دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

اتومبیل گوگل در راه اتوبان‌های مرگبار آمریکا + تصاویر



اخبار علمی - اتومبیل گوگل در راه اتوبان‌های مرگبار آمریکا + تصاویر

اتوبان‌های کشور آمریکا به بی‌قانونی مشهور هستند و حال این مسئله چالشی اساسی برای طراحان ماشین هوشمند گوگل تبدیل شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ شرکت گوگل به تازگی کار ساخت اتومبیل‌های بدون سرنشین خود را به اتمام رسانده و مراحل آزمایشی حرکت آنها در جاده‌ها را به اتمام رسانده است، اما حال این خودروها با چالشی جدید مواجه هستند و آن رو به رو شدن با خیل انبوهی از رانندگان متخلف و بی‌قانون در خیابان‌ها و جاده‌ها در سراسر جهان است.

اخبار,اخبار علمی , اتومبیل گوگل


گفتنی است، در حال حاضر این خودروها در حدود 700 هزار مایل را در جاده‌های عمومی طی کرده‌اند اما حال نیاز دارند تا برخی از شرایط خاص رانندگی برای مواجه با رانندگان متخلف را نیز بیاموزند.

اخبار,اخبار علمی , اتومبیل گوگل


شرکت گوگل در نظر دارد 100 عدد خودروی بدون سرنشین در فاز اول طرح ساخت خودروهای بدون ماشین راه‌اندازی کند اما بعید است که فروش تجاری این خودروها تا قبل از سال 2017 امکان پذیر باشد.
اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
انفجار اتومبیل وسط اتوبان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیراندازی مرگبار در کالیفرنیای آمریکا/ دست‌کم 14 کشته و 14 زخمی/اف‌بی‌آی: هنوز نمی‌دانیم حادثه تروریستی است یا نه +تصاویر



حمله مسلحانه افراد ناشناس به یکی از ورزشگاه‌های شهر «سن برنادینو» ایالت آمریکا دست‌کم 20 قربانی داشته است؛ آمارهای متناقضی از شمار نفرات کشته شده در این حادثه منتشر شده است.

اخبار,اخبار بین الملل ,تیراندازی مرگبار در کالیفرنیای آمریکا

افراد مسلح ناشناس چهارشنبه‎شب به چندین نفر از شهروندان آمریکایی در یکی از ورزشگاه گلف شهر «سن برنادینو» ایالت کالیفرنیا تیراندازی کردند.

گزارش‌های اولیه، به رقم‌های متناقض و متفاوتی درباره شمار نفرات کشته شده در این حادثه اشاره کردند. بسیاری از منابع خبری، ابتدا از کشته شدن 12 نفر در این حادثه خبر دادند.

ساعاتی بعد، خبرگزاری رویترز، از قول منابع پلیس خبر داد 3 نفر کشته شده و دست‌کم 20 نفر زخمی شده‌اند. اما رئیس پلیس شهر «سن برنادینو»، به گزارش یو‌اس‌ای تودی، سپس اعلام کرد 14 نفر کشته و 14 نفر زخمی شده‌اند.

پلیس اف‌بی‌آی می‌گوید هنوز نمی‌داند که این حادثه تروریستی است یا نه.

گزارش رویترز، همچنین شمار نفرات ضارب را بین 1 تا 3 نفر اعلام کرده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد که پلیس اف‎بی‌آی و نیروهای عملیات ویژه در محل حادثه مستقر شده‌اند.
 

اخبار,اخبار بین الملل ,تیراندازی مرگبار در کالیفرنیای آمریکا

 

اخبار,اخبار بین الملل ,تیراندازی مرگبار در کالیفرنیای آمریکا

 

اخبار,اخبار بین الملل ,تیراندازی مرگبار در کالیفرنیای آمریکا

 

اخبار,اخبار بین الملل ,تیراندازی مرگبار در کالیفرنیای آمریکا

 

اخبار,اخبار بین الملل ,تیراندازی مرگبار در کالیفرنیای آمریکا

 
فرماندار کالیفرنیا پس از این حادثه، مراسم روشن کردن شمع‌های درخت کریسمس را لغو کرد و دستور داد که همه پرچم‌ها در کل ایالت، به حالت نیمه افراشته درآید.

آنطور که افراد حاضر در صحنه تیراندازی گفته‌اند، فرد یا افراد مسلح پس از به رگبار بستن مردم، با یک خودروی شاسی‌بلند سیاه از معرکه گزیخته؛ حالا پلیس پس از تعقیب و گریز با یک خودروی مشابه و با استفاده از 2 خودروی زرهی مخصوص نیروهای ویژه پلیس، این خودرو را متوقف کرده و آن را به گلوله بسته است.

پلیس می گوید که یکی از مظنونین داخل ماشین کشته شده و دو مظنون دیگر زخمی شده‌اند.


 اخبار  بین الملل  -  فارس