دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

آی‌پد 3 اپل معرفی شد + عکس


اپل در سه ماهه پایانی سال گذشته 15.4 دستگاه تبلت آی‌پد فروخته است و این میزان از تمام فروش کامپیوترهای شخصی شرکت‌های تولید کننده دیگر بیشتر است.

همشهری آنلاین: شرکت اپل از ساعت 9:30 دقیقه به وقت تهران در مراسمی که در مرکز یربا بوئنا در شهر سان فرانسیسکو آغاز شده، از آی‌پد جدید و محصولاتی دیگر رونمایی می‌کند.



 در این مراسم تیم کوک مدیر عامل و تعدادی دیگر از مدیران اپل به سخنرانی می‌پردازند. خبرنگاران و اعضای رسانه‌های جهانی به سالن این مراسم دعوت شده‌اند.

تیم کوک، مدیر عامل اپل به سالن وارد شد. بعد از خوش آمدگویی به حضار در مورد دوره جدید کامپیوترهای شخصی صحبت کرد. او دوره جدید را عصر «انقلاب بعد از کامپیوترهای شخصی» نامید. او گفت اپل در سال گذشته 172 میلیون دستگاه آی‌پد، آی‌فون و آی‌پاد فروخته است.



•  قرار است نسخه ژاپنی نرم‌‌افزار سیری (رابط صوتی iOS) منتشر شود. کوک همچنین خبر از انتشار نسخه 5.1 سیستم عامل iOS می‌دهد.

•  ادی کیو، جانشین مدیرعامل اپل برروی صحنه حاضر شد.  تلویزیون اپل را معرفی کرد. دستگاه‌هایی با قابلیت نمایش تصاویر 1080p. این دستگاه قابلیت دانلود محتوی از فروشگاه iTunes را دارد. محتوی همچنین از سرویس پردازش ابری اپل قابل دانلود است.

• رابط گرافیکی این دستگاه شبیه iOS است. این محصول 99 دلار قیمت دارد و تا هفته آینده به بازار عرضه می‌شود



•  تیم کوک دوباره روی صحنه بازگشت. او اعلام کرد که اپل در سه ماهه پایانی سال گذشته 15.4 دستگاه تبلت آی‌پد فروخته است و این میزان از تمام فروش کامپیوترهای شخصی شرکت‌های تولید کننده دیگر بیشتر است. او افزود: «کاربران محصولات اپل به ما می‌گویند که آی‌پد بهترین ابزار برای وب‌گردی و کتاب‌خواندن»

 •  استفیل شیلر مدیر بازاریابی اپل برروی صحنه حاضر شد. وی رسماً از آی‌پد3 رونمایی کرد. دوربین 5 مگاپیکسلی، فیلم برداری HD، پردازشگر گرافیکی چهار هسته‌ای A5X، پشتیبانی از شبکه نسل چهارم موبایل (LTE)، ضخامت 9.4 میلی‌متری و 1.4 پوند وزن و قیمت 499، 599 و 699 از خصوصیات آی‌پد جدید است.





 •  یکی دیگر از مدیران اپل برروی صحنه آمد و یکی از محصولات شرکت Autodesk اپلیکیشنی به نام Sketchbook Pro را معرفی کرد که ماه آوریل عرضه می‌شود.

 •  مایکل کپس مدیر عامل شرکت Epic Games، سازنده بازی Infinity Blade یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های سه بعدی آی‌پد برروی صحنه حاضر شد. وی خبر از عرضه داستان جدیدی از این بازی به نام Dungeons داد.
 •  فیل شیلر دوباره به صحنه بازگشت. او خبر از به‌روزرسانی مجموعه نرم‌افزارهای iWorks داد. او گفت که نرم‌افزارهای Keynote، Pages و Numbers با همان قیمت 9.99 دلار عرضه می‌شوند. او در مورد نرم‌افزار موسیقی Garage Band نیز خبر از اضافه شدن قابلیت‌های هوشمند جدید و همچنین همزمان سازی با iCloud داد. قابلیت جالبی که در این اپلیکیشن اضافه شده، امکان اتصال چهار دستگاه به یکدیگر و اجرای ساز‌های مختلف به صورت همزمان است.

 •  شیلر خبر از اضافه شدن قابلیت‌های جدید به اپلیکیشن iMovie داد. قابلیت‌هایی نظیر همزمان سازی با iCloud و ساخت کلیپ‌های پیش‌نمایش فیلم. گفتنی‌است که اپلیکیشن‌های iWorks، GarageBand و iMovie محصول خود شرکت اپل هستند.

 •  شیلر یک اپلیکیشن جدید به نام iPhoto برای آی‌پد را معرفی کرد. این اپلیکیشن قابلیت‌های ویرایشی جدیدی دارد. همچنین قابلیت‌های اشتراک گذاری عکس و آلبوم‌ها در این اپلیکیشن طراحی شده‌است. جالب‌ترین قابلیت این اپلیکیشن این است که به صورت هوشمند وقتی برروی عکسی دوبار کلیک می‌کنید، تصاویر شبیه به آن را پیدا می‌کند. این اپلیکیشن برای تمام گزینه‌های تدوین یک دستور چند لمسی دارد.

•  قیمت آی فتو iphoto چهار دلار و 99 سنت اعلام شد





•  از امروز آی‌پد 2 وای‌فای به قیمت 399 دلار و نسخه 3G به قیمت 529 دلار در آمریکا عرضه می‌شود.

 •  آی‌پد جدید در نسخه وای‌فای برای مدل‌های 16، 32 و 64 گیگابایتی به قیمت 499، 599 و 699 دلار به فروش می‌رسد. برای مدل 4G این مبلغ 629، 729 و 829 دلار خواهد بود.

 •  تیم کوک به صحنه بازگشت و در پایان مراسم گفت اپل باز هم تعریف جدیدی از کامپیوترهای تبلت ارائه داده‌است و هنوز به این هدف خود پایبند است. او افزود: "فقط اپل می‌تواند چنین خلاقیتی را به صورت جامع، زیبا و ساده عرضه کند. این هدف ماست






ویدیو مرتبط :
معرفی آی پد 3 چهار هسته ای اپل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اپل هفته آینده مراسم معرفی آی پد مینی را برگزار می‌کند



اپل هفته آینده مراسم معرفی آی پد مینی را برگزار می‌کند

براساس شایعات و گزارشهای تأیید نشده معرفی آی فن 5 بزرگترین و پرطرفدارترین محصول سال نیست و قرار است ظرف چند روز آینده اپل کنفرانس مطبوعاتی برای معرفی آی پد مینی را برگزار و در روزهای پیش از سال نو میلادی آن را وارد بازار کند.

 

 گوشی آیفون,آیفون 5,آی پد مینی,آی پد اپل

 

بسیاری از گزارشهای تأیید نشده که منبع خود را یک سرمایه گذار مهم اپل می دانند که نمی خواهد نامش فاش شود، اعلام کرده اند که مراسم معرفی آی پد مینی چهارشنبه آینده 10 اکتبر(19 مهر) برگزار می شود.

مدتها است که شایعه شده، اپل روی یک نسخه کوچکتر آی پد کار می کند تا آن را در کنار آی پد 10 اینچی خود به فروش برساند. طی چند ماه گذشته تصاویری از آی پد مینی در سایتها منتشر شده بود که نشان دهنده ویژگیها و اندازه ای آن بود.

سایت اپل.پرو به عنوان یک منبع قوی برای فاش کردن اسرار آی پد تصاویری را از آی پد کوچک هشت اینچی منتشر کرده است

گفته می شود که آی پد مینی دارای یک صفحه نمایش هشت اینچی است که آن را از نسخه قبلی آی پد که صفحه نمایش آن 10 اینچ بود کوچکتر جلوه می دهد که در نتیجه آن امکان حمل و نقل آن بیشتر می شود و این فرصت را برای اپل فراهم می کند که با گوگل و آمازون که تبلتهای هفت اینچی وارد بازار کرده اند به رقابت بپرازد.

درحالی که استیوجابز همواره با ساخت آی پدهای کوچکتر مخالف بود و آنها را مرزی میان تبلت و تلفنهای هوشمند و غیر ضروری می دانست، اما موفقیت نکسوس و کیندل فایر آمازون موجب شد که اپل برای وارد کردن یک دستگاه سبک و کوچک مصمم شود.

براساس گمانه زنی های منتشر شده، بخشهای داخلی آی پد مینی شبیه آی پد 2 است که براساس اظهارات تحلیلگران برای آی پد کوچک شده مناسب بوده است، آی پد جدید که نسل سوم از این تبلتهای اپل است، از ارتقای ویژگیها برخوردار است که این امر به علت صفحه نمایش رتینای آن با کیفیت بالا موجب افزایش وزن هم شده است.

برگزاری یک مراسم معرفی آی پد مینی از سوی اپل با حضور رسانه ها چندان بعید نیست، چرا که قرار است این محصولات در فصل خریدهای پیش از سال نو میلادی ( اواخر نوامبر) فروش داشته باشد.

برخی تحلیل گران در زمان شایعاتی که حول آی فن 5 و آی پد مینی وجود داشت اظهار داشتند که اپل بی تردید مراسم معرفی جداگانه ای برای هر دو محصول برگزار می کند تا هیچ کدام تأثیر دیگری را از بین نبرند، اکنون با معرفی آی فن 5 و فروش چشمگیر آن ظرف چند روز، نوبت به معرفی آی پد مینی رسیده است.

منبع:مهر