دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

ابداع متفاوت‌ترین چتر



چتر,متفاوت‌ترین چتر,اخبار جدید

ابداع متفاوت‌ترین چتر

یک کارآفرین که سال گذشته، شرایط باد و باران رقابت اسب‌سواری «گرند نشنال» منجر به ایجاد جرقه طراحی شکل نوینی از چتر در ذهن وی شده بود، با کمک محققان دانشگاه وارویک آن را به واقعیت تبدیل کرد.

به گزارش ایسنا، چتر «Rainshader» از تماشاچیان در زمان مشاهده مسابقات مهم در برابر پدیده‌های آب‌وهوایی محافظت کرده،‌ در برابر هجوم باد و باران پشت و رو نشده و نوک اطراف آن در چشم و دست سایرین فرو نمی‌رود.

قسمت جلوی برش دار این چتر که بر اساس طراحی یک کلاه ایمنی موتورسیکلت است، به کاربر اجازه مشاهده فعالیت پیش رو را داده و همچنین با قرار گرفتن در نزدیکی سر، جلوی دید بقیه را نمی‌گیرد.

این چتر بویژه برای مسابقات مهم ورزشی و سایر گردهمایی‌های بزرگ تلویزیونی طراحی شده و شرکتها می‌توانند ازفرصت قرار دادن نام تجاری خود بر این محصول استفاده کنند.

Rainshader از یک چارچوب فایبرگلاس، یک محور آلومینیومی و دسته لاستیکی برخوردار است. این چتر در آزمایشات نشان داده که در برابر بادهای با نیروی هفت گیل بدون اینکه به سمت خارج برگردد، مقاومت می‌کند./ایسنا

 

 

 


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

متفاوت‌ترین چتر دنیا +تصاویر



متفاوت‌ترین چتر دنیا +تصاویر

چتر یکی از وسایلی است که این روزها زمستان بسیار استفاده می شود و بهتر است در روزهای که هوا مقداری ابری و متفاوت از روزهای دیگر است چتر به همراه داشته باشیم

به گزارش باشگاه خبرنگاران، هر بار که زیر باران خیس می شود احتمالا آرزو می کنید که ای کاش یک چتر خوب داشتید. همراه داشتن چتر نیز همیشه مناسب نیست و مشکلاتی را به همراه دارد. چترها همچنین ممکن است پاره شوند و یا درمقابل باد استقامت نداشته باشند.

طراحی به نام "Quentin Debaene" به تازگی چتری را طراحی کرده است که می تواند تمامی مشکلات چترهای قدیمی را برطرف کند و همچنین ایده ای بسیار جالب در دل خودش دارد. این چتر تنها از یک دسته ساخته شده است و چیز دیگری ندارد.

 

  اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

"0Airblow 205" چتری است که برای سال های بسیار دور طراحی شده است و تنها با هوا کار می کند. این چتر به گونه ای طراحی شده است که یک توده هوای بسیار فشرده در بالای سر شما ایجاد می کند که این می تواند شما را در مقابل بارش باران محافظت کند.

این چتر از آنجایی که قسمت پارجه ای ندارد پس به جایی گیر نمی کند و به هیچ عنوان نیز ÷اره یا خراب نمی شود. دسته این چتر یک پمپ هوا دارد که هوای اطراف را مکش می کند و سپس آن را در بالای سر شما به صورت فشرده جمع آوری می کند.

این چتر همانطور که از نامش مشخص است برای سال 2050 طراحی شده است اما در نوع خود بسیار جالب و هوشمندانه است. طراح آن البته ادعا کرده است که یک نمونه ساده از آن را ساخته است./باشگاخبرنگاران

 

  اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

  اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

  اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

  اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب