دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

اتاق خوابی هوشمند مخصوص کارمندان + تصاویر



اتاق خوابی هوشمند با طرحی منحصر بفرد باعث رفع بیماری‌ها و مشکلات جسمی و روحی کارمندان به خاطر فشارهای کاری می‌شود.

کارشناسان برای برطرف کردن احساس خستگی در کارمندان یک دستگاه غلاف مانند به نام ORRB طراحی کرده‌اند که کارمند در داخل آن می‌تواند به استراحت و تجدید قوا در حین ساعات کاری بپردازد.

اخبار,اخبار علمی,اتاق خوابی هوشمند مخصوص کارمندان

  گفتنی است، این دستگاه قابلیت تنظیم برای زمان‌های20،10 و حتی 30 دقیقه‌ای را دارا است.   

اخبار,اخبار علمی,اتاق خوابی هوشمند مخصوص کارمندان

 بررسی‌ها نشان می‌دهند، در داخل این غلاف یک تخت خواب یک نفره برای استراحت و تلویزیون با صفحه نمایش لمسی و همینطور سیستم تهویه هوا وجود دارد.
 
کارشناسان حتی در نظر دارند از آن در اماکن عمومی مانند فرودگاه‌ها و دانشگاه‌ها نیز برای رفع خستگی مسافران و دانش آموزان استفاده کنند.
 

کارشناسان اعتقاد دارند انجام استراحت در حین ساعات کار باعث کاهش ابتلای کارمندان به بیماری‌هایی مانند بیماری‌های قلبی عروقی، سرطان‌ها، سکته قلبی، مغزی و بیماری‌های کبدی می‌شود.

 

اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران
 


ویدیو مرتبط :
با این روش هر اتاق خوابی زیبا میشود...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جلیقه هوشمند مخصوص فضانوردان+تصاویر



 
اخبار علمی - جلیقه هوشمند مخصوص فضانوردان+تصاویر

آژانس فضایی کانادا،‌ جلیقه‌ای را طراحی کرده است که هوشمند است و در راستای تسهیل نظارت بر وضعیت جسمانی فضانوردان بکار می‌رود.

به گزارش فارس، آژانس فضایی کانادا جلیقه هوشمند بی‌سیم جهت تسهیل نظارت بر وضعیت جسمی فضانورد طراحی کرده است که در زمان واقعی اطلاعات را به تیم پزشکی پایگاه زمینی انتقال می‌دهد علاوه بر اطلاعات ضروری پزشکی می‌تواند وضعیت کاربر را اگر نیاز به مداخله و درمان داشته باشد را هشدار دهد.

 

اخبار,اخبار علمی,جلیقه هوشمند بی‌سیم


«استروسکن» جلیقه‌ای همراه با یک پیشانی بند با چند سنسور جهت نظارت برعلائم حیاتی، سطح فعالیت، کیفیت خواب، اندازه‌گیری فشارخون، سطح اکسیژن خون، درجه حرارت پوست، ضربان قلب، نظارت بر تنفس طراحی شده است.

این جلیقه در قطب جنوب آزمایش شده و به اثبات رسیده و این آزمایش ثابت می‌کند این جلیقه هوشمند می‌تواند در زمین مفید باشد و قادر است از راه دور نظارت منظم بر وضعیت فضانورد داشته باشد. 

 

 اخبار,اخبار علمی,جلیقه هوشمند بی‌سیم  اخبار,اخبار علمی,جلیقه هوشمند بی‌سیم  اخبار,اخبار علمی,جلیقه هوشمند بی‌سیم

اخبار علمی - فارس