت اتصال به تلفن همراه، PC و تبلت از طریق اینترنت بدون سیم wi-fi و نیز فناوری بلوتوث است.

بدنه این دستگاه از جنس آلومینیوم است و حتی می‌تواند تا دو ساعت غذا را گرم در داخل خودش نگه دارد.


این دستگاه افرادرا قادر می‌سازد تا در کمترین زمان بهترین، سالم‌ترین و خوشمزه‌ترین غذا را تهیه کنند.


اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
اجاق فلزی با سوخت چوب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اجاق گازی که با پیامک کار می کند! /عکس


شرکتی انگلیسی با قدمت 80 ساله در ساخت اجاق گاز با وارد شدن به عصر دیجیتال مدل جدیدی از یک اجاق ارائه کرده که می‌توان با ارسال پیامک آن را کنترل کرد.

خبرگزاری مهر: شرکتی انگلیسی با قدمت 80 ساله در ساخت اجاق گاز با وارد شدن به عصر دیجیتال مدل جدیدی از یک اجاق ارائه کرده که می‌توان با ارسال پیامک آن را کنترل کرد.

 اجاق جدید شرکت انگلیسی " AGA cooker" در برگیرنده یک سیم کارت است که می تواند با دریافت پیامک فعال شود.

این اجاق با عنوان " AGA iTotal Control " ( کنترل کامل) قرار است از روز جمعه 12 خرداد ماه با قیمت 10 هزار و 90 پوند به فروش گذاشته شود. این اجاق دارای سه مدل فر برای بریان کردن، پختن و آب پز کردن است که هر کدام از آنها از راه دور قابل کنترل است.

این شرکت پیشتر مدلی با عنوان " AGA Total Control " و قیمت کمتر عرضه کرده بود که نخستین اجاق گاز الکتریکی این شرکت بود اما مدل جدید توسعه یافته مدل قبلی محسوب می شود.

مدلهای سنتی این اجاق گاز در هفته 40 لیتر گاز مصرف می کرد و در نتیجه عامل انتشار دی اکسید کربن در هوا بود که همواره برای این کارکرد ضد محیط زیستی خود مورد انتقاد بود.

اجاقهای جدید این شرکت قابل برنامه ریزی است و زمانی که کاربر به آن نیاز دارد به درجه پخت می رسند.



این مدل جدید فرمان را از یک سیم کارت تلفن همراه استاندارد دریافت می کند، سیم کارت در جعبه ای کوچک قرار دارد و به واسطه یک سیم به شعله متصل است



کاربر می تواند با استفاده از وب سایت این اجاق هرکدام از فرمانها را اجرا کند. اجاق قابلیت اتصال به شبکه بی سیم خانگی را دارد تا کاربر مجبور به سیم کشی آشپزخانه نباشد

زمانی که این اجاق نصب شد، شما یک شماره تلفن را در تلفن خود ذخیره می کنید و زمانی که می خواهید با آن کار کنید، این اجاق با یک پیامک فرمان شما را اجرایی می کند. وقتی پیامک ارسال شد، شما پاسخی دریافت می کنید که برای مثال نوشته "اجاق برشته کردن فعال شد".

این اجاق همچنین از طریق یک برنامه اجرایی که در تلفنهای هوشمند اپل و اندروید وجود دارد هم فعال می شود. کاربران همچنین می توانند با استفاده از یک وب سایت طراحی شده برای این هدف اجاق را از طریق لپ تاپ خود کنترل کنند.

براساس اظهارات سخنگوی این شرکت، شما می توانید اطمینان حاصل کنید که غذا در ساعتی که به آن نیاز دارید پخته و گرم است.



مدل جدید اجاق سایبر دربرگیرنده یک سیم کارت است و می توان آن را از طریق برنامه های اجرایی تلفن های هوشمند کنترل کرد