دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

آیفون5 نیامده طلاکوب شد +عکس




آیفون5 نیامده طلاکوب شد +عکس
طرفداران تکنولوژی و همچنین تجمل گراها علاقه بسیار زیادی به دستگاه های الکتریکی طلاکوب شده و یا تزئین شده با اشیاء زینتی دارند و آیفون نیز گل سر سبد آن ها است.
آیفون 5 به تازگی رونمایی شده است و حتی تا الان فروش آن به صورت جهانی آغاز نشده است ولی طرفداران آن این دستگاه را طلاکوب کردند.
در این آیفون طلاکوبی شده که توسط چند طرفدار اپل درست شده است 53 الماس کوچک به کار رفته است و همچنین بدنه آن نیز به طور کامل از طلا درست شده است.

 گوشی آیفون طلاكوب اپل,آیفون5

این آیفون که چند هفته ای بر روی آن کار شده است دارای حافظه 64 گیگابایتی است و به قیمت 22 هزار پوند برای فروش گذاشته شده است.
شرکتی که این تلفن های همراه را تولید کرده است چندی پیش یک گوشی ایفون  4S را با قیمت 6 میلیون پوند به فروش رسانده بود. این گوشی تمام از طلا و الماس درست شده بود.
مدیر این شرکت می گوید برای تولید این گوشی طلاکوب مدت زیادی زمان صرف کردیم و تماما آن را با دست ایجاد کرده ایم..../باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
طلاکوب دیجیتال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس نازکترین گوشیِ هنوز نیامده سامسونگ


تصویر «گوشی هنوز نیامده سامسونگ» موسوم به A7 که گفته می‌شود نازک‌ترین گوشی سامسونگ با بدنه آلومینیومی است، لو رفت.

انگجت: تصویر «گوشی هنوز نیامده سامسونگ» موسوم به A7 که گفته می‌شود نازک‌ترین گوشی سامسونگ با بدنه آلومینیومی است، لو رفت.

 رگلاتور بی‌سیم چینی  - Tenaa- گوشی فلزی با ضخامت 6.3 اینچ را به تصویر کشیده که با صفحه 5.5 اینچی نمایشگر 1080 پیکسلی داشته، و به پردازنده اسنپ دراگون 615 از نوع 64 بیتی مجهز است.

این گوشی 16 گیگ حافظه داخلی داشته (نکته منفی اینکه اسلات برای اضافه کردن حافظه ندارد) و دو گیگ رم دارد. ابعاد گوشی 150 در 75 در 6.3 میلی‌متر بوده و A7 حدود 133 گرم وزن دارد.

تصویر لورفته نازک‌ ترین گوشی سامسونگ A7 را ببینید(نازکترین گوشیِ هنوز نیامده سامسونگ)

دوربین اصلی 13 مگاپیکسل و دوربین جلو نیز 5 مگاپیکسلی تعریف‌شده است. گفته می‌شود این گوشی برای بازار چین ساخته‌شده و هنوز معلوم نیست آیا برای سایر بازارها نیز ساخته می‌شود یا نه؟

گفتنی است پیش‌تر گلکسی سری A5 و A3 با 6.7 . 6.9 میلی‌متر ضخامت، ظریف‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ به شمار می‌رفتند.