دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

آینه‌ی هوشمند برای حمام



اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,آینه‌ی هوشمند

 آینه‌ی هوشمند جدیدی که ساخته شده می‌تواند برنامه‌های مختلفی را اجرا کند.

آینه‌ی جدیدی که «رایان نلوان» (Ryan Nelwan) ساخته، از یک صفحه نمایش لمسی بهره می‌برد که می‌تواند موسیقی و فیلم پخش کند و توانایی این را دارد که عکس‌ها را به نمایش در بیاورد و با مرورگر آن در اینترنت گشت و گذار کرد.


این آینه هنوز در مرحله‌ی آزمایشی قرار دارد و نامی هم برای آن در نظر گرفته نشده است. رابط کاربری این آینه همانند تبلت‌ها و تلفن‌های همراه هوشمند طراحی شده و کاربران به راحتی می‌توانند با آن کار کنند. با لمس کردن این آینه می‌توان برنامه‌های مختلف را اجرا کرد و با صفحه کلید مجازی که برای آن در نظر گرفته شده، تایپ کرد. حتی می‌توان به وسیله‌ی این آینه برای خودتان تاکسی بگیرید و به مکانی که می‌خواهید بروید.

از دیگر ویژگی‌های این آینه می‌توان به تنظیم کردن دمای خانه با برنامه‌های مختلفی که روی آن نصب می‌شود، اشاره کرد. این آینه‌ی هوشمند به خوبی با وسیله‌های دیگر هم ارتباط برقرار می‌کند و در مقایسه با آینه‌های معمولی کاربردهای بیشتری دارد.

آینه‌ای که رایان نلوان ساخته شده، با سیستم عامل مخصوص خودش کار می‌کند. در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده از این محصول را ببینید. شاید در آینده از این آینه‌ها در خانه‌هایمان استفاده کنیم.

 

اخبار تکنولووژی - دیجی کالا


ویدیو مرتبط :
روح مقابل آینه حمام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آینه هوشمند گوگل برای حمام +عکس


یکی از مهندسان شرکت تکنولوزی امریکایی گوگل، آینه ای هوشمندی که مبتنی بر سیستم عامل اندروید می باشد را برای حمام ساخته است. این آینه هوشمند به صورت اتوماتیک آخرین بروزرسانی های تاریخ، زمان و آب و هوا را به شما نشان می دهد در عین حال شما را قادر می سازد تا بتوانید به کمک دستورهای صوتی گوگل، به جستجو بپردازید.

خبرگزاری میزان: یکی از مهندسان شرکت تکنولوزی امریکایی گوگل، آینه ای هوشمندی که مبتنی بر سیستم عامل اندروید می باشد را برای حمام ساخته است. این آینه هوشمند به صورت اتوماتیک آخرین بروزرسانی های تاریخ، زمان و آب و هوا را به شما نشان می دهد در عین حال شما را قادر می سازد تا بتوانید به کمک دستورهای صوتی گوگل، به جستجو بپردازید.

مکس براون، یکی از مهندسین نرم افزار این شرکت چندملیتی، به کمک یک صفحه مادر کنترل کننده، یک صفحه نمایش دهنده، اجزاء جانبی هنری و صنایع دستی این آینه هوشمند را ایجاد کرده است. به عنوانی می توان این آینه هوشمند را نسخه ابتدایی از آینه Google Now دانست.

آینه هوشمند گوگل برای حمام +عکس

این حرکت مکس براون با این ذهنیت انجام شده است که او همواره خواستار یک آینه با کارایی بیشتر از یک آینه ی معمولی بوده و به اصطلاح به "آینده ای که در فیلم ها نشان داده شده” نزدیکتر شود. وی در گفته های خود به این موضوع اشاره کرد که” آینه مطلوب و مورد نظر من، چیزی نبود که بتوان آن را به راحتی از جایی خرید، چرا که شخصی همچنین کالایی را برای فروش نداشت اما تک تک قطعات را می شد به راحتی تهیه کرد. همچنین افراد بسیاری اخیراً آینه های دست کاری شده ای را ساخته بودند اما آینه هوشمند مد نظر من، متفاوت بود.”

و دیگر …

بر اساس گفته های آقای براون، قرار است که وی عملکردهای بیشتری را به این آینه هوشمند اضافه کند، عملکردهایی که با سرویس Google Now سازگاری کاملی دارد همچون اطلاعات ترافیک، یادآورها و غیره.

این دست آورد هنوز مسیری طولانی ای را برای کامل شدن پیش رو دارد چرا که کماکان رابط کاربری این برنامه تنها در مرحله ی مقدماتی خود قرار دارد اما جای بسی خوشحالی است که این مهندس گوگل در تلاش برای توسعه ی یک آینه هوشمند با ضخامت چند میلیمتر است که کارایی بسیار بیش از یک آینه ی معمولی را داراست.